czy nudzicie się w domu z dzieckiem

Data: 2010-03-21 11:07:39
Autor: kaszubianka
czy nudzicie się w domu z dzieckiem
napiszcie jak to jest z wami czy nie macie dość siedzenia w domu.

Data: 2010-03-21 11:13:39
Autor: Panslavista
"kaszubianka" <kaszubianka87@op.pl> wrote in message news:3461.00000bf1.4ba5efebnewsgate.onet.pl...
napiszcie jak to jest z wami czy nie macie dość siedzenia w domu.

Ja się nudzę bez dziecka - mojego Sylinka.
Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

Data: 2010-03-21 11:18:39
Autor: kaszubianka87
> [...]

Ja się nudzę bez dziecka - mojego Sylinka.
Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.
oczywiście z dzieckiem nie kmożna się nudzić --

Data: 2010-03-22 01:10:04
Autor: XL
Dnia Sun, 21 Mar 2010 11:13:39 +0100, Panslavista napisał(a):

Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

Dokładnie.
--

Ikselka.

Data: 2010-03-22 10:56:24
Autor: szerszen

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho4s6j$6gv$1nemesis.news.neostrada.pl...

Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

pitolicie hipolicie
po pierwsze nie napisala jakie to dziecko, jak niemowle, ktore caly czas przesypia, to jakos nie widze problemow

po drugie, to jesli juz to "madrzy ludzie sie nie nudza", niezaleznie od tego czy sa posiadaczami dzieci czy nie, po prostu zawsze potrafia znalezc sobie zajecie ;)

Data: 2010-03-23 08:29:49
Autor: Misiek

Użytkownik "kaszubianka" <kaszubianka87@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000bf1.4ba5efebnewsgate.onet.pl...
napiszcie jak to jest z wami czy nie macie dość siedzenia w domu.

Inteligentni ludzie nigdy sie nie nudza :P

czy nudzicie się w domu z dzieckiem