czy od jeżdżenia na rowerze można schudnąć?

Data: 2010-04-18 13:02:23
Autor: Lisciasty
czy od jeżdżenia na rowerze można schudnąć?
On 18 Kwi, 21:55, Kleju <p...@pro.onet.pl> wrote:
jak w temacie, udało się komuś?
Kleju

Wystarczy ograniczyć tłuszcz i cukier, resztę możesz jeść do woli.
Do tego ruch i pójdzie :]

Pzdr.
L.

Data: 2010-04-18 13:10:27
Autor: tadek
On 18 Kwi, 22:02, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:
> [...]

> jak w temacie, udało się komuś?
> Kleju

Wystarczy ograniczyć tłuszcz i cukier, resztę możesz jeść do woli.

nie jest tak prosto. Cukier ograniczyłem bo mam przekroczony jego
poziom we krwi. Jeżdżę ponad 100 km tygodniowo żarcia nie przykręciłem
i niestety waga stoi w miejscu. Żarcie trzeba ograniczyć. niestety

Data: 2010-04-18 22:45:18
Autor: schliesky
tadek wrote:
nie jest tak prosto. Cukier ograniczyłem bo mam przekroczony jego
poziom we krwi. Jeżdżę ponad 100 km tygodniowo żarcia nie przykręciłem
i niestety waga stoi w miejscu. Żarcie trzeba ograniczyć. niestety

Da się. Ja chudłem mimo, że jadłem dużo więcej, ale jeździłem więcej niż 100km tygodniowo. No i jak jednorazowo przejeżdżasz z 20km, to faktycznie waga może się nie zmniejszać.

Tylko z moją taktyką, trzeba uważać pod koniec sezonu. Apetyt wyostrzony, więc nagłe odstawienie roweru momentalnie powoduje parę dodatkowych kilo. Zawsze sobie powtarzam, że tym razem się porządnie roztrenuję i wyciągnę wcześniej trenażer, ale nigdy mi się nie udaje.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-04-19 08:29:50
Autor: bans
W dniu 2010-04-18 22:10, tadek pisze:

 Jeżdżę ponad 100 km tygodniowo żarcia nie przykręciłem
i niestety waga stoi w miejscu. Żarcie trzeba ograniczyć. niestety

Żarcie trzeba ograniczyć, to fakt, ale 100km tygodniowo na rowerze to jest niestety _nic_. Średnio niecałe 15km na dzień? 3x30km? Owszem, dla zdrowia - jak najbardziej, ale nie schudnie się od tego.

Powiedzmy - z grubsza! - 4 x 50km tygodniowo to dopiero zaczynałoby mieć sens. Żeby spalać tłuszcz wysiłek musi trwać powyżej pół godziny (ale to tak naprawdę zbyt mało, godzinka to jednak minimum żeby efekt był w miarę sensownym czasie zauważalny), do tego warto po wysiłku strzelić sobie dzień restu (ale nie bezczynności!)

I to wszytko oczywiście przy przestrzeganiu diety (może nie drakońskiej, ale zawsze...)

--
bans

Data: 2010-04-19 14:17:47
Autor: KK
W dniu 2010-04-18 22:02, Lisciasty pisze:
[...]

To zostaje tylko białko, mikroelementy, witaminy i woda :)

Data: 2010-04-19 14:24:05
Autor: MichałG
KK pisze:
[...]

I o to chodzi. Szczególnie polecane jest to ostatnie...

pozdrawiam
michał
(ktory chudnie bezskutecznie od wielu lat... ;) ;)   )

Data: 2010-04-19 14:36:54
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Mon, 19 Apr 2010 14:24:05 +0200, MichałG napisał(a):

Wystarczy ograniczyć tłuszcz i cukier, resztę możesz jeść do woli.
Do tego ruch i pójdzie :]
To zostaje tylko białko, mikroelementy, witaminy i woda :)

I o to chodzi. Szczególnie polecane jest to ostatnie...

No daj spokój, człowiek ma się męczyć o samej wodzie, żeby lekarz/żona/inna
trzecia osoba była zadowolona? Czasem jak widzę takich szczuplaków patrzących z miną mordercy na jedzącego
np coś słodkiego, to bardzo mi ich żal...

pozdrawiam
michał
(ktory chudnie bezskutecznie od wielu lat... ;) ;)   )

O, to jak ja. Daję organizmowi szansę za szansą, a świnia nic ;D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-04-19 14:56:08
Autor: bans
W dniu 2010-04-19 14:17, KK pisze:

Wystarczy ograniczyć tłuszcz i cukier, resztę możesz jeść do woli.
Do tego ruch i pójdzie :]

To zostaje tylko białko, mikroelementy, witaminy i woda :)

No, są też nie trawione zapychacze typu błonnik. Ja tam schudłem 20kg dzięki roślinkom :) A tak tego kiedyś nie znosiłem :)

--
bans

Data: 2010-04-19 15:55:00
Autor: MichałG
bans pisze:
[...]

Myslisz, że starczy woli? palić przestałem z dnia na dzień... ale z jedzeniem to nie wyjdzie... ;) ;) ;) a trzeba usunąć skutki tej pierwszej abstynencji...

Jak to sie robi?

pozdrawiam
michał

Data: 2010-04-20 12:55:38
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Mon, 19 Apr 2010 15:55:00 +0200, MichałG napisał(a):

Myslisz, że starczy woli? palić przestałem z dnia na dzień... ale z jedzeniem to nie wyjdzie... ;) ;) ;) a trzeba usunąć skutki tej pierwszej abstynencji...

Jak ten Szkot, co nauczył muła niejedzenia. Szkoda tylko, że jak już się
zwierz nauczył, to zdechł ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

czy od jeżdżenia na rowerze można schudnąć?