czy od jeżdżenia na rowerze można schudn±ć?

Data: 2010-04-18 23:40:48
Autor: szaman
czy od jeżdżenia na rowerze można schudn±ć?
Kleju wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
jak w temacie, udało się komu¶?
Kleju

W każdym razi eprzytyć się da:)
Bardzo mi zależało, żeby przybrać parę kilo i udało mi się tego dokanać przy jednoczesnym nieograniczaniu jazdy na rowerze:)

szaman, dumne 68 czy 69 kilo :D

Data: 2010-04-18 15:10:16
Autor: Konik
czy od jeżdżenia na rowerze można schudn±ć?
Da się schudn±ć, oczywi¶cie :) ja robię traski po ok 80-100 km na
ostrym i po brzuszku nie ma ¶ladu, a był spory do¶ć.

czy od jeżdżenia na rowerze można schudn±ć?