czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich wyłudził pol skie obywatelstwo?

Data: 2010-04-26 19:24:31
Autor: boukun
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich wyłudził pol skie obywatelstwo?
Data: 2010-04-26 20:25:44
Autor: abc
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich wyłudził polskie obywatelstwo?
Od 1927 Rajmund wraz z rodzicami mieszkali w Baranowiczach (jego ojciec
został naczelnikiem ekspedycji węzła kolejowego a matka zajęła się obrotem
nieruchomościami).

Tam Rajmund chodził do liceum, do którego uczęszczał również Lucjan
Jasiewicz, syn Wincentego, brat stryjeczny jego przyszłej żony Jadwigi. Tuż
przed wojną Kaczyńscy przeprowadzili się do Brześcia
Litewskiego.

Za udział w powstaniu warszawskim został odznaczony Krzyżem Srebrnym Orderu
Virtuti Militari z rozkazu nr 512 dowódcy AK Tadeusza Bora-Komorowskiego z 2
października 1944 (nr krzyża: 12798)[3]. Otrzymał również Krzyż Walecznych i
został awansowany na stopień porucznika.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rajmund_Kaczy%C5%84ski

Data: 2010-04-26 20:52:06
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5daad$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty mi tu nie pierdol głodnych kawałków, tylko wytłumacz, jak to się stało, że Rajmund dostał paszport i wyjechał w najbardziej ciemnych czasach stalinowskich do USA na szkolenie CIA?

Kto dostawał wtedy paszporty? Kto dostawał kamienice z przydziału?

boukun

Data: 2010-04-26 20:54:33
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr4nga$ck9$1mx1.internetia.pl...

[...]

Acha, jeszcze odpowidz mi, że jak to jest, że w rzekomym AK Rajmund był zwykłym szeregowcem, a dopiero w ciemnych czasach PRLu awansował na stopień porucznika?

boukun

Data: 2010-04-26 21:20:54
Autor: abc
[...]

A skąd takie informacje? Stalin przecież umarł w roku 1953, a w latach 1956 - 1958 trwała w PRL "odwilż" I właśnie w roku 1958 uzyskał Rajmund Kaczyński pełny etat na Wydziale Inżynierii Sanitarnej PW. Odbył szkolenia w Anglii i Holandii, które okazały mu się pomocne podczas projektowania instalacji sanitarnej w budynku Ambasady USA w Warszawie. W 1965 wyjechał na kontrakt budowlany do Libii, jak wiele tysięcy innych Polaków.

Data: 2010-04-26 21:39:36
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5e79c$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziękuję, tego właśnie szukałem, życiorys całkiem jak Geremka i innej KORowszczyzny, przeszkolonej przez CIA...

boukun

Data: 2010-04-27 08:37:32
Autor: abc
[...]

Poczytaj sobie życiorys prezesa Zarządu Głównego Związku Powstańców
Warszawskich http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_%C5%9Acibor-Rylski
Po wojnie był kierownikiem Biura Samochodów Remontowanych Motozbyt w
Poznaniu, a następnie od 1956 pracował w Zjednoczonych Zespołach
Gospodarczych INCO.

Data: 2010-04-27 08:04:07
Autor: cirrus
[...]

A co mnie to obchodzi, ojcowie, dziadkowie może zajmij się jeszcze prapra.....babką.

--
stevep

Data: 2010-04-26 21:31:04
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-26 20:25, abc pisze:
[...]

to jest chlubne tylko implikuje pewne pytania, jak to sie stalo ze po wojnie, kiedy AKowcow tepiono a wrecz zabijano (w lesie albo na sali sadowej) pan Rajmund spokojnie sobie zyl za komuny, dostal szybko mieszkanie i robil kariere. jest to ewenement bo wiekszosc Akowcow by pzrezyc zmieniala tozsamosc, wyjezdzala na ziemie odzyskane (gdzie sluzby bezpieczenstwa dzialaly chaotycznie), nie wyciagali swoich dyplomow pracujac ponizej swoich kwalifikacji.

--
the_foe

Data: 2010-04-26 21:51:09
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hr4pli$bnv$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jest rzeczą wręcz niesłychaną, że bracia Kaczyńscy w ogóle się nie chwalą swoim ojcem-bohaterem AK. Biorąc pod uwagę ich specyficzną, nastawioną na historię retorykę oraz zamiłowanie do genealogii posła Jacka Kurskiego przemilczanie roli jaką ojciec odegrał w kształtowaniu ducha naszych bliźniaków jest co najmniej dziwne. Dla porównania bracia Kaczyńscy nie raz i nie dwa przypominali nam wszystkim o swojej mamusi w wywiadach, na plakatach czy spotach wyborczych, ale i w przypadku mamusi powstańcza przeszłość była marginalizowana(z wyjątkiem pompy towarzyszącej otwarciu muzeum PW) jakby nikt nie chciał prowokować do dłubania w życiorysie Rajmunda Kaczyńskiego.

W życiu ojca Kaczyńskich występują co najmniej 3 dziwne sprawy. Po pierwsze zaraz po wojnie dostaje się na studia na Politechnice Warszawskiej pomimo, że był niemal modelowym przykładem elementu kontrrewolucyjnego ze swoim szlacheckim pochodzeniem i akowską przeszłością. Po drugie w latach 60-tych zostaje wyznaczony przez komunistyczne władze do zaprojektowania instalacji wentylacyjnych w nowobudowanej ambasadzie USA. Po trzecie również w latach 60-tych kilkakrotnie dostaje paszport dzięki, któremu wyjeżdża na zachód i do Libii. W tamtych czasach spotykało to jedynie ludzi co do których komunistyczne władze miały absolutną pewność.

boukun

Data: 2010-04-26 22:32:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
sluzby
> bezpieczenstwa dzialaly chaotycznie), nie wyciagali swoich dyplomow

Cóż pewnie się sprzedał, nie tak jak Jaruzel, ale zawsze. Trochę mnie
śmieszą te opisy "kariery" Rajmunda... W końcu to zwykły kafelkarz w
komuszej szkole i nawet nie wykładał polityki.
No, ale...
Piotr

   :-)

   AR

Data: 2010-04-27 10:26:55
Autor: -heÂŽsk-
On Mon, 26 Apr 2010 21:31:04 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

W dniu 2010-04-26 20:25, abc pisze:
> Od 1927 Rajmund wraz z rodzicami mieszkali w Baranowiczach [...]

 moi dziadkowie tam mieszkali. nikt z nich o kaczynskich nie slyszal.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 21:23:33
Autor: jadrys
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich w yłudził polskie obywatelstwo?
W dniu 2010-04-26 19:24, boukun pisze:
http://safari.blox.pl/2007/09/czy-ojciec-Jarosawa-i-Lecha-Kaczynskich-wyludzil.html boukun

Dla mnie to nie ma żadnego znaczenia.. - Obydwaj są Polakami i tylko to się liczy..

Data: 2010-04-26 21:38:49
Autor: u2
W dniu 2010-04-26 21:23, jadrys pisze:
Dla mnie to nie ma żadnego znaczenia.. - Obydwaj są Polakami i tylko to
się liczy..

No i nie służył w wermachcie.

Data: 2010-04-26 22:00:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 21:38, u2 pisze:
W dniu 2010-04-26 21:23, jadrys pisze:

Dla mnie to nie ma żadnego znaczenia.. - Obydwaj są Polakami i tylko to
się liczy..

No i nie służył w wermachcie.

Wiesz, najprawdopodobniej i tak wszyscy pochodzimy od małpy.  Liczą się intencje i czyny danego człowieka a nie to kim byli i czym się zajmowali jego przodkowie. - Ów dany człowiek nie ma żadnego wpływu na to. Ale ma wpływ na to że może  być patriotą Polskim.

Data: 2010-04-26 22:04:02
Autor: u2
W dniu 2010-04-26 22:00, jadrys pisze:
Wiesz, najprawdopodobniej i tak wszyscy pochodzimy od małpy.

Mów za siebie. Nie wszyscy są tobie podobni.

Data: 2010-04-27 10:26:55
Autor: -heÂŽsk-
On Mon, 26 Apr 2010 22:00:41 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Wiesz, najprawdopodobniej i tak wszyscy pochodzimy od małpy.

 stara komusza teoria. moze ty tak ;o)))

 my nie pochodzimy. mamy zupelnie inne dna.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 15:09:57
Autor: :heŽsk:
On Tue, 27 Apr 2010 13:55:02 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   my nie pochodzimy. mamy zupelnie inne dna.
My, to znaczy kto?

 np. ja.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 15:34:24
Autor: jadrys
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich wył udził polskie obywatelstwo?
W dniu 2010-04-27 15:09, :heŽsk: pisze:

My, to znaczy kto?

  np. ja.

A więc - my czyli ja  "heZsk"?

Data: 2010-04-28 12:01:05
Autor: :heŽsk:
On Tue, 27 Apr 2010 15:34:24 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   np. ja.
A więc - my czyli ja  "heZsk"?

 np. ja.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 22:25:12
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd5ebcb$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-26 21:23, jadrys pisze:
Dla mnie to nie ma żadnego znaczenia.. - Obydwaj są Polakami i tylko to
się liczy..

No i nie służył w wermachcie.

Ale u cara?

Na tej stronie jest być może odpowiedź:

kultur
2008/11/22 02:02:09
(...)

Jadwiga Kaczyńska urodziła się w 1926 r. w Starachowicach zamieszkałych w ogromnej większości przez ludność żydowską mówiącą żargonem jidisz, do 1918 r. obywateli Rosji, a żydosocjalista Piłsudski po to zrobił zamach w maju 1926 na demokracyjnie wybraną władzę w Polsce, żeby 700 000 żydów, tzw. litwaków uczynić obywatelami Polski na mocy jednej ustawy; większość tych żydów przyjęła polskie paszporty tylko po to, żeby wyjechać z nimi do Francji jak rodzina żyda Edwarda Gierka), lub do Niemiec (szansonista żyd Kiepura żonaty z żydówką Egiert). Ich masowy najazd na Francję i Niemcy wywołał antyżydowskie nastroje, na których bazowała propaganda narodowychsocjalistów Hitlera, który wyrzucił z powrotem do Polski tych mianowanych przez Piłsudskiego "polskimi obywatelami" ludzi.
Pan Poseł Zbigniew Nowak chciałby pewnie wiedzieć, czy Jadwiga Kaczyńska należała do tej nieszczęsnej grupy ludności przedwojennej Polski.

boukun

Data: 2010-04-26 22:30:35
Autor: u2
W dniu 2010-04-26 22:25, boukun pisze:
Jadwiga Kaczyńska urodziła się w 1926 r. w Starachowicach zamieszkałych
w ogromnej większości przez ludność żydowską mówiącą żargonem jidisz

Znaczy się, kobieta wykształcona i tolerancyjna.

Data: 2010-04-26 22:40:03
Autor: u2
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich w yłudził polskie obywatelstwo?
W dniu 2010-04-26 22:37, boukun pisze:
socjalista Piłsudski

No był socjalistą, stosował terror, odzyskał niepodległość. W sumie same
zalety.

Data: 2010-04-26 22:41:03
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd5fa25$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-26 22:37, boukun pisze:
socjalista Piłsudski

No był socjalistą, stosował terror, odzyskał niepodległość. W sumie same
zalety.

Zalety dla Żydów, bo dla nich uzyskał niepodległość...

boukun

Data: 2010-04-26 22:44:13
Autor: u2
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich w yłudził polskie obywatelstwo?
W dniu 2010-04-26 22:41, boukun pisze:
Zalety dla Żydów

Dla nich również, zauważ kiedy wprowadzono terror ławkowy.

Data: 2010-04-26 22:45:47
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd5fb1f$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-26 22:41, boukun pisze:
Zalety dla Żydów

Dla nich również, zauważ kiedy wprowadzono terror ławkowy.

Sanacja wciąż rządzi jednym słowem...

boukun

Data: 2010-04-26 21:39:16
Autor: the_foe
[...]

lump spod budki z piwem tez jest Polakiem. I co z tego wynika? mam mu kopsnąć zolke?

--
the_foe

Data: 2010-04-26 21:59:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 21:39, the_foe pisze:
[...]

Czasem "lump" spod budki może być porządniejszym człowiekiem od sprzedajnej kanalii w garniaku od Armaniego.

Data: 2010-04-27 08:05:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4rdt$7td$2news.onet.pl...
[...]

Ale tylko o wiele rzadziej niż czasem.

--
stevep

Data: 2010-04-27 14:03:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-27 08:05, cirrus pisze:

Czasem "lump" spod budki może być porządniejszym człowiekiem od
sprzedajnej kanalii w garniaku od Armaniego.

Ale tylko o wiele rzadziej niż czasem.

Wiesz ile straciłem przez tych sq..synów w bankach, biurach maklerskich itd. , tych w nienagannie zawiązanych krawatach straciłem? Powiem ci - prawie cały dorobek życia. Zasada jest taka - im bardziej zadbany wygląd  takiego gnoja , tym pilniej  trzeba uważać na portfel.

Data: 2010-04-27 15:03:52
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr6k1c$jnk$3news.onet.pl...
[...]

Jak to kapitalista, raz się zyskuje, a raz się traci.

--
stevep

Data: 2010-04-27 15:34:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-27 15:03, cirrus pisze:

[...]

Czym więcej brylantyny na łbie i czym droższa woda kolońska tym większy hochsztapler i złodziej.

Data: 2010-04-28 07:53:49
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr6p5a$6a4$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie jesteś łysy to i brylantyny nie potrzebujesz.

--
stevep

Data: 2010-04-28 12:01:05
Autor: :heŽsk:
On Tue, 27 Apr 2010 15:34:06 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Czym więcej brylantyny na łbie i czym droższa woda kolońska
tym większy hochsztapler i złodziej.

 czy glosiles juz swoje rewelacje w dowolnym areszcie sledczym ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 21:41:54
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4p9u$a8$1news.onet.pl...
[...]

Dopóki się nie wyda, że jednak nie są lojalnymi...
Co i tak każdy myślący Polak dawno już zauważył...

boukun

Data: 2010-04-26 21:59:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 21:41, boukun pisze:

[...]

Nie mam wielkich zastrzeżeń do patriotyzmu panów Kaczyńskich. Ta zbyt uniżona postawa wobec USA nie przekreśla ich jako patriotów.. Być może intencje ich były czyste..

Data: 2010-04-26 22:09:41
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4rdq$7td$1news.onet.pl...
[...]

Nie gniewaj się, ale to świadczy o tobie... Nie wyróżniasz się w tym względzie od wiekszości moherów, którym namieszano papkę w głowie...

boukun

Data: 2010-04-27 14:04:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 22:09, boukun pisze:

[...]

Nikt mi w głowie nie mieszał. - Sam potrafię ocenić człowieka.

Data: 2010-04-27 10:26:55
Autor: -heÂŽsk-
On Mon, 26 Apr 2010 21:23:33 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Dla mnie to nie ma żadnego znaczenia..

 w tamtych czasach wiele osob zmienialo nazwiska...

- Obydwaj są Polakami

 z tego jeden juz byl...

i tylko to się liczy..

 a ikonowicz ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 14:06:50
Autor: jadrys
czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich wył udził polskie obywatelstwo?
W dniu 2010-04-27 10:26, -heÂŽsk- pisze:
On Mon, 26 Apr 2010 21:23:33 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Dla mnie to nie ma Ĺźadnego znaczenia..

  w tamtych czasach wiele osob zmienialo nazwiska...

No i co z tego?

- Obydwaj są Polakami

  z tego jeden juz byl...

Fakt.

i tylko to się liczy..

  a ikonowicz ? ;o)))

Ikonowicz nie startuje.. a szkoda, wydaje się być jedyna jasną postacią spośród tych kandydatów.

czy ojciec Jarosawa i Lecha Kaczyńskich wyłudził pol skie obywatelstwo?