czy open daje jeszcze propozycje?

Data: 2010-04-09 16:27:11
Autor: zlotowinfo
czy open daje jeszcze propozycje?
kiedyś open dawał propozycje lepsze niż na stronie jak kończyla się lokata
teraz jest przycisk przedłóż, nie wiem czy wcisnąć czy czekać na telefon

Data: 2010-04-09 14:56:38
Autor: aneczka.jedna
czy open daje jeszcze propozycje?
możesz sam zadzwonić, weryfikują i wykonują
Proponują 2 warianty
1) 0,5% więcej jak wezmiesz darmową kartę keep it simple
2) 7,5 tys zł na 8% na 3 m-ce + fundusz Noble za 7,5 tys (minus opłata 300 zł)

Data: 2010-04-09 17:21:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik " aneczka.jedna" <aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpnf76$44n$1inews.gazeta.pl...
możesz sam zadzwonić, weryfikują i wykonują
Proponują 2 warianty
1) 0,5% więcej jak wezmiesz darmową kartę keep it simple
mam już

2) 7,5 tys zł na 8% na 3 m-ce + fundusz Noble za 7,5 tys (minus opłata 300 zł)

nie tak, normalna lokata np. na 1160zl kończy mi się
kiedyś dzwonili przed azkończenie o ile lokata była nieodnawialna
dawali zawsze lepszy procent niż na stronie

Data: 2010-04-09 18:21:49
Autor: Irokez
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:hpngmd$9k4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mi zadzwonili ale podali dłuższy termin lokaty na lepszy procent. A ponieważ nie jestem zainteresowany to nie prowadziłem dalej co i jak
Potrzebuje krótki termin.

--
Irokez

Data: 2010-04-09 16:54:29
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpndft$r7j$1@inews.gazeta.pl...
kiedyś open dawał propozycje lepsze niż na stronie jak kończyla się lokata
teraz jest przycisk przedłóż, nie wiem czy wcisnąć czy czekać na telefon

Dawał ostatnio, gdy wziąć ich KK i zacząć nią płacić.
https://www.keepitsimple.pl/index.php

czy open daje jeszcze propozycje?