czy oplacalny kredyt odnawialny

Data: 2010-04-07 21:34:09
Autor: M
czy oplacalny kredyt odnawialny
w mbank ?
Zaproponowano mi spora sume, ktora po miesiacu lub dwoch zostala by splacona (pensja)
Zawsze to jakas gotowka do przodu ale czy oplacalne ?
Ma ktos juz za soba lub w trakcie taki kredyt?
Pozdrawiam

Data: 2010-04-07 21:35:55
Autor: RobertS
[...]

a prowizja?

ps
potrzebujesz tego kredytu czy nie?

RobertS

Data: 2010-04-07 22:19:47
Autor: M
czy oplacalny kredyt odnawialny

a prowizja?
prowizja od czego ?

ps
potrzebujesz tego kredytu czy nie?
przyda mi sie pieniadz do przodu.

Data: 2010-04-07 22:26:58
Autor: Mithos
czy oplacalny kredyt odnawialny
W dniu 2010-04-07 22:19, M pisze:
prowizja od czego ?

Od udzielenia kredytu.

przyda mi sie pieniadz do przodu.

Nie ma nic za darmo. Jak skorzystasz z kredytu odnawialnego to płacisz odsetki.

--
Mithos

Data: 2010-04-07 21:40:09
Autor: MarekZ
czy oplacalny kredyt odnawialny
Użytkownik "M" <opek@fg.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4bbcde34$1@news.home.net.pl...
[...]

Jest to jedna z najbardziej opłacalnych form finansowania zewnętrznego.

Data: 2010-04-07 22:39:51
Autor: Krzysztof

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:hpimpp$hul$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Kredyty to sa oplacalne, ale dla tych co je daja a nie biora. Jezeli ktos nie prowadzi biznesu, ktory daje odpowiedni zwrot z zainwestowanego kapitalu, tylko zyje z pensji to taki kredyt jest tylko dodatkowym obciazeniem dla budzetu domowego. Trzeba go oddac z prowizjami, procentami a nie bierze sie to z niczego. Nie mowimy tu o kredycie hipotecznym, ale o takim na niewielkie kwoty. Powinno odlozyc sie odpowiednia kwote na nieprzewidziane wydatki i stworzyc sobie taki maly bufor. To masmedia wmowily ludziom, ze trzeba zyc na kredyt zamiast oszczedzac, a wynika to z wiadomego interesu instytucji finansowych, ktore zyja z pozyczania.

Data: 2010-04-07 23:07:45
Autor: MarekZ
czy oplacalny kredyt odnawialny
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hpiqj0$453$1@news2.ipartners.pl...

[...]

W przypadku kredytu odnawialnego "trzeba oddać" to pojęcie względne.

Nie mowimy tu o kredycie hipotecznym, ale o takim na niewielkie kwoty.

Ciekawe. A co takiego innego jest w kredycie hipotecznym?

[...]

Trudno mi powiedzieć co i komu wmówiły massmedia, ale nie uogólniałbym. Nie zapominajmy, że ¶rodki finansowe to tylko ¶rodek do celu, a nie cel sam w sobie.

Data: 2010-04-07 22:42:01
Autor: Karol MARCHEWKA
W dniu 2010-04-07 21:34, M pisze:
[...]

Odpowiedz sobie sam czy potrzebujesz tej sporej sumki.
A przy swoich rozważaniach weĽ pod uwagę, że bank zaż±da 1% prowizji udzielonego (a nie wykorzystanego) kredytu za sam± możliwo¶ć korzystania z tej sumki przez najbliższy rok oraz 14,35% odsetek od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu (dla posiadaczy kart kredytowych GOLD 11,45%)

Karol

Data: 2010-04-07 14:38:58
Autor: Jacenty
On 7 Kwi, 22:42, Karol MARCHEWKA <KontaktNaMo...@StronieWWW.pl> wrote:
W dniu 2010-04-07 21:34, M pisze:

[...]

Dodam jeszcze, że je¶li chodzi o mBank, to że proponuj±, nie znaczy że
ten kredyt dostaniesz.
Ten banczek uwielbia wkurwiać ludzi numerami typu: propozycja kredytu
na 10 000, klient składa wniosek na 3000 i dostaje odmowę z przyczyn
znanych tylko bankowi.

Data: 2010-04-08 10:20:17
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2010-04-07 23:38, Jacenty pisze:

[...]

Dokładnie tak, szkoda czasu.

Data: 2010-04-08 10:46:12
Autor: s_13
> [...]
> Ten banczek uwielbia wkurwiać ludzi numerami typu: propozycja kredytu
> na 10 000, klient składa wniosek na 3000 i dostaje odmowę z przyczyn

Dokładnie tak, szkoda czasu.

no wła¶nie dzisiaj dzwoniłem, online chc± dawać mi 20 000 PLN, ja
potrzebuje tylko 3 000, szastu prastu i jak się zdecyduję to jutro
podpis w mkiosku i tego samego dnia kasa na koncie, bo podobno już
zweryfikowali mnie mnie i wydaję im się wiarygodny (tak panna mówiła
przez telefon)... ale mówicie, że to ¶ciema i nie ma co jechać na
darmo... ?

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-04-09 13:36:31
Autor: s_13
On 8 Kwi, 19:46, s_13 <s...@interia.pl> wrote:
> [...]
zweryfikowali mnie mnie i wydaję im się wiarygodny (tak panna mówiła
przez telefon)... ale mówicie, że to ¶ciema i nie ma co jechać na

no i wyszło... szydło z wora... miał kto¶ dzisiaj dzwonić, że umowa
czeka w moim mkiosku... nikt nie dzwoni, więc sam dzwonię i pytam: jak
tam mój wniosek? ... jaki wniosek?... pada odpowiedĽ... no nr taki i
taki - mówię... nie ma w systemie takiego wniosku, na pewno pan
składał?... :-), potem gadka jak z automatem, że może nie złożyłem, że
system to, a tamto i jak chce to mogę teraz złożyć, ale
"preferencyjne" oprocentowanie ciutek wzrosło... -:)... jedno słowo
rzekłem do jakiego¶ tam kierownika (bo mnie przeł±czali kilka razy): W
Y P .....L A J !!!, może trochę niekulturalnie wyszło,ale co tam :-)
lepiej się czuję... i chęć na kredyt minęła... dam radę bez niego :-)

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-04-10 13:21:58
Autor: Grzexs
[...]

Heh, ja jednego dnia składałem wniosek i przeszedł, ale nie wysłałem, bo akurat net mi padł, a następnego dnia z tymi samymi parametrami okazało się, że nie mam zdolno¶ci. I b±dĽ tu m±dry!
--
Grzexs

Data: 2010-04-08 11:59:39
Autor: Hero
czy oplacalny kredyt odnawialny
Ten banczek uwielbia wkurwiać ludzi numerami typu: propozycja kredytu
na 10 000, klient składa wniosek na 3000 i dostaje odmowę z przyczyn
znanych tylko bankowi.

Dokładnie to mnie ostatnio spotkało, a bujali się z tym ponad m-c i
po 6 tygodniach
odmowa z przyczyn znanych tylko bankowi. Byłem z nimi ponad 10 lat
i wła¶nie się z nimi żegnam bo mam do¶ć.
 Tak się tylko zastanawiam, czy z tym nie można nic zrobić. Kto¶
się może by tym zainteresował, może rzecznik konsumenta ? To
przecież wprowadzanie klienta w bł±d, to jeżdzenie do placówki
na koniec miasta i strata czasu...no i plany poszły w łeb.

pozdrawiam
Henio

Data: 2010-04-08 12:14:30
Autor: Ranger
czy oplacalny kredyt odnawialny
Hero pisze:
...no i plany poszły w łeb.

to się ciesz, że nie przyszło Ci do głowy wydawać tego miliona w totka co to wła¶nie pu¶ciłe¶ kupon :))

Data: 2010-04-08 23:35:08
Autor: krzysztofsf
Hero pisze:
[...]

Do mnie nawet zadzwonili z propozycja i ich pracownica przez telefon wypelnila wniosek na ktory mnie namowila:)))
Pozniej mailem dostalem potwierdzenie zlozenia wniosku, a nastepnego dnai info o odrzuceniu :))))

Data: 2010-04-09 08:37:15
Autor: Hero
czy oplacalny kredyt odnawialny

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpli6c$1k8$1news.onet.pl...

Do mnie nawet zadzwonili z propozycja i ich pracownica przez telefon wypelnila wniosek na ktory mnie namowila:)))
Pozniej mailem dostalem potwierdzenie zlozenia wniosku, a nastepnego dnai info o odrzuceniu :))))

Ciekawe o co w tym chodzi. Ja juz mialem podpisana umowe...
Odrzucili po tych 6 tyg. wniosek na 10k, a zaraz potem proponowali mi
w ofercie "Dla Ciebie" kredyt gotowkowy na 50k ;-)
Juz wiecej sie z nimi nie bede, bo to nie jest poważny bank.
Taki marketing, ale do czego to ma doprowadzic i co ma na celu ?hm

Heniu

Data: 2010-04-09 12:32:43
Autor: Michal Kolodziejczyk
On 09.04.2010 08:37, Hero wrote:

[...]

Dobre ;)

Ciekawe o co w tym chodzi. Ja juz mialem podpisana umowe...

Zgaduje, ze jedni sprzedawcy dostaja prowizje od ilosci zlozonych
wnioskow, a inni kontrolerzy od ilosci "uratowanych" niebezpiecznych
kredytow. Obydwie grupy dzielnie sie spisaly i swoje zarobily, wiec jest
OK. Tylko jeszcze zeby klienci tak nie marudzili...

miko

Data: 2010-04-09 13:45:05
Autor: Piotr Gałka
czy oplacalny kredyt odnawialny

Użytkownik "Hero" <hero@lksjclksjcksjcls.cjdk> napisał w wiadomo¶ci news:4bbecb34$1news.home.net.pl...

[...]

Takie problemy chyba s± bankowym standardem.
Listopad - zadzwonił do mnie go¶ć z Polbanku, że proponuje mi lokatę, bo jest w promocji.
Ja, że za lokatę dziękuję, ale wasze KK mi się podobaj±, ale żadnych kwitów zbierać mi się nie chce.
Nie ma problemu - jest wersja w której zabezpieczeniem jest lokata na 2 miesi±ce (inna niż mi proponował).
Założyłem lokatę, wypełniłem wniosek - za kilka dni, że analityk mówi nie.
Je¶li facet ma premię za lokatę to j± dostał.
Grudzień - zadzwoniła pani z centrali PB, że proponuje mi kredyt - ja, że dziękuję, ale KK bym chciał.
Ona, że skoro chcę limit mniejszy niż mi proponuj± kredyt to problemu nie będzie - wypełnili¶my wniosek przez telefon.
Przy tym zadawała zbyt wiele pytań (nabrałem w±tpliwo¶ci, czy nie dzwoniła do mnie przypadkiem z Agencji Zbierania Krytycznych Danych Osobowych), że aż wysłałem pytanie do Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, czy to nie powinno być tak, że jak oni dzwoni± to takich pytań nie zadaj± i uzyskałem odpowiedĽ od Departamentu Ochrony Konsumentów, że mam rację więc pouczyłem PB i napisali, że dziękuj± i wezm± pod uwagę.
Kurier dotarł z tym wnioskiem dopiero za trzecim razem gdzie¶ w połowie stycznia. Pod koniec lutego zadzwoniłem zapytać co z tym wnioskiem - zastał złożony za póĽno- już po tej promocji w ramach której do mnie dzwonili więc nie był rozpatrywany - no ręce opadaj±.
W zeszłym tygodniu zadzwonili proponuj±c mi KK.
Mam dylemat - olać/nie olać. Jak analityk powie nie, to znów będzie stracone mnóstwo czasu, bo u nich to tak działa (kto to widział, aby mieć serwery w Rumunii). Jak dłużej się pozastanawiam to znów będzie po terminie.
P.G.

Data: 2010-04-09 19:16:56
Autor: Krzysztof Halasa
czy oplacalny kredyt odnawialny
Piotr Gałka <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> writes:

Takie problemy chyba sÄ… bankowym standardem.
Listopad - zadzwonił do mnie gość z Polbanku, że proponuje mi lokatę,
bo jest w promocji.
Ja, że za lokatę dziękuję, ale wasze KK mi się podobają, ale żadnych
kwitów zbierać mi się nie chce.
Nie ma problemu - jest wersja w ktĂłrej zabezpieczeniem jest lokata na
2 miesiące (inna niż mi proponował).
Założyłem lokatę, wypełniłem wniosek - za kilka dni, że analityk mówi nie.
Jeśli facet ma premię za lokatę to ją dostał.
Grudzień - zadzwoniła pani z centrali PB, że proponuje mi kredyt - ja,
że dziękuję, ale KK bym chciał.
Ona, ĹĽe skoro chcÄ™ limit mniejszy niĹĽ mi proponujÄ… kredyt to problemu
nie będzie - wypełniliśmy wniosek przez telefon.

Ale masz swiadomosc, ze "karty za podpis" jednak istnieja, i wyglada
to np. tak: dostajesz oferte, idziesz do banku (sa inne opcje, ale
pomijam), mowisz "jednak chce ta karte", podpisujesz umowe, od razu
dostajesz koperte z PINem, karta bedzie za 2 dni do odbioru (albo
wysylka poczta)?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-04-10 09:57:04
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m38w8w35rr.fsfintrepid.localdomain...
Ale masz swiadomosc, ze "karty za podpis" jednak istnieja,
Mam świadomość - mBank zaproponował - zamówiłem 2 marca i już po 2 tygodniach dostałem kartę (za zdjęciem) bez wychodzenia z domu (a pani z mBanku umówiła się co do minuty, a nie jak kurier z PolBanku, że musiałem na niego 2 razy czekać po 3h).
Tylko ta mBanku nie ma zwrotu kwot no i nie wyrobię minimum więc zapłacę za wznowienie. Dlatego wybrałem sobie KK PolBanku, ale dwa podejścia zakończyły się niepowodzeniem i nie wiem, czy marnować czas (mnóstwo czasu) trzeci raz.
Może za duży limit chciałem (mogliby powiedzieć - do ilu dadzą a takie strzelanie z sufitu to paranoja jest) - nie wiem jeszcze dokładnie jak działają KK - zapytałem gościa, czy jak potrzebuję wydać jednorazowo więcej niż limit, to czy mogę wcześniej wpłacić na konto karty tę brakującą część to powiedział że nie, bo limit to maks wydatków liczony w okresie rozliczeniowym, więc podałem limit 10kPLN.
P.G.

czy oplacalny kredyt odnawialny