czy opona zimowa z 2007 jest cos warta?

Data: 2009-07-09 10:21:55
Autor: J.F.
czy opona zimowa z 2007 jest cos warta?
Użytkownik "mzmich88" <USUNTOmichalz80@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h32n5a$rft$1inews.gazeta.pl...
Witam. Jestem zmuszony do wymiany 4 szt opon. Czy nowe opony z roku 2007 sa warte zakupu?

ADAC potwierdza ze stare opony potrafia byc gorsze niz nowe, a zimowki w szczegolnosci.

Z drugiej strony na starszych jezdzilem i przyzwoicie trzymaly.

A tak swoja droga to caloroczne Debice calkiem dobrze sie w tym roku sprawdzily.
Co prawda raz musialem zalozyc lancuchy .. ale tez poprzednio rzadko jezdzilem przez Okraj, i nie ja jeden teraz tam stanalem ..

J.

czy opona zimowa z 2007 jest cos warta?