czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Data: 2015-06-03 11:17:28
Autor: Andrzej Lawa
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-03 03:49:09
Autor: kogutek444
W dniu środa, 3 czerwca 2015 11:17:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

-- Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Tego się obawiałem. Może rozmawiał o pierwszej racie kasy jaką ma dostać od ducha na realizację swoich pomysłów i obietnic. W takiej sytuacji jak dostanie pieniądze to szacun za znajomości.

Data: 2015-06-03 17:25:34
Autor: andal

napisał:
[...]

kogutek, skad sie bierze pieniadz ?

Data: 2015-06-03 16:24:36
Autor: kogutek444
W dniu środa, 3 czerwca 2015 19:25:41 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Wed, 03 Jun 2015 03:49:09 -0700, kogutek444 wrote:

> od ducha na realizację swoich pomysłów i obietnic. W takiej sytuacji jak
> dostanie pieniądze to szacun za znajomości.

kogutek, skad sie bierze pieniadz ?

Z co łaska, z tacy i z dotacji rządowych. Coś wygrałem?

Data: 2015-06-04 02:01:54
Autor: the_foe

https://www.youtube.com/watch?v=TLgacbYRQ_I#t=1m31s

--
@foe_pl

Data: 2015-06-04 13:56:14
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 02:01, the_foe pisze:

[...]

Ciągle aktualne... Czasami kusi mnie, żeby rozkręcić jakiś biznes z cudami, ale jestem za uczciwy... plus miałbym problem z powstrzymaniem się od śmiechu ;)

Data: 2015-06-04 14:13:08
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-04 o 13:56, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Był taki serial Justified.
Pierwszy plan to typowa sensacja, ale serial w tle pokazywał amerykańską strukturalną biedę.
I tam był taki motyw z podróżującym kaznodzieją, co po tych biednych obszarach Dixie landu odprawiał publiczne kazania. Wiecej w tym było jednak cyrku, bo oprócz płomiennych kazań robił bardziej obrazowe rzeczy. Kulminacją było chwytanie gołymi rękami węży, jadowitych jak cholera. Alegoria szatana, który nie jest w stanie zaszkodzić prawemu człowiekowi mówiący słowo boże. To, ze węze były "wydojone" z jadu to już inna sprawa: dla kaznodziei oszusta to była sprawa typu "cel uswieca srodki". Przecież daje nadzieje, a datki i tak by przecpali albo wydali na nierząd. I tak działa z grubsza każda religia.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-08 09:18:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 14:13, the_foe pisze:

[...]

Zawsze się cieszę, jak któregoś z tych oszustów wąż jednak użre i taka ludzka gnida zdycha.

Data: 2015-06-04 20:45:22
Autor: z
[...]

A prowadzisz może jakiś biznes? jak zarabiasz na życie? Może jesteś inwestorem/spekulantem karmiącym biedny motłoch marketingowymi sloganami? Może wmawiasz im "cudowną rękę rynku".  Promujesz markę, robisz rozpoznanie, pierzesz mózgi i wychowujesz nowe pokolenia klientów, podsuwasz nikomu nie potrzebny produkt a to wszystko tylko z chęci zysku.
A teraz pomyśl co jest gorsze wypaczony marketing czy religia może nawet niedoskonała?

Data: 2015-06-08 09:11:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 20:45, z pisze:
[...]

Projekcja?

A teraz pomyśl co jest gorsze wypaczony marketing czy religia może nawet
niedoskonała?

Marketing nie stanowi tabu. A spróbuj krytykować religię... Zaraz banda fundziaków się zbiega ujadać i obrzucać gównem - czego ty jesteś przykładem.

Ba, w prymitywnym polskim prawie istnieją idiotyczne przepisy zakazujące "znieważania uczuć religijnych" - pod co można pięknie podciągnąć "niewłaściwie" ubraną kobietę (tj. bez burki) w obecności jakiegoś cholernego ortodoksyjnego muzułmanina. Nie ma przepisów zakazujących "znieważania uczuć marketingowych".

Data: 2015-06-08 10:58:33
Autor: z
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-08 o 09:11, Andrzej Lawa pisze:

Marketing nie stanowi tabu.

Zauważ jak każdy pogląd krytykujący ten proceder jest zakrzykiwany, wyśmiewany i spychany w czeluść oszołomstwa.
Religii "wolnego rynku" nie wolno krytykować bo ta religia jest najlepsiejsza :-)

Chcesz podyskutować o wyższości religii. Spróbuj zacząć z Żydami :-)

Data: 2015-06-08 13:36:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 10:58, z pisze:
W dniu 2015-06-08 o 09:11, Andrzej Lawa pisze:

Marketing nie stanowi tabu.

Zauważ jak każdy pogląd krytykujący ten proceder jest zakrzykiwany,
wyśmiewany i spychany w czeluść oszołomstwa.

Och, straszne rzeczy. Jeśli każda twoja brednia nie jest natychmiast akceptowana - to oczywiście oznacza to spisek.

Religii "wolnego rynku" nie wolno krytykować bo ta religia jest
najlepsiejsza :-)

Pewnie że wolno. Swoją drogą - gdzieś ty widział w pełni wolny rynek? Oraz jego "wyznawców"? Poza oszołomami pokroju JKM większość ludzi jest zgodna, że umiarkowana regulacja jest konieczna.

Chcesz podyskutować o wyższości religii. Spróbuj zacząć z Żydami :-)

Wszystkie religie to jedno wielkie gówno. Patologia i jeden największych problemów ludzkości.

Data: 2015-06-03 11:35:56
Autor: donek999bronek
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

1h 50m 20s
https://www.youtube.com/watch?v=N6GBlKvcdRg

Data: 2015-06-04 13:59:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 20:35, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

1h 50m 20s
https://www.youtube.com/watch?v=N6GBlKvcdRg

Musiałbyś mi zapłacić, żeby mi się chciało oglądać dwie godziny nudnego smęcenia jakichś oszołomów.

Data: 2015-06-04 05:12:07
Autor: donek999bronek
> [...]

> https://www.youtube.com/watch?v=N6GBlKvcdRg

Musiałbyś mi zapłacić, żeby mi się chciało oglądać dwie godziny nudnego smęcenia jakichś oszołomów.

Nie dwie godziny tylko 1 minutę od zaznaczonego momentu.
Jest tam o objawieniu jakie miała p.Suchocka:)

Data: 2015-06-04 14:27:19
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-04 o 14:12, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

tyle, ze gosciowi sie cos pomyliło. Albo chodziło o Gronkiewicz-waltz, albo, w przypadku Suchockiej, o fuchę premiera. Suchocka nigdy nie interesowała się NBP.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-08 09:21:26
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 14:12, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

Podaj mi swoje prawdziwe personalia i mogę nagrać kogoś zeznającego, że po pijaku opowiadałeś mu jak współżyłeś wszetecznie ze zwierzątkiem ;->

Czy będzie to dowód na to, że to robiłeś? Albo że cokolwiek po pijaku mu opowiadałeś?

Data: 2015-06-03 12:23:35
Autor: mkarwan

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:mkmgn8$bvc$2node1.news.atman.pl...
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami...

Masz na to jakieś konkretne dowody?

i ten wariat ma  reprezentować Polskę?

Art. 212. KK
§ 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Art. 216. KK
§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/ciekawostki/287408,Kara-za-zniewazenie-Prezydenta.html

Data: 2015-06-03 12:43:28
Autor: the_foe

http://tinyurl.com/oys4yx4

--
@foe_pl

Data: 2015-06-03 12:47:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 12:23, mkarwan pisze:

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał
w wiadomości news:mkmgn8$bvc$2node1.news.atman.pl...
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami...

Masz na to jakieś konkretne dowody?

"Pytany o to, czy modli się przed podejmowaniem ważnych decyzji politycznych, stwierdził, że "jako człowiek wierzący modli się codziennie". - Trudno mi przypomnieć sobie taką jedną, konkretną decyzję. Wiele razy modliłem się do Ducha Świętego o mądrość, o to, by pomógł mi podejmować mądre decyzje - mówił Duda."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-modle-sie-o-madrosc-do-ducha-swietego/jnkbr6

i ten wariat ma  reprezentować Polskę?

Art. 212. KK
[ciach hipokryzja]

Wiesz,  mała kurewko, to nawet zabawne - sam pomawiasz i się ukrywasz przed sprawiedliwością, a ciągle straszysz innych paragrafami i marudzisz, że się ukrywają...

Gdzie twoje dane żeby mógł złożyć pozew za twoje pomówienia, m.kurwo?

Data: 2015-06-03 13:20:53
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:mkmm03$dap$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2015-06-03 14:04:37
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 13:20, mkarwan pisze:
[...]

Podaj adres do pisma procesowego, zakłamany mkurwanie!

Data: 2015-06-03 14:19:47
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:mkmqgl$hou$1node2.news.atman.pl...
[...]

Po co ktokolwiek miałby Ci cokolwiek podawać, skoro nawet nie potrafisz zrozumieć najprostszych tautologii? Tu masz przykład:

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Czyli- wynika z tego, że Bóg prawdopodobnie istnieje, więc teraz przestań się martwić
 i raduj się życiem!

Dlaczego tego nie rozumiesz? Jak bardzo trzeba być tępym? Jakie trzeba mieć niskie IQ?

--

Chiron

Data: 2015-06-03 14:31:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 14:19, Chiron pisze:

Podaj adres do pisma procesowego, zakłamany mkurwanie!
Po co ktokolwiek miałby Ci cokolwiek podawać, skoro nawet nie potrafisz
zrozumieć najprostszych tautologii? Tu masz przykład:

LOL

Czy ty chociażby wiesz, co to jest tautologia?

Data: 2015-06-03 19:41:56
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:mkms3r$oe6$2node1.news.atman.pl...
[...]

Tak. Choć dla Ciebie to z pewnością zbyt trudne

--

Chiron

Data: 2015-06-04 14:05:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 19:41, Chiron pisze:

Czy ty chociażby wiesz, co to jest tautologia?

Tak. Choć dla Ciebie to z pewnością zbyt trudne

Nie, nie wiesz. Tautologia to zdanie zawsze prawdziwe - przy podstawieniu dowolnej stałej pod ewentualne zmienne.

Data: 2015-06-04 17:29:03
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:mkpett$3rc$8node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawa nie jest aż tak prosta- zajrzyj tu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tautologia_(logika)

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!
No ale nawet przyjmując tak uproszczonę definicję, jaką podałeś i jakiej z pewnością nie pojmujesz- tautologią jest stwierdzenie:

1. kwadrat ma cztery boki

a także

2. Skoro prawdziwe jest, że: Boga prawdopodobnie nie ma, to prawdziwe jest również, że Bóg prawdopodobnie istnieje

A teraz przestań sobie łamać głowę, i tak nie zrozumiesz-  i raduj się życiem!

--

Chiron

Data: 2015-06-08 09:23:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 17:29, Chiron pisze:

[...]

Może sam zajrzyj. Chociaż wątpię, żeby kretyn od płaskiej Ziemi cokolwiek naukowego zrozumiał...

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

[ciach bełkot antynaukowego kretyna]

Data: 2015-06-08 11:19:12
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml3fts$prg$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem o co chodzi z tą płaską Ziemią. Zapewne chodzi ci po prostu o przyklejenie jakiejś defamującej łatki.

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

[ciach bełkot antynaukowego kretyna]

I wciąż wycinasz to, do czego się odnosisz i co cię kompromituje w oczach przeciętnego absolwenta podstawówki- DOSŁOWNIE!
Prosta, logiczna prawda: jeśli prawdą jest twierdzenie, że Boga prawdopodobnie nie ma, to prawdą jest także twierdzenie, że Bóg prawdopodobnie istnieje.

Jesteś żałosnym palantem. Ja tylko od czasu do czasu przypominam twoim ewentualnym rozmówcom, jaki poziom prezentujesz.

--

Chiron

Data: 2015-06-08 13:24:26
Autor: Roman Rumian
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-08 o 11:19, Chiron pisze:
(...)
Jesteś żałosnym palantem. Ja tylko od czasu do czasu przypominam twoim
ewentualnym rozmówcom, jaki poziom prezentujesz.

Szanowny Chironie,

z przykrością stwierdzam, że wszystkie niemoderowane grupy i miejsca do komentowania w sieci zostają z czasem zabagnione przez wojujących ateistów i najemników. Prawdopodobnie cenzura sieci jeszcze jest zbyt trudna, więc idą na ilość kłamstw i propagandy.
Pamiętam tą grupę z końcówki lat '90, kiedy uczestnicy zachowywali się przyzwoicie (z pojedynczym wyjątkiem) i rozmawiano argumentami.

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2015-06-08 13:41:02
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 13:24, Roman Rumian pisze:

[...]

LOL - typowa religancka hipokryzja. Iście orwellowskie dwójmyślenie... Wytykanie religijnych bredni to dla was "cenzura", a blokowanie wszelkiej krytyki waszych urojeń - to "moderacja". Urocze.

Cóż, żaden fan Wielkiego Brata nie może pozostać zdrowy psychicznie ani uczciwy...

Data: 2015-06-08 14:23:45
Autor: donek999bronek
użytkownik Roman Rumian napisał:

Pamiętam tą grupę z końcówki lat '90, kiedy uczestnicy zachowywali się przyzwoicie (z pojedynczym wyjątkiem) i rozmawiano argumentami.

Kłaniam się

Roman Rumian

Za 202122  płaciło się sporo, teraz jest tanio.

Data: 2015-06-08 14:31:19
Autor: Chiron

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:ml3u19$qbk$1news.agh.edu.pl...
[...]

Także to pamiętam. Udzielałem się na różnych grupach (gdzieś od 1998r)- i chyba mój pierwszy post dotyczył zatrudnienia, a umieściłem go na grupie lokalnej- był to więc spam. Nie miałem o tym pojęcia, ale w ciągu kilkunastu minut dostałem powiadomienie od admina mojego konta e-mail, że to ostatnie ostrzeżenie- następnym razem usunie mi konto e-mail. Dodam, że konto było płatne- i to wtedy kosztowało niemało. Jako powód podał mi kilka e-mail które do niego napłynęły od oburzonych grupowiczów, że wrzucam spam na grupę. Oczywiście- przeprosiłem grupowiczów- nie wiedziałem, że to spam. W odpowiedzi dostałem linki do netykiety:-). Dziś niewielu już zostało, którzy w ogóle to potrafią zrozumieć. Uważam, że głównie na skutek efektu "eternal september" poziom jest taki, jak obecnie. Ci, co chcą pogadać, i żeby z tego mieć jakąś rozrywkę- na ogół poprzenosili się na zamknięte, moderowane fora. Choć i tam też się spotyka z ludźmi, którzy wulgaryzmów używają jako przecinka, a na zwrócioną uwagę dziwią się, o co w ogóle chodzi- przecież teraz tak się mówi.
Oczywiście- spory udział w degradacji grup dyskusyjnych miało i to, o czym pisałeś: najemnicy, czyli po prostu płatne trolle. A także trolle społeczne- wojujący nawiedzeni z różnych możliwych opcji- bo przecież nie tylko ateiści.
No cóż, jak pięknie to ujął Lem:
"nawet konklawe można doprowadzić do ludożerstwa, byle tylko postępować cierpliwie i powoli."

Wyrazy Szacunku

--

Chiron

Data: 2015-06-08 21:09:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 14:31, Chiron pisze:

[...]

Nie sądź innych po sobie...

Tak z ciekawości - ile zarabiasz na swoich bredniach?

Data: 2015-06-08 21:11:42
Autor: u2
W dniu 2015-06-08 o 21:09, Andrzej Lawa pisze:
[...]

serio ława tutaj piszesz dla kasiorki ?:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-09 09:34:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 21:11, u2 pisze:
[...]

Po raz kolejny dowodzisz, że język polski nie jest twoim językiem ojczystym.

Data: 2015-06-09 09:44:46
Autor: A. Filip
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
[...]

A oświecisz nas ciemnych o przemądrzały po czym *konkretnie* to rozpoznałeś
oprócz twojej niechęci do dyskutanta? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Ten, który pyta, pozostaje głupcem przez parę chwil, lecz ten, który nie zadaje

Data: 2015-06-09 09:54:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 09:44, A. Filip pisze:
[...]

O, kolejny obcokrajowiec!

Data: 2015-06-09 10:17:52
Autor: A. Filip
[...]

Ty ciulu wykazałeś się nie tylko w tym wątku niezdolnością to zrozumienia że
jedno zdanie/słowo może mieć kilka dość odmiennych znaczeń, że o braku
zdolności do jednoznacznych wypowiedzi albo ich doprecyzowywania też wspomnę.
Jak nie łapiesz kolejnych znaczeń tego co piszesz po polsku to TY niby znasz
język polski?

A twoje podejście w stylu "wiem ale nie powiem" mi się kojarzy z poziomem przedszkolaka.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Wojna nie ma oczu.  (Przysłowie suahili)

Data: 2015-06-09 10:26:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 10:17, A. Filip pisze:

[...]

Ach, ironia w tym zdaniu aĹź krzyczy :)

Jak nie łapiesz kolejnych znaczeń tego co piszesz po polsku to TY niby znasz
język polski?

A twoje podejście w stylu "wiem ale nie powiem" mi się kojarzy z poziomem przedszkolaka.

Nie sądziłem, że jesteś aż tak tępy...

Data: 2015-06-08 13:38:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 11:19, Chiron pisze:

[...]

Och, mój błąd - masz identyczny styl kaleczenia logiki jak niejaki "chwilozof". A i ksywka podobna...

[...]

Oj, dzieciaczku, nie nadymaj się tak tylko dlatego, że udało ci się zaliczyć podstawówkę - to żadna sztuka, zwłaszcza dzisiaj.

Prosta, logiczna prawda: jeśli prawdą jest twierdzenie, że Boga
prawdopodobnie nie ma, to prawdą jest także twierdzenie, że Bóg
prawdopodobnie istnieje.

Bredzisz.

Data: 2015-06-03 17:24:31
Autor: andal

UĹźytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
[...]

i zniewaĹźenie mnie.
[...]

 i raduj się Ĺźyciem!

Dlaczego tego nie rozumiesz? Jak bardzo trzeba być tępym? Jakie trzeba
mieć niskie IQ?

osobom psychicznie chorym nie mierzy sie IQ

Data: 2015-06-03 20:53:20
Autor: mkarwan
[...]

Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2015-06-04 14:03:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 20:53, mkarwan pisze:
[...]

Podaj swoją prawdziwą tożsamość, wiecznie kłamiący, rasistowski, tchórzliwy, parszywy przestępco!

Data: 2015-06-04 18:13:13
Autor: u2
W dniu 2015-06-04 o 14:03, Andrzej Lawa pisze:
Podaj swoją prawdziwą tożsamość, wiecznie kłamiący, rasistowski,
tchórzliwy, parszywy przestępco!

te ława znowu piszesz o sobie:)

Data: 2015-06-03 17:20:37
Autor: andal
On Wed, 03 Jun 2015 12:23:35 +0200, mkarwan wrote:

[...]

mkarwan, nie wyglupiaj sie

 te paragrafy nie dotycza psychicznie uposledzonych

Data: 2015-06-03 12:25:02
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-03 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

przecież on nie bedzie reprezentował Polski tylko nadprezydenta.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-03 12:54:59
Autor: A. Filip
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

A twoim prowokacyjnym pytaniem można by sobie dupę podetrzeć jakbyś zacytował
wypowiedź (Dudy) słowo w słowo z podaniem źródła?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu.  (Przysłowie czeskie)

Data: 2015-06-03 13:36:51
Autor: Bolitek
czy osoba uzależniona może być prezydentem?

[...]

Rozumiem, że przed rozmową wprowadza się w stan błogosławiony.
Zdradził jakies szczegóły ?
Jak jest w stanie błogosławionym to nie może być wariatem.
Kontakty z światem pozaziemskim są charakterystyczne dla osób uzależnionych.
Należało by postawić pytanie, czy osoba uzależniona
może reprezentować Polskę ?

Data: 2015-06-03 14:13:34
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-03 o 13:36, Bolitek pisze:

[...]

http://tinyurl.com/onmzb2q
tak, on klęczy przed tą panią.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-04 14:02:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 14:13, the_foe pisze:
[...]

I z ciekawości poszukałem na jutubie nagrań z jej stygmatami... Tak oczywistego oszustwa już dawno nie widziałem - cwaniara udaje, że ma jakieś dreszcze, chowa się pod kocykiem, a jak kocyk opada ma nagle małą rankę na czole. Dziwne że te stygmaty zawsze pojawiają się, jak nikt nie patrzy ;->

Duchy jakieś takie nieśmiałe... Czasami mam wrażenie, że dla chrześcijan ich bóg jest jak Disneyowski Dzwoneczek - jak ktoś powie, że nie wierzy, to biedactwo umiera... i trzeba zacząć bezmyślnie klaskać, żeby ożył ;)

Data: 2015-06-03 14:20:36
Autor: Klin....................................................
czy osoba chora psychicznie może być prezyd entem?
W dniu 2015-06-03 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

           ...gdybyś sam z Duchem Świętym porozmawiał
    przestałbyś mam nadzieję pisać głupoty. ChociaĹź D.Ś.
    moĹźe nie mieć ochoty zadawać się z takim typem.

Data: 2015-06-03 07:45:29
Autor: kogutek444
W dniu środa, 3 czerwca 2015 14:20:40 UTC+2 użytkownik Klin..................................................... napisał:
W dniu 2015-06-03 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
> Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma > reprezentować Polskę??

           ...gdybyś sam z Duchem Świętym porozmawiał
    przestałbyś mam nadzieję pisać głupoty. Chociaż D.Ś.
    może nie mieć ochoty zadawać się z takim typem.

Czyli coś w stylu " mówił dziad do obrazu a obraz do niego ni razu"

Data: 2015-06-03 17:34:51
Autor: aja
W dniu 2015-06-03 o 16:45, kogutek444@gmail.com pisze:

            ...gdybyś sam z Duchem Świętym porozmawiał
     przestałbyś mam nadzieję pisać głupoty. Chociaż D.Ś.
     może nie mieć ochoty zadawać się z takim typem.

Czyli coś w stylu " mówił dziad do obrazu a obraz do niego ni razu"

Cyt.: "Im mniej mają ludzie rozumu i wiedzy,
tym większą okazują żarliwość w sprawach religii."
/ks.Jan Meslier/

Data: 2015-06-03 17:29:18
Autor: andal
On Wed, 03 Jun 2015 17:34:51 +0200, aja wrote:

[...]

skad sie bierze twoja zarliwosc ?

Data: 2015-06-03 19:45:59
Autor: Chiron

Użytkownik "aja" <aja@aja.pl> napisał w wiadomości news:556f1e98$0$8385$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cytat za cytat:
"Trochę wiedzy oddala od Boga Dużo wiedzy sprowadza do Niego z powrotem"
Ludwik Pasteur

--

Chiron

Data: 2015-06-04 08:43:52
Autor: aja
W dniu 2015-06-03 o 19:45, Chiron pisze:

[...]

Bardzo trafne spostrzeżenie Pasteur'a.

Ale zauważ, że mój cytat dotyczył religii,
a twój Boga. Twój problem polega na tym, że
ty to utożsamiasz. Żal mi cię...

--
aja

Data: 2015-06-04 09:48:31
Autor: Chiron

Użytkownik "aja" <aja@aja.pl> napisał w wiadomości news:556ff3a5$0$2197$65785112news.neostrada.pl...
[...]

*************************
wprawdzie nie siedzę w Tobie, ale jakoś nie wierzę w szczerość tego Twojego żalu...

--

Chiron

Data: 2015-06-04 10:09:31
Autor: aja
W dniu 2015-06-04 o 09:48, Chiron pisze:

[...]

Nie sądź mnie według siebie...
i napisz coś na temat, dlaczego
utożsamiasz Boga z religią ?

Data: 2015-06-08 13:42:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 09:48, Chiron pisze:

wprawdzie nie siedzę w Tobie, ale jakoś nie wierzę w szczerość tego
Twojego żalu...

A w niewidzialnego, niewykrywalnego Wielkiego Brata Wierzysz... Ciekawe...

Data: 2015-06-03 14:27:52
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-03 o 14:20, Klin.................................................... pisze:
[...]

no i mamy proste wyjasnienie dlaczego niektórzy mogą rozmawiać z duchami a inni nie.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-03 19:40:00
Autor: Chiron

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:mkmrs8$j20$1node2.news.atman.pl...
[...]

Polecam mszę ozdrowieńczą. Jest raz w miesiącu w Łodzi w kościele o.o.Jezuitów. No ale jak napiszesz, skąd jesteś- moge Ci poszukać u Ciebie. Być moze będziesz miał okazję sam doznać łaski Daru Ducha Świętego

--

Chiron

Data: 2015-06-03 16:28:33
Autor: kogutek444
W dniu środa, 3 czerwca 2015 19:40:02 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]

Polecam mszę ozdrowieńczą. Jest raz w miesiącu w Łodzi w kościele o.o.Jezuitów. No ale jak napiszesz, skąd jesteś- moge Ci poszukać u Ciebie. Być moze będziesz miał okazję sam doznać łaski Daru Ducha Świętego

Tylko żeby po tym doznaniu magiczne oczko nie bolało.

Data: 2015-06-03 20:04:57
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-03 o 19:40, Chiron pisze:

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2015-06-03 o 14:20,
Klin.................................................... pisze:
[...]

Byłem u bierzmowania. Nie zauważyłem róznicy. Ale to chyba dziła tylko na tych w co to wierzą. takie placebo.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-03 23:14:10
Autor: Chiron

Klin.................................................... pisze:
[...]

Wiesz- to nie tak. Mam przekonanie, że w dużym uproszczeniu- każdy z nas ma swoją część racjonalną i irracjonalną. Przy czym ta druga- wcale nie gorsza a często lepsza od pierwszej- przez naszą kulturę jest bardzo wyśmiewana. Tyle, że rzeczywiście są ludzie, którzy mają bardzo utrudniony dostęp to swej sfery irracjonalnej. A jest ona podstawą naszej psyche. I bez niej- człowiek sobie słabo radzi w życiu. Głosowałem na Dudę- wyłącznie dlatego, żeby nie przeszedł człowiek, co do którego są realne podejrzenia, że jest przestępcą. I nie mam tu na myśli tylko przetępstw finansowych- ale o wiele cięższe. Jednak- gdyby Duda był moim typem wyborczym- to za to klęczące zdjęcie tymbardziej bym na niego zagłosował

--

Chiron

Data: 2015-06-04 13:57:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 19:40, Chiron pisze:

Polecam mszę ozdrowieńczą. Jest raz w miesiącu w Łodzi w kościele
o.o.Jezuitów. No ale jak napiszesz, skąd jesteś- moge Ci poszukać u
Ciebie. Być moze będziesz miał okazję sam doznać łaski Daru Ducha Świętego

Opłatki mają mała dawkę LSD? ;->

Data: 2015-06-04 18:14:30
Autor: u2
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-04 o 13:57, Andrzej Lawa pisze:
Opłatki mają mała dawkę LSD?

te ława próbowałeś elezde i nie wyszło ?:)

Data: 2015-06-03 14:31:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 14:20, Klin.................................................... pisze:
[...]

Ty rozmawiasz? Co ci mĂłwi?

Opowiedz o tym... albo lepiej - zademonstruj! ZrĂłb nagranie :)

Data: 2015-06-03 16:27:39
Autor: ruski szpieg
W dniu 03.06.2015 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami...

Gorzej - on obiecywał obniżenie wieku emerytalnego.

Data: 2015-06-03 17:28:18
Autor: aja
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-03 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

W PO też takich nie brakuje... np Hanka 'bufetowa';
a Donek to nawet wziął ślub kościelny z legalną
żoną, bo mu tak wyszło z podobnej 'rozmowy'...
trudno jest zrozumieć nawiedzonych, można jedynie
to przyjąć do wiadomości.

Data: 2015-06-04 13:58:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 17:28, aja pisze:
[...]

Przynajmniej ten murzyński szaman poszedł precz...

Data: 2015-06-04 08:05:13
Autor: Patriota
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-03 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

Moim zdaniem, lepszy psychol niż wyrachowana, sprzedajna, złodziejska kurwa na takim stanowisku.

P.S. kontakty z duchami nie świadczą o chorobie psychicznej.

Data: 2015-06-04 16:49:40
Autor:

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mkmgn8$bvc$2@node1.news.atman.pl...

[...]

Skoro konfidenci Bolek był,Kwachu był,Gajowy był to pewnie to jest podstawa do piastowania urzędu na uslugach,,,

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusm

Data: 2015-06-04 17:34:31
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-04 o 16:49, matusm@interia.eu pisze:

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości grup

Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

zgłupiałeś do reszty? ;)
przecież Duduś reprezentuje wyłącznie jedynie słusznego prezesa.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-04 20:33:37
Autor: z
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-03 o 11:17, Andrzej Lawa pisze:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

Tego co bierzesz to bierz pół. :-)

A jeśli chcesz serio to nie przypominam sobie żebyś miał takie zastrzeżenia do innych (np. posłów) którzy zachowywali się dość "dziwnie" Czepiałeś się Palikota?
Jeśli nie to zamilcz albo przedstaw dowody na swoją rzetelność i cokolwiek uczciwe intencje.

Data: 2015-06-08 09:17:37
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 20:33, z pisze:
[...]

Dziwnie? Rozmawiał z duchami? Otrzymywał porady od bytów mitycznych?

Czy tylko wymachiwał wibratorem w celu dobitnego podkreślenia problemu zgwałceń dokonywanych przez funkcjonariuszy policji?

Jeśli nie to zamilcz albo przedstaw dowody na swoją rzetelność i
cokolwiek uczciwe intencje.

Mhm. No to ty przedstaw dowody na to, że nie jesteś pedofilem...