czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Data: 2015-06-03 12:23:35
Autor: mkarwan
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:mkmgn8$bvc$2node1.news.atman.pl...
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami...

Masz na to jakie¶ konkretne dowody?

i ten wariat ma  reprezentować Polskę?

Art. 212. KK
§ 1. Kto pomawia inn± osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawn± lub jednostkę organizacyjn± niemaj±c± osobowo¶ci prawnej o takie postępowanie lub wła¶ciwo¶ci, które mog± poniżyć j± w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalno¶ci, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolno¶ci.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu okre¶lonego w § 1 za pomoc± ¶rodków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno¶ci albo pozbawienia wolno¶ci do roku.

Art. 216. KK
§ 1. Kto znieważa inn± osobę w jej obecno¶ci albo choćby pod jej nieobecno¶ć, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolno¶ci.
§ 2. Kto znieważa inn± osobę za pomoc± ¶rodków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno¶ci albo pozbawienia wolno¶ci do roku.

http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/ciekawostki/287408,Kara-za-zniewazenie-Prezydenta.html

Data: 2015-06-03 12:43:28
Autor: the_foe

http://tinyurl.com/oys4yx4

--
@foe_pl

Data: 2015-06-03 12:47:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 12:23, mkarwan pisze:

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał
w wiadomo¶ci news:mkmgn8$bvc$2node1.news.atman.pl...
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami...

Masz na to jakie¶ konkretne dowody?

"Pytany o to, czy modli się przed podejmowaniem ważnych decyzji politycznych, stwierdził, że "jako człowiek wierz±cy modli się codziennie". - Trudno mi przypomnieć sobie tak± jedn±, konkretn± decyzję. Wiele razy modliłem się do Ducha ¦więtego o m±dro¶ć, o to, by pomógł mi podejmować m±dre decyzje - mówił Duda."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-modle-sie-o-madrosc-do-ducha-swietego/jnkbr6

i ten wariat ma  reprezentować Polskę?

Art. 212. KK
[ciach hipokryzja]

Wiesz,  mała kurewko, to nawet zabawne - sam pomawiasz i się ukrywasz przed sprawiedliwo¶ci±, a ci±gle straszysz innych paragrafami i marudzisz, że się ukrywaj±...

Gdzie twoje dane żeby mógł złożyć pozew za twoje pomówienia, m.kurwo?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-03 13:20:53
Autor: mkarwan
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:mkmm03$dap$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Data: 2015-06-03 14:04:37
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 13:20, mkarwan pisze:
[...]

Podaj adres do pisma procesowego, zakłamany mkurwanie!

Data: 2015-06-03 14:19:47
Autor: Chiron
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:mkmqgl$hou$1node2.news.atman.pl...
[...]

Po co ktokolwiek miałby Ci cokolwiek podawać, skoro nawet nie potrafisz zrozumieć najprostszych tautologii? Tu masz przykład:

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Czyli- wynika z tego, że Bóg prawdopodobnie istnieje, więc teraz przestań się martwić
 i raduj się życiem!

Dlaczego tego nie rozumiesz? Jak bardzo trzeba być tępym? Jakie trzeba mieć niskie IQ?

--

Chiron

Data: 2015-06-03 14:31:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 14:19, Chiron pisze:

Podaj adres do pisma procesowego, zakłamany mkurwanie!
Po co ktokolwiek miałby Ci cokolwiek podawać, skoro nawet nie potrafisz
zrozumieć najprostszych tautologii? Tu masz przykład:

LOL

Czy ty chociażby wiesz, co to jest tautologia?

Data: 2015-06-03 19:41:56
Autor: Chiron
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:mkms3r$oe6$2node1.news.atman.pl...
[...]

Tak. Choć dla Ciebie to z pewno¶ci± zbyt trudne

--

Chiron

Data: 2015-06-04 14:05:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 19:41, Chiron pisze:

Czy ty chociażby wiesz, co to jest tautologia?

Tak. Choć dla Ciebie to z pewno¶ci± zbyt trudne

Nie, nie wiesz. Tautologia to zdanie zawsze prawdziwe - przy podstawieniu dowolnej stałej pod ewentualne zmienne.

Data: 2015-06-04 17:29:03
Autor: Chiron
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomo¶ci news:mkpett$3rc$8node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawa nie jest aż tak prosta- zajrzyj tu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tautologia_(logika)

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!
No ale nawet przyjmuj±c tak uproszczonę definicję, jak± podałe¶ i jakiej z pewno¶ci± nie pojmujesz- tautologi± jest stwierdzenie:

1. kwadrat ma cztery boki

a także

2. Skoro prawdziwe jest, że: Boga prawdopodobnie nie ma, to prawdziwe jest również, że Bóg prawdopodobnie istnieje

A teraz przestań sobie łamać głowę, i tak nie zrozumiesz-  i raduj się życiem!

--

Chiron

Data: 2015-06-08 09:23:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 17:29, Chiron pisze:

[...]

Może sam zajrzyj. Chociaż w±tpię, żeby kretyn od płaskiej Ziemi cokolwiek naukowego zrozumiał...

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

[ciach bełkot antynaukowego kretyna]

Data: 2015-06-08 11:19:12
Autor: Chiron
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:ml3fts$prg$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem o co chodzi z t± płask± Ziemi±. Zapewne chodzi ci po prostu o przyklejenie jakiej¶ defamuj±cej łatki.

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

[ciach bełkot antynaukowego kretyna]

I wci±ż wycinasz to, do czego się odnosisz i co cię kompromituje w oczach przeciętnego absolwenta podstawówki- DOSŁOWNIE!
Prosta, logiczna prawda: je¶li prawd± jest twierdzenie, że Boga prawdopodobnie nie ma, to prawd± jest także twierdzenie, że Bóg prawdopodobnie istnieje.

Jeste¶ żałosnym palantem. Ja tylko od czasu do czasu przypominam twoim ewentualnym rozmówcom, jaki poziom prezentujesz.

--

Chiron

Data: 2015-06-08 13:24:26
Autor: Roman Rumian
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-08 o 11:19, Chiron pisze:
(...)
Jeste¶ żałosnym palantem. Ja tylko od czasu do czasu przypominam twoim
ewentualnym rozmówcom, jaki poziom prezentujesz.

Szanowny Chironie,

z przykro¶ci± stwierdzam, że wszystkie niemoderowane grupy i miejsca do komentowania w sieci zostaj± z czasem zabagnione przez wojuj±cych ateistów i najemników. Prawdopodobnie cenzura sieci jeszcze jest zbyt trudna, więc id± na ilo¶ć kłamstw i propagandy.
Pamiętam t± grupę z końcówki lat '90, kiedy uczestnicy zachowywali się przyzwoicie (z pojedynczym wyj±tkiem) i rozmawiano argumentami.

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2015-06-08 13:41:02
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 13:24, Roman Rumian pisze:

[...]

LOL - typowa religancka hipokryzja. I¶cie orwellowskie dwójmy¶lenie... Wytykanie religijnych bredni to dla was "cenzura", a blokowanie wszelkiej krytyki waszych urojeń - to "moderacja". Urocze.

Cóż, żaden fan Wielkiego Brata nie może pozostać zdrowy psychicznie ani uczciwy...

Data: 2015-06-08 14:23:45
Autor: donek999bronek
użytkownik Roman Rumian napisał:

Pamiętam t± grupę z końcówki lat '90, kiedy uczestnicy zachowywali się przyzwoicie (z pojedynczym wyj±tkiem) i rozmawiano argumentami.

Kłaniam się

Roman Rumian

Za 202122  płaciło się sporo, teraz jest tanio.

Data: 2015-06-08 14:31:19
Autor: Chiron
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ml3u19$qbk$1news.agh.edu.pl...
[...]

Także to pamiętam. Udzielałem się na różnych grupach (gdzie¶ od 1998r)- i chyba mój pierwszy post dotyczył zatrudnienia, a umie¶ciłem go na grupie lokalnej- był to więc spam. Nie miałem o tym pojęcia, ale w ci±gu kilkunastu minut dostałem powiadomienie od admina mojego konta e-mail, że to ostatnie ostrzeżenie- następnym razem usunie mi konto e-mail. Dodam, że konto było płatne- i to wtedy kosztowało niemało. Jako powód podał mi kilka e-mail które do niego napłynęły od oburzonych grupowiczów, że wrzucam spam na grupę. Oczywi¶cie- przeprosiłem grupowiczów- nie wiedziałem, że to spam. W odpowiedzi dostałem linki do netykiety:-). Dzi¶ niewielu już zostało, którzy w ogóle to potrafi± zrozumieć. Uważam, że głównie na skutek efektu "eternal september" poziom jest taki, jak obecnie. Ci, co chc± pogadać, i żeby z tego mieć jak±¶ rozrywkę- na ogół poprzenosili się na zamknięte, moderowane fora. Choć i tam też się spotyka z ludĽmi, którzy wulgaryzmów używaj± jako przecinka, a na zwrócion± uwagę dziwi± się, o co w ogóle chodzi- przecież teraz tak się mówi.
Oczywi¶cie- spory udział w degradacji grup dyskusyjnych miało i to, o czym pisałe¶: najemnicy, czyli po prostu płatne trolle. A także trolle społeczne- wojuj±cy nawiedzeni z różnych możliwych opcji- bo przecież nie tylko atei¶ci.
No cóż, jak pięknie to uj±ł Lem:
"nawet konklawe można doprowadzić do ludożerstwa, byle tylko postępować cierpliwie i powoli."

Wyrazy Szacunku

--

Chiron

Data: 2015-06-08 21:09:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 14:31, Chiron pisze:

[...]

Nie s±dĽ innych po sobie...

Tak z ciekawo¶ci - ile zarabiasz na swoich bredniach?

Data: 2015-06-08 21:11:42
Autor: u2
W dniu 2015-06-08 o 21:09, Andrzej Lawa pisze:
[...]

serio ława tutaj piszesz dla kasiorki ?:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-09 09:34:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 21:11, u2 pisze:
[...]

Po raz kolejny dowodzisz, że język polski nie jest twoim językiem ojczystym.

Data: 2015-06-09 09:44:46
Autor: A. Filip
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
W dniu 08.06.2015 o 21:11, u2 pisze:
W dniu 2015-06-08 o 21:09, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 08.06.2015 o 14:31, Chiron pisze:

Oczywiście- spory udział w degradacji grup dyskusyjnych miało i to, o
czym pisałeś: najemnicy, czyli po prostu płatne trolle. A także trolle
społeczne- wojujący nawiedzeni z różnych możliwych opcji- bo przecież
nie tylko ateiści.

Nie sÄ…dĹş innych po sobie...

Tak z ciekawości - ile zarabiasz na swoich bredniach?

serio Ĺ‚awa tutaj piszesz dla kasiorki ?:)))))))))))))

Po raz kolejny dowodzisz, że język polski nie jest twoim językiem ojczystym.

A oświecisz nas ciemnych o przemądrzały po czym *konkretnie* to rozpoznałeś
oprócz twojej niechęci do dyskutanta? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Ten, który pyta, pozostaje głupcem przez parę chwil, lecz ten, który nie zadaje

Data: 2015-06-09 09:54:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 09:44, A. Filip pisze:
[...]

O, kolejny obcokrajowiec!

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj siÄ™ ĹĽyciem!

Data: 2015-06-09 10:17:52
Autor: A. Filip
[...]

Ty ciulu wykazałeś się nie tylko w tym wątku niezdolnością to zrozumienia że
jedno zdanie/słowo może mieć kilka dość odmiennych znaczeń, że o braku
zdolności do jednoznacznych wypowiedzi albo ich doprecyzowywania też wspomnę.
Jak nie łapiesz kolejnych znaczeń tego co piszesz po polsku to TY niby znasz
język polski?

A twoje podejście w stylu "wiem ale nie powiem" mi się kojarzy z poziomem przedszkolaka.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Wojna nie ma oczu.  (PrzysĹ‚owie suahili)

Data: 2015-06-09 10:26:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 10:17, A. Filip pisze:

[...]

Ach, ironia w tym zdaniu aĹĽ krzyczy :)

Jak nie łapiesz kolejnych znaczeń tego co piszesz po polsku to TY niby znasz
język polski?

A twoje podejście w stylu "wiem ale nie powiem" mi się kojarzy z poziomem przedszkolaka.

Nie sądziłem, że jesteś aż tak tępy...

Data: 2015-06-08 13:38:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 11:19, Chiron pisze:

[...]

Och, mój bł±d - masz identyczny styl kaleczenia logiki jak niejaki "chwilozof". A i ksywka podobna...

[...]

Oj, dzieciaczku, nie nadymaj się tak tylko dlatego, że udało ci się zaliczyć podstawówkę - to żadna sztuka, zwłaszcza dzisiaj.

Prosta, logiczna prawda: je¶li prawd± jest twierdzenie, że Boga
prawdopodobnie nie ma, to prawd± jest także twierdzenie, że Bóg
prawdopodobnie istnieje.

Bredzisz.

Data: 2015-06-03 17:24:31
Autor: andal
On Wed, 03 Jun 2015 14:19:47 +0200, Chiron wrote:

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał
w wiadomości news:mkmqgl$hou$1node2.news.atman.pl...
W dniu 03.06.2015 o 13:20, mkarwan pisze:
UĹĽytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
napisał w wiadomości news:mkmm03$dap$1node2.news.atman.pl...
i ten wariat ma  reprezentować PolskÄ™?

Art. 212. KK
[ciach hipokryzja]

Wiesz,  maĹ‚a kurewko, to nawet zabawne - sam pomawiasz i siÄ™ ukrywasz
przed sprawiedliwością, a ciągle straszysz innych paragrafami i
marudzisz, ĹĽe siÄ™ ukrywajÄ…...

Gdzie twoje dane żeby mógł złożyć pozew za twoje pomówienia, m.kurwo?

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdÄ™ majÄ…c na celu pomĂłwienie
i zniewaĹĽenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sÄ… to czyny zabronione.

[...]

osobom psychicznie chorym nie mierzy sie IQ

Data: 2015-06-03 20:53:20
Autor: mkarwan
[...]

Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Data: 2015-06-04 14:03:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 20:53, mkarwan pisze:
[...]

Podaj swoj± prawdziw± tożsamo¶ć, wiecznie kłami±cy, rasistowski, tchórzliwy, parszywy przestępco!

Data: 2015-06-04 18:13:13
Autor: u2
W dniu 2015-06-04 o 14:03, Andrzej Lawa pisze:
Podaj swoj± prawdziw± tożsamo¶ć, wiecznie kłami±cy, rasistowski,
tchórzliwy, parszywy przestępco!

te ława znowu piszesz o sobie:)

Data: 2015-06-03 17:20:37
Autor: andal
On Wed, 03 Jun 2015 12:23:35 +0200, mkarwan wrote:

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał
w wiadomości news:mkmgn8$bvc$2node1.news.atman.pl...
Duda przyznaje siÄ™, ĹĽe rozmawia z duchami...

Masz na to jakieĹ› konkretne dowody?

i ten wariat ma  reprezentować PolskÄ™?

Art. 212. KK § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę
prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie
postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej
lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu
lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia
wolności.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą
środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia
wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Art. 216. KK § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby
pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do
osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
do roku.

http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/ciekawostki/287408,Kara-za-zniewazenie-Prezydenta.html

mkarwan, nie wyglupiaj sie

 te paragrafy nie dotycza psychicznie uposledzonych

czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?