czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Data: 2015-06-03 03:49:09
Autor: kogutek444
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu środa, 3 czerwca 2015 11:17:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

-- Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Tego się obawiałem. Może rozmawiał o pierwszej racie kasy jaką ma dostać od ducha na realizację swoich pomysłów i obietnic. W takiej sytuacji jak dostanie pieniądze to szacun za znajomości.

Data: 2015-06-03 17:25:34
Autor: andal

--
[...]

kogutek, skad sie bierze pieniadz ?

Data: 2015-06-03 16:24:36
Autor: kogutek444
W dniu środa, 3 czerwca 2015 19:25:41 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Wed, 03 Jun 2015 03:49:09 -0700, kogutek444 wrote:

> od ducha na realizację swoich pomysłów i obietnic. W takiej sytuacji jak
> dostanie pieniądze to szacun za znajomości.

kogutek, skad sie bierze pieniadz ?

Z co łaska, z tacy i z dotacji rządowych. Coś wygrałem?

Data: 2015-06-04 02:01:54
Autor: the_foe

https://www.youtube.com/watch?v=TLgacbYRQ_I#t=1m31s

--
@foe_pl

Data: 2015-06-04 13:56:14
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 02:01, the_foe pisze:

[...]

Ciągle aktualne... Czasami kusi mnie, żeby rozkręcić jakiś biznes z cudami, ale jestem za uczciwy... plus miałbym problem z powstrzymaniem się od śmiechu ;)

Data: 2015-06-04 14:13:08
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-04 o 13:56, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Był taki serial Justified.
Pierwszy plan to typowa sensacja, ale serial w tle pokazywał amerykańską strukturalną biedę.
I tam był taki motyw z podróżującym kaznodzieją, co po tych biednych obszarach Dixie landu odprawiał publiczne kazania. Wiecej w tym było jednak cyrku, bo oprócz płomiennych kazań robił bardziej obrazowe rzeczy. Kulminacją było chwytanie gołymi rękami węży, jadowitych jak cholera. Alegoria szatana, który nie jest w stanie zaszkodzić prawemu człowiekowi mówiący słowo boże. To, ze węze były "wydojone" z jadu to już inna sprawa: dla kaznodziei oszusta to była sprawa typu "cel uswieca srodki". Przecież daje nadzieje, a datki i tak by przecpali albo wydali na nierząd. I tak działa z grubsza każda religia.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-08 09:18:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 14:13, the_foe pisze:

[...]

Zawsze się cieszę, jak któregoś z tych oszustów wąż jednak użre i taka ludzka gnida zdycha.

Data: 2015-06-04 20:45:22
Autor: z
[...]

A prowadzisz może jakiś biznes? jak zarabiasz na życie? Może jesteś inwestorem/spekulantem karmiącym biedny motłoch marketingowymi sloganami? Może wmawiasz im "cudowną rękę rynku".  Promujesz markę, robisz rozpoznanie, pierzesz mózgi i wychowujesz nowe pokolenia klientów, podsuwasz nikomu nie potrzebny produkt a to wszystko tylko z chęci zysku.
A teraz pomyśl co jest gorsze wypaczony marketing czy religia może nawet niedoskonała?

Data: 2015-06-08 09:11:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 20:45, z pisze:
[...]

Projekcja?

A teraz pomyśl co jest gorsze wypaczony marketing czy religia może nawet
niedoskonała?

Marketing nie stanowi tabu. A spróbuj krytykować religię... Zaraz banda fundziaków się zbiega ujadać i obrzucać gównem - czego ty jesteś przykładem.

Ba, w prymitywnym polskim prawie istnieją idiotyczne przepisy zakazujące "znieważania uczuć religijnych" - pod co można pięknie podciągnąć "niewłaściwie" ubraną kobietę (tj. bez burki) w obecności jakiegoś cholernego ortodoksyjnego muzułmanina. Nie ma przepisów zakazujących "znieważania uczuć marketingowych".

Data: 2015-06-08 10:58:33
Autor: z
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
W dniu 2015-06-08 o 09:11, Andrzej Lawa pisze:

Marketing nie stanowi tabu.

Zauważ jak każdy pogląd krytykujący ten proceder jest zakrzykiwany, wyśmiewany i spychany w czeluść oszołomstwa.
Religii "wolnego rynku" nie wolno krytykować bo ta religia jest najlepsiejsza :-)

Chcesz podyskutować o wyższości religii. Spróbuj zacząć z Żydami :-)

Data: 2015-06-08 13:36:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.06.2015 o 10:58, z pisze:
W dniu 2015-06-08 o 09:11, Andrzej Lawa pisze:

Marketing nie stanowi tabu.

Zauważ jak każdy pogląd krytykujący ten proceder jest zakrzykiwany,
wyśmiewany i spychany w czeluść oszołomstwa.

Och, straszne rzeczy. Jeśli każda twoja brednia nie jest natychmiast akceptowana - to oczywiście oznacza to spisek.

Religii "wolnego rynku" nie wolno krytykować bo ta religia jest
najlepsiejsza :-)

Pewnie że wolno. Swoją drogą - gdzieś ty widział w pełni wolny rynek? Oraz jego "wyznawców"? Poza oszołomami pokroju JKM większość ludzi jest zgodna, że umiarkowana regulacja jest konieczna.

Chcesz podyskutować o wyższości religii. Spróbuj zacząć z Żydami :-)

Wszystkie religie to jedno wielkie gówno. Patologia i jeden największych problemów ludzkości.