czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?

Data: 2015-06-03 11:35:56
Autor: donek999bronek
czy osoba chora psychicznie może być prezydentem?
użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma reprezentować Polskę??

1h 50m 20s
https://www.youtube.com/watch?v=N6GBlKvcdRg

Data: 2015-06-04 13:59:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.06.2015 o 20:35, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Duda przyznaje się, że rozmawia z duchami... i ten wariat ma
reprezentować Polskę??

1h 50m 20s
https://www.youtube.com/watch?v=N6GBlKvcdRg

Musiałbyś mi zapłacić, żeby mi się chciało oglądać dwie godziny nudnego smęcenia jakichś oszołomów.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-04 05:12:07
Autor: donek999bronek
> [...]

> https://www.youtube.com/watch?v=N6GBlKvcdRg

Musiałbyś mi zapłacić, żeby mi się chciało oglądać dwie godziny nudnego smęcenia jakichś oszołomów.

Nie dwie godziny tylko 1 minutę od zaznaczonego momentu.
Jest tam o objawieniu jakie miała p.Suchocka:)

Data: 2015-06-04 14:27:19
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-04 o 14:12, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

tyle, ze gosciowi sie cos pomyliło. Albo chodziło o Gronkiewicz-waltz, albo, w przypadku Suchockiej, o fuchę premiera. Suchocka nigdy nie interesowała się NBP.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-08 09:21:26
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.06.2015 o 14:12, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

Podaj mi swoje prawdziwe personalia i mogę nagrać kogoś zeznającego, że po pijaku opowiadałeś mu jak współżyłeś wszetecznie ze zwierzątkiem ;->

Czy będzie to dowód na to, że to robiłeś? Albo że cokolwiek po pijaku mu opowiadałeś?