czy oznaką kręgosłupa jest zmiana nazwiska z Berman na Borowski?

Data: 2017-07-28 21:50:25
Autor: boukun
czy oznaką kręgosłupa jest zmiana nazwiska z Berman na Borowski?
Marek Borowski @MarekBorowski

Gowin to polityk prawdz.niezłomny! Człowiek z zasadami. Po przyj.ustawy o SN(Gowin za)gdy cały rząd wstał i bił brawo-on bohatersko siedział
23:42 - 20.07.2017

Magda Ogórek @ogorekmagda

Panie @MarekBorowski,nawiązując do wypowiedzi o kręgosłupie @Jaroslaw_Gowin-czy oznaką kręgosłupa jest zmiana nazwiska z Berman na Borowski?
19:30 - 28.07.2017

Marek Borowski @MarekBorowski

Kiedy wydaje się,że niżej nie można już spaść, ktoś puka od dołu w dno.Okazuje się,że to Pani Magda Ogórek. A nazwiska nie zmieniałem.
19:38 - 28.07.2017

Magda Ogórek @ogorekmagda

A ojciec też nie zmieniał? Senator w wolnej Polsce musi rozliczyć się ze stalinowskiego i KPP-go spadku #cozaerudycjapaniesenatorze
19:59 - 28.07.2017

https://wiadomosci.wp.pl/magdalena-ogorek-atakuje-marka-borowskiego-ws-zmiany-nazwiska-rozpetala-sie-przez-to-burza-6149184827610753a

Rozpoczęło się piekło, niektórzy wypominali Borowskiemu powiązania rodzinne, inni atakowali Ogórek, a niektórzy wbijali szpilę... Agacie Konhauser-Dudzie.

WłodzimierzCzarzasty @wlodekczarzasty

Do dziś za Pani wypowiedzi się wstydziłem (bo SLD zrobiło fatalny błąd).Ale dzisiejsze Pani słowa o @MarekBorowski są po prostu obrzydliwe.
21:19 - 28.07.2017

Magda Ogórek @ogorekmagda
W odpowiedzi do @MarekBorowski @Jaroslaw_Gowin

A ojciec też nie zmieniał? Senator w wolnej Polsce musi rozliczyć się ze stalinowskiego i KPP-go spadku #cozaerudycjapaniesenatorze

Obserwuj
Rojtszwaniec @rojtszwaniec

Jak mówiła pani o pisaniu prawa od nowa nie sądziłem, że punktem odniesienia mają być ustawy norymberskie...
20:07 - 28.07.2017

Racjonalista @racjonalista007

I wszystko jasne. Ja prdl ONI są wszędzie...!!! pic.twitter.com/ZFkB9Q3fWt
20:39 - 28.07.2017

Katarzyna @Kat_Grz

Nazwisko Pani Agaty Kornhauser też Pani prześwietliła ??? Czy to rok '68 ???
20:04 - 28.07.2017

śmiechu warte
2 min. temu

Dlaczego pytanie o zmianę nazwiska jest antysemityzmem ?

Data: 2017-07-28 13:12:39
Autor: japanizer
On Saturday, July 29, 2017 at 4:50:27 AM UTC+9, boukun wrote:
Marek Borowski @MarekBorowski

Gowin to polityk prawdz.niezłomny! Człowiek z zasadami. Po przyj.ustawy o SN(Gowin za)gdy cały rząd wstał i bił brawo-on bohatersko siedział
23:42 - 20.07.2017

Henryk Świątkowski to komunistyczny kat, który podpisał wyrok śmierci na Pileckiego.

Prywatnie Świątkowski był wujkiem braci Kaczyńskich.

Ojciec Kaczyńskich Rajmund był w AK a po wojnie gdy żołnierze AK byli mordowani on dostał od komunistów willę na Żoliborzu a jedo synowie byli pupilkami reżimowej TV. Za co ta nagroda?

Dalej was dziwi dziwna przyjaźń Kaczyńskiego z komunistycznym oprawcą Andrzejem Kryże i bliskie związki Kaczyńskiego z komunistami których nagradza teraz wysokimi państwowymi stanowiskami? Dalej kogoś dziwi że Kaczyński nigdy nie był nawet internowany i za komuny mu włos z głowy nigdy nie spadł? Dalej was zastanawia jakim cudem Kaczyński zdobył majątek po fundacji w latach 90 a wraz z nim kilka biurowców w centrum Warszawy?

Data: 2017-07-28 22:17:37
Autor: u2
W dniu 28.07.2017 o 22:12, japanizer@japanizer.org pisze:
Henryk Świątkowski to komunistyczny kat, który podpisał wyrok śmierci na Pileckiego.

Prywatnie Świątkowski był wujkiem braci Kaczyńskich.

kłamstwo, to nie ten Świątkowski był wujkiem Kaczyńskich.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-28 13:22:11
Autor: japanizer
On Saturday, July 29, 2017 at 5:18:04 AM UTC+9, u2 wrote:

> Henryk Świątkowski to komunistyczny kat, który podpisał wyrok śmierci na Pileckiego.

kłamstwo, to nie ten Świątkowski był wujkiem Kaczyńskich.

Kłamstwo, Rajmund nie był w AK, a po wojnie gdy żołnierze AK byli mordowani on nie dostał od komunistów willi na Żoliborzu, a jego synowie nie byli pupilkami reżimowej TV i nie grali w "O dwóch takich, co ukradli Księżyc".

Data: 2017-07-28 22:38:00
Autor: u2
W dniu 28.07.2017 o 22:22, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

kolejne kłamstwa powtarzane przez ubeków takich jak ty:)

Data: 2017-07-28 14:41:54
Autor: japanizer
On Saturday, July 29, 2017 at 5:38:08 AM UTC+9, u2 wrote:

> kolejne kłamstwa powtarzane przez ubeków takich jak ty:)

No paczpan, Kaczyński dalej mieszka w tej willi na Żoliborzu, którą dostał jego ojciec, żołnierz AK. Jego kumple zostali zamordowani, on dostał od reżimu nagrodę.
Coś jak jego synalek, który "zaspał" na stan wojenny, a jego kumpli do więzień wsadzali.
Tradycja w rodzinie zdrajców musi być!

Data: 2017-07-29 10:41:44
Autor: A. Filip
> [...]

dostał od reżimu nagrodę.
Coś jak jego synalek, który "zaspał" na stan wojenny, a jego kumpli do więzień wsadzali.

Czy ty ćwoku widzisz różnice między oportunistą i "niezbyt zaangażowanym"
(według twoich "dowodów") a *zdrajcą* ?

Gdy się zarzutem *zdrady* za łatwo rzuca to "zdrada" powszednieje
politycznie zaślepiony młocie bez sierpa.

--
A. Filip

Data: 2017-07-29 07:25:58
Autor: japanizer
On Saturday, July 29, 2017 at 5:41:47 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> Tradycja w rodzinie zdrajców musi być!

Czy ty ćwoku widzisz różnice między oportunistą i "niezbyt zaangażowanym"

W tym przypadku różnicy nie ma. Bucu.

Data: 2017-07-29 13:57:27
Autor: u2
W dniu 28.07.2017 o 23:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

te piździak, zmyślasz i konfabulujesz, ale widać że taka tutaj twoja robota:)))))))))))))))