czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?

Data: 2014-03-24 02:38:49
Autor: zarząd komplementariusza
czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
pod adresem
https://www.pay24.pl/cms,125,zamow_karte.htm
wszystkie rodzaje kart są niedostępne...

zastanawiam się czy to chwilowe czy też jest to po prostu koniec współpracy tych instytucji...

Data: 2014-03-24 09:03:33
Autor: zarząd komplementariusza
czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
zastanawiam się czy to chwilowe czy też jest to po prostu koniec współpracy tych instytucji...

uzyskałem oficjalną 0odpowiedź pay24.pl (email) że data "wznowienia współpracy" jest "nieznana"

Data: 2014-03-24 19:22:27
Autor: J.F
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości
zastanawiam się czy to chwilowe czy też jest to
po prostu koniec współpracy tych instytucji...
uzyskałem oficjalną 0odpowiedź pay24.pl (email)
że data "wznowienia współpracy" jest "nieznana"

Z drugiej strony to bzwbk zrobil znaczna restrukturyzacje oferty, i teraz promuje mastercard i  payback.

przerwa moze byc wiec dluzsza.

J.

Data: 2014-03-24 12:30:56
Autor: zarząd komplementariusza
czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
jestem mocno zawiedziony, bo standardem rynkowym
jest pobieranie złodziejskiej 5zł opłaty za każdą
wypłatę gotówki prepaidem w bankomacie.

wśród 5 dotychczas obsługiwanych przez pay24.pl
kart banku bzwbk dwie pozytywnie wyróżniały się
brakiem opłat za wypłaty gotówkowe w bankomacie

niestety, kolejnej takiej karty nie kupię.

tania i dobra oferta została wycofana
droga i złodziejska oferta jest dostępna.

krótko mówiąc: wq... się

Data: 2014-03-25 08:12:19
Autor: J.F.
czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
Dnia Mon, 24 Mar 2014 12:30:56 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
jestem mocno zawiedziony, bo standardem rynkowym
jest pobieranie złodziejskiej 5zł opłaty za każdą
wypłatę gotówki prepaidem w bankomacie.

Czas sie przyzwyczaic - myslisz ze po co te karty ?
Zeby na nich zarobic :-)

J.

Data: 2014-03-25 08:50:15
Autor: zarząd komplementariusza
czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?
Czas sie przyzwyczaic - myslisz ze po co te karty ?
Zeby na nich zarobic :-)

zarabianie na tych kartach tak czy inaczej jest
możliwe - bo jest opłata za wydanie (15zł) więc
nic nie chcę za darmo. A tak nie kupię i zarobią
figę z makiem. No coż, marketingowcy po maturach
giertychowskich, widocznie ekonomia ich przerosła...

czy pay24.pl zakończyło współpracę z bzwbk?