czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?

Data: 2019-09-27 16:50:35
Autor: chędożnik
czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?

Moje argumenty:
  1) kasa w portfelu ludziom się zgadza więc ... po co odwoływać władzę ?
  2) bezrobocie jest najniższe od kilku(nastu) lat,
  3) w kraju nie ma zapaści ani krachu gospodarczego,
  4) większość wskaźników ekonomicznych nie szybuje w dół,
  5) teraz KAŻDY argument poza ekonomiczny nie dominuje nad najprostszymi ze sfery ekonomicznej.

Nie będę odpowiadał na posty, które:
   a) zawierają ataki personalne na kogokolwiek,
   b) zbaczają ze sprawy którą zapodałem w nagłówku wątku.

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-27 08:09:55
Autor: japanizer
On Friday, September 27, 2019 at 4:50:36 PM UTC+2, chędożnik wrote:
[...]

Prawda to, że jak wygra PiS, to będzie 500+ dla mężczyzn? Do wydania w kamienicy szefa NIK, Banasia?

Data: 2019-09-27 08:18:22
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 września 2019 17:09:57 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Prawda to, że jak wygra PiS, to będzie 500+ dla mężczyzn? Do wydania w kamienicy szefa NIK, Banasia?

A dla kobiet -jak wygra PO- w klinikach invitro z dostępem do akt dawców i możliwością wdrożenia alimentacji ;P

Data: 2019-09-27 17:34:51
Autor: u2
W dniu 27.09.2019 o 17:18, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
A dla kobiet -jak wygra PO- w klinikach invitro z dostępem do akt dawców i możliwością wdrożenia alimentacji

alimentacji tak, ale pod warunkiem że wykonają na własny koszt badania DNA:)

--
I love love

Data: 2019-09-27 08:36:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 27 września 2019 16:50:36 UTC+2 użytkownik chędożnik napisał:
Moje argumenty:
  1) kasa w portfelu ludziom się zgadza więc ... po co odwoływać władzę ?

W zasadzie tylko na to liczą pisiory. W pozostałych dziedzinach lipa. Czego się nie dotkną to sp.... Ochrona zdrowia, edukacja, sądownictwo, ochrona środowiska. Wszędzie zjazd.

--
Bruno

Data: 2019-09-27 18:16:23
Autor: chędożnik
W dniu 2019-09-27 o 17:36, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Ludzie wiedzą że zapaść w służbie zdrowia to nie tylko wina PIS-u.

Na sądownictwo patrzą wąsko: ile (po)trwa moja sprawa. W dupie mają czy skład KRS-u został prawidłowo wybrany, czy Prezydent mianował sędziów w nocy, czy nad ranem i czy nowe izby w SN powołano naruszając przepisy.

O poziomie edukacji i słynnych 18h tygodniowej pracy nauczyciela opinię (słuszną/niesłuszną) naszego społeczeństwa znasz.

Ochrona środowiska to 4-ta lub 5-ta kategoria zaspakajania potrzeb.

W ukróceniu wyłudzeń podatkowych też zjazd ?
W niskim bezrobociu też zjazd ?

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-27 09:58:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 27 września 2019 18:16:25 UTC+2 użytkownik chędożnik napisał:
> Ludzie wiedzą że zapaść w służbie zdrowia to nie tylko wina PIS-u.

Jest gorzej niż było.

Na sądownictwo patrzą wąsko: ile (po)trwa moja sprawa. W dupie mają czy skład KRS-u został prawidłowo wybrany, czy Prezydent mianował sędziów w nocy, czy nad ranem i czy nowe izby w SN powołano naruszając przepisy.

Sprawy trwają dłużej.

O poziomie edukacji i słynnych 18h tygodniowej pracy nauczyciela opinię (słuszną/niesłuszną) naszego społeczeństwa znasz.

Ta "niech wyp..." i wyp... Obecnie w kraju jest wolne jakieś 10tys. etatów.

Ochrona środowiska to 4-ta lub 5-ta kategoria zaspakajania potrzeb.

W ukróceniu wyłudzeń podatkowych też zjazd ?

To już zaczęli poprzednicy. Gdy skończyły się ustawy w szufladach proces uszczelniania zatrzymał się w miejscu.

W niskim bezrobociu też zjazd ?

To efekt koniunktury, a nie działań rządu, gdyż takowych praktycznie nie było.
 --
Bruno

Data: 2019-09-27 13:18:59
Autor: Zenek Kapelinder
kasa w portfelu ludziom się zgadza więc ... po co odwoływać władzę ?
Sluzba zdrowia mowiszc kiepska. Znajomu dostal za PO termin na operacje zacmy na 2022. Zrobili mu poltora roku temu. Na rehabilityacje kolana, kregoslupa czekam ok czterech miesiecy. Niby dlugo ale i tak lekarz mowi ze wiecej niz trzy razy do roku nie mozna. Do ortopedy chodze raz na pol roku. Ale nie dlatego ze sa jakies kolejki a dlatego ze czesciej nie trzeba. Inny znajomu mial zawal, nie wiedzial ze to zawal. Poszedl do lekarza na rejon. Od reki zrobili mu ekg i za dwadziescia minut byl w szpitalu.

Data: 2019-09-27 13:25:00
Autor: japanizer
On Friday, September 27, 2019 at 10:19:01 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Widzisz, jesteś jak każda PiSda - srają ci na twarz, a przekonujesz wszystkich że to przyjemny, ciepły deszczyk.

Data: 2019-09-27 14:50:25
Autor: Zenek Kapelinder
kasa w portfelu ludziom się zgadza więc ... po co odwoływać władzę ?
Glupi jestes pizdziak. To byly przyklady z zycia mojego i moich znajomych. Do dentysty chodze na rejon. Bo szybko, bezkosztowo i jakosc taka jak prywatnie albo i wyzsza. Prywatnie chcieli mi zrobic plombe materialem po terminie przydatnosci. Chcieli mnie naciagnac na jakis cudowny zabieg na kolanie za 12 tysiecy. Bez gwarancji oczywiscie. Ortopeda w przyszpitalnej przychodni oplacanej z nfz skutecznie od kilku lat leczy mnie lekarstwem za cztery dychy na dwa miesiace. Jak ci tu nie pasuje jedz do usa. Z wykupionym ubezpieczeniem bedziesz w marnej przychodni placil za wizyte.

Data: 2019-09-28 05:07:42
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Prywaciaże to w większości jebane konowały naciągające ludzi na kasę.
Nadzwyczajna kasta bez odpowiedzialności. Dużo wody upłynie aż sytuacja się unormuje.

Data: 2019-09-27 19:01:46
Autor: u2
kasa w portfelu ludziom się zgadza więc ... po co odwoływać władzę ?
W niskim bezrobociu też zjazd ?

To efekt koniunktury, a nie działań rządu, gdyż takowych praktycznie nie było.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-27 20:41:35
Autor: chędożnik
wyłudzenia podatkowe i bezrobocie na koncie PiS-u
W dniu 2019-09-27 o 18:58, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Mają podstawy ku temu ? Czy kasa w portfelu to słaby (nieliczący się) argument za tym, by nie odwoływać obecnej władzy ?

[...]
O poziomie edukacji i słynnych 18h tygodniowej pracy nauczyciela opinię
(słuszną/niesłuszną) naszego społeczeństwa znasz.
Ta "niech wyp..." i wyp... Obecnie w kraju jest wolne jakieś 10tys. etatóZa mała liczba by zaważyła na wyniku wyborów.
Jaki widzisz związek wakatów nauczycielskich z powodem odwołania/nieodwołania obecnej władzy ?

W ukróceniu wyłudzeń podatkowych też zjazd ?
To już zaczęli poprzednicy. Gdy skończyły się ustawy w szufladach proces uszczelniania zatrzymał się w miejscu.
Zgoda, zaczęli. A kto spija śmietankę (medialną lub inną) z tego działania ?
W niskim bezrobociu też zjazd ?
To efekt koniunktury, a nie działań rządu, gdyż takowych praktycznie nie było.
kto spija śmietankę (medialną lub inną) z tego działania ?Kto spija śmietankę (medialną lub inną) z tego działania ?
Na czyje konto (PIS/PO) to zostało zaliczone w świadomości opinii publicznej ?

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-27 15:11:51
Autor: Jacek Bialy
czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?
Grówno będzie, jeśli nie pójdziemy do wyborów  (teraz albo nigdy)
JB

czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?