czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?

Data: 2019-09-27 08:09:55
Autor: japanizer
czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?
On Friday, September 27, 2019 at 4:50:36 PM UTC+2, chędożnik wrote:
Moje argumenty:
  1) kasa w portfelu ludziom się zgadza więc ... po co odwoływać władzę ?
  2) bezrobocie jest najniższe od kilku(nastu) lat,
  3) w kraju nie ma zapaści ani krachu gospodarczego,
  4) większość wskaźników ekonomicznych nie szybuje w dół,
  5) teraz KAŻDY argument poza ekonomiczny nie dominuje nad najprostszymi ze sfery ekonomicznej.

Nie będę odpowiadał na posty, które:
   a) zawierają ataki personalne na kogokolwiek,
   b) zbaczają ze sprawy którą zapodałem w nagłówku wątku.

Prawda to, że jak wygra PiS, to będzie 500+ dla mężczyzn? Do wydania w kamienicy szefa NIK, Banasia?

Data: 2019-09-27 08:18:22
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 września 2019 17:09:57 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Prawda to, że jak wygra PiS, to będzie 500+ dla mężczyzn? Do wydania w kamienicy szefa NIK, Banasia?

A dla kobiet -jak wygra PO- w klinikach invitro z dostępem do akt dawców i możliwością wdrożenia alimentacji ;P

Data: 2019-09-27 17:34:51
Autor: u2
W dniu 27.09.2019 o 17:18, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
A dla kobiet -jak wygra PO- w klinikach invitro z dostępem do akt dawców i możliwością wdrożenia alimentacji

alimentacji tak, ale pod warunkiem że wykonają na własny koszt badania DNA:)

--
I love love

czy po 13.X wynik meczu będzie 4:1 dla PIS ?