czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?

Data: 2009-11-24 12:26:10
Autor: Netx
czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
Czy w powyższym krytycznym wobec lansowanej przez banki technologii
rozumowaniu tkwi jakiś błąd? A jeśli tak, to jaki?

Osobiście też mi się nie podoba pomysł z kartami zbliżeniowymi właśnie ze względu na zbyt dużą łatwość transakcji gdyby karta dostała się w ręce złodzieja. Ewentualnie może mógłbym zaakceptować karty zbliżeniowe gdyby dodatkowo była autoryzacja np. kodem wprowadzanym na terminalu.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-11-24 03:42:43
Autor: krzysztofsf
On 24 Lis, 12:26, Netx <nos...@gazeta.pl> wrote:
zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl pisze:

> [...]

Ewentualnie może mógłbym zaakceptować karty zbliżeniowe gdyby
dodatkowo była autoryzacja np. kodem wprowadzanym na terminalu.

Aktywacja karty przed dokonaniem transakcji i to najchetniej we
wszystkich typach kart.

Aktywuje internetowo przed wyjsciem na zakupy, podaje, do ktorej
godziny ma byc aktywna i zalatwione.
Przydaloby sie nawet wprowadzenie "zlecen stalych" na aktywnosc karty
- przykladowo dni robocze 15-18.
mam inne plany - loguje sie przed wyjsciem z pracy lub kontaktuje z
obslga telefoniczna zmieniajac w dniu dzisiejszym parametry
aktywnosci.

czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?