czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?

Data: 2009-11-24 13:37:33
Autor: Jacek Osiecki
czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?
Dnia Tue, 24 Nov 2009 00:56:01 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):
Biorąc pod uwagę, że nigdy nie twierdziłem jakobym zjadł wszystkie rozumy,
być może ktoś przekona mnie że poniższy wywód zawiera jakieś błędy...

brakuje mi słowa które precyzyjnie oddałoby moją reakcję emocjonalną
więc napiszę jestem mocno *negatywnie zdziwiony* oraz *zdegustowany* nie tyle reklamami co samym istnieniem technologii zbliżeniowej. Zastanawiam się jaka z niej korzyść dla klienta? Nie widzę ŻADNEJ,

Jak dla mnie, to jest to czysta droga do okradania klientów.
Za śmieszne grosze można by było w kartach zbliżeniowych instalować
przełącznik je uaktywniający (ot, zwykły mikrostyk na obwodzie zasilania)
i karty zbliżeniowe by były bezpieczne... Jak widać banki wolą zaoszczędzić
kosztem klientów :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-24 05:57:25
Autor: krzysztofsf
On 24 Lis, 14:37, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:
Dnia Tue, 24 Nov 2009 00:56:01 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op..pl napisał(a):

> [...]

i karty zbliżeniowe by były bezpieczne... Jak widać banki wolą zaoszczędzić

Bankom szkoda kasy na bezpieczniejsze nowosci - przyklad banki
amerykanskie, ktorym bardziej oplaca sie zwracac pieniadze okradzionym
roznymi spossobami klientom, niz unowoczesnic swoje systemy.

Jako ciekawostka - z rok dwa temu widzailem propozycje Visa, gdzie
karta uaktywniala sie po wpklepaniu wlasnego "pinu" poprzez
miniklawiaturke, a dopiero potem mozna bylo wykonywac nia transakcje..

Data: 2009-11-25 01:44:14
Autor: Krzysztof Halasa
czy podoba sie Wam technologia zbliĹźeniowa?
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

Jako ciekawostka - z rok dwa temu widzailem propozycje Visa, gdzie
karta uaktywniala sie po wpklepaniu wlasnego "pinu" poprzez
miniklawiaturke, a dopiero potem mozna bylo wykonywac nia transakcje..

Takie karty to juz od dawna zreszta byly... Nawet ze zmiennym PINem.
Tyle ze nie sluzyly do placenia.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-11-24 23:24:21
Autor: krzysztofsf
On 25 Lis, 01:44, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> writes:
> [...]
> miniklawiaturke, a dopiero potem mozna bylo wykonywac nia transakcje..

Takie karty to juz od dawna zreszta byly... Nawet ze zmiennym PINem.

Ale w bankach nie ma.
Powyzsze widzialem jako propozycje Visa w chyba  kartonline z rok
temu.

czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?