czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?

Data: 2009-11-24 09:44:12
Autor: Clegan
czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?
On 24 Lis, 00:56, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
Biorąc pod uwagę, że nigdy nie twierdziłem jakobym zjadł wszystkie rozumy,
być może ktoś przekona mnie że poniższy wywód zawiera jakieś błędy...

brakuje mi słowa które precyzyjnie oddałoby moją reakcję emocjonalną
więc napiszę jestem mocno *negatywnie zdziwiony* oraz *zdegustowany*
nie tyle reklamami co samym istnieniem technologii zbliżeniowej.
Zastanawiam się jaka z niej korzyść dla klienta? Nie widzę ŻADNEJ,
Są maniacy którzy zachwycają się szybkością transakcji - widać takich
choćby na forum mBanku. Na tym te "zalety" chyba się kończą.
Ciekawią mnie w tym całym marketingowym bełkocie 2 rzeczy: najpierw
wprowadza się karty chipowe - bo to takie bezpieczne, są tak super-
bezpieczne, że nawet kosmici ich nie zeskanują, no a PIN daje nam
niespotykany nigdzie poziom zabezpieczeń - jakby PINu nie było to
Sodomia i Gomoria naraz. Po czym oferuje się dokładnie również kartę
chipową ale już z pp i teraz jakimś cudem okazuje się, że PIN [dla
małych kwot] to przeżytek.
Po 2.: dlaczego z uporem maniaka wciska się nam drogą technologię
(czyli za to zapłacimy my) skoro identyczny efekt można uzyskać na
kartach bez pp ? Tego już kompletnie nie rozumiem.

Data: 2009-11-24 23:10:26
Autor: krzysztofsf
Clegan pisze:

Po 2.: dlaczego z uporem maniaka wciska się nam drogą technologię
(czyli za to zapłacimy my) skoro identyczny efekt można uzyskać na
kartach bez pp ? Tego już kompletnie nie rozumiem.

I dlaczego nie ma mozliwosci wylacznia transakcji bezstykowych na posiadanej karcie, jesli klient sobie nie zyczy takiej funkcjonalnosci?

czy podoba sie Wam technologia zbliżeniowa?