czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa?

Data: 2012-07-02 09:25:15
Autor: Q
czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa?
mielić dyskiem i proceser też przestanie się grzać - bo de facto już nie
bedzie korzystać z oprogramowania do obsługi modemu LTE? Czy też nie
bedzie to miało żadnego wpływu na to?

1. NTG

2. Mobile Partner to zlo/gowno/itd-
- ta aplikacja non stop bierze mi ok. 20% czasu proca.

Zrob tak:
polacz sie z netem przez mobile partnera i zobacz ile proca jest zuzywane (pewnie bedzie 15-20%);
potem wylacz mobile partnera i odpal odpowiednie polaczenie z panelu "Połączenia sieciowe".
Zuzycie procesora powinno drastycznie spasc.

Po prostu lacz sie bez uzycia aplikacji MobilePartner (brandowanej czy nie - jeden pies).

Data: 2012-07-02 17:18:35
Autor: qwerty
Użytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsribm$dnb$1@node1.news.atman.pl...
[...]

U mnie MP ogranicza też przepustowość (od 20 do 50%). No chyba, że core i7 nie wyrabia na 512 Kbps. ;)

Data: 2012-07-03 11:05:22
Autor: Q
czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa?
U mnie MP ogranicza też przepustowość (od 20 do 50%). No chyba, że core i7 nie wyrabia na 512 Kbps. ;)

MP brandowany?

czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa?