czy polski pilot na drzwiach poleci?

Data: 2009-07-01 16:58:45
Autor: adam
czy polski pilot na drzwiach poleci?
Data: 2009-07-01 20:41:13
Autor: Gatar
czy polski pilot na drzwiach poleci?
Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2ftjd$c23$1news.onet.pl...
jeśli nawet samolotami latać nie umie

http://www.rp.pl/artykul/2,327807_Za_niski_lot__bledy_przy_ladowaniu.html

Co ma wspólnego jedno z drugim ?
Czy uważasz, że polski pilot "samlotami latać nie umie"?
Skąd to przypuszczenie ?
Dlaczego obrażasz prawie Wszystkich Polskich Pilotów?
Czy myślisz, że piloci z innych krajów są inni, lepsi, lepiej wyszkoleni, bezbłędni ...?
Czy już Airbusy nie mają problemów?
Czy czekasz na ripostę (jakże celną :-) ) od _Slnt_ ?
Czy jesteś trollem ?

pzdr Gatar

Data: 2009-07-01 20:50:50
Autor: adam
czy polski pilot na drzwiach poleci?
Dlaczego obrażasz prawie Wszystkich Polskich Pilotów?

Powinno być chyba "Prawie Wszystkich Polskich Pilotów"
Gdzieś ty do szkoły chodził?

Data: 2009-07-01 23:32:35
Autor: Gatar
Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2gb6i$d2p$1news.onet.pl...
Dlaczego obrażasz prawie Wszystkich Polskich Pilotów?

Powinno być chyba "Prawie Wszystkich Polskich Pilotów"
Gdzieś ty do szkoły chodził?

Tak, masz racje pisząc ... "chyba".
Do 1 LO chodziłem, a Ty ?
Przeczytaj sobie artykuł w ostatniej "Polityce" o "strachu przed lataniem", o ile w ogóle cos czytasz.

Data: 2009-07-01 23:53:17
Autor: adam
czy polski pilot na drzwiach poleci?
Do 1 LO chodziłem, a Ty ?

Szkolda że nie skończyłeś, bo móże byś czytał coś więcej niż Fakt i Polityke

Data: 2009-07-02 00:09:19
Autor: Gatar
czy polski pilot na drzwiach poleci?
Szkolda że nie skończyłeś, bo móże byś czytał coś więcej niż Fakt i Polityke

Tak wielka "szkolda"
PLONK

Data: 2009-07-01 21:47:39
Autor: Janusz Pabłocki
czy polski pilot na drzwiach poleci?
> adam pisze:
jeśli nawet samolotami latać nie umie
W chwili wolnej wrzuć tutaj jaki Klich ma nalot...

--
Janusz

Data: 2009-07-02 21:36:37
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Wed, 01 Jul 2009 21:47:39 +0200, Janusz Pabłocki napisał(a):

 > adam pisze:
jeśli nawet samolotami latać nie umie
W chwili wolnej wrzuć tutaj jaki Klich ma nalot...

24/7 lata wokół dupy Tuska i odgania innych amatorów. Z takim nalotem to
może nawet wicepremierem zostać, a co...

T.

Data: 2009-07-02 11:24:26
Autor: kanguro muchabzz
czy polski pilot na drzwiach poleci?
On 1 Lip, 16:58, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
je li nawet samolotami lata nie umie

http://www.rp.pl/artykul/2,327807_Za_niski_lot__bledy_przy_ladowaniu....

czemu nie mozna latacw goglach noktowizyjnych ?
to po co one sa?

Data: 2009-07-02 21:08:24
Autor: elmer radi radisson
kanguro muchabzz wrote:

czemu nie mozna latacw goglach noktowizyjnych ?
to po co one sa?

Chodzi o to ze ten egzemplarz smiglowca nie byl poddany jeszcze
modernizacji m.in. zwiazanej z konwersja oswietlenia kokpitu,
wymaganej do korzystania z przyrzadow NVG. W tej sytuacji
korzystanie z noktowizji moglo prowadzic do niepozadanych
zjawisk w obserwacji prowadzonej przez tego typu urzadzenia.

--

człowiek składa się w 70% z mody

Data: 2009-07-05 22:55:15
Autor: Paweł Kasztelan.
adam pisze:

> czy polski pilot na drzwiach poleci?

Co to za tytuł/powiedzenie "polski pilot na drzwiach poleci" ?
Słyszę to od jakiegoś czasu ale mam wrażenie że to jakiś łamaniec wymyślony przez jakiegoś dziennikarzynę.
Być może się myle ale wydaje mi się że w właściwej wersji powinno brzmieć to tak:

Z dobrym silnikiem to nawet wrota od stodoły polecą.

Wydaje mi się że powiedzenie to pochodzi z okresu międzywojennego ale mogę się mylić.
Czy podoba się wam współczesna wersja ?
Mi wydaje się ona trochę obraźliwa. To tak jak by powiedzieć że:

Polacy to nawet z szablami na czołgi się rzucą.

Pozdrawiam. Paweł Kasztelan.

Data: 2009-07-06 07:53:57
Autor: Ralph
Paweł Kasztelan. <Pkasztstop_dla_spamu@gmail.com> napisał:
Polacy to nawet z szablami na czołgi się rzucą.

Dzięki takiej postawie polscy piloci dokonywali nieprawdopodobnych wyczynów
walcząc o Anglię.  Znam wielu starszych angielskich pilotów, którzy znali
historię tych walk, a nawet mieli okazję osobiście poznać wielu z naszych
pilotów, którzy zostali po wojnie w Anglii - wszyscy Anglicy jednym głosem
wyrażali swój podziw i szacunek dla tak śmiałych pilotów.  Naprawdę regularnie
zdarza mi się słyszeć takie słowa, to chyba o czymś świadczy.

--

czy polski pilot na drzwiach poleci?