czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?

Data: 2010-03-15 20:47:29
Autor: dyszkin
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?

Bo na Zarze byli zaskoczeni pytaniem czy przygotowuja trasy na wieczor.

A jeszcze bardziej byli zdziwieni, gdy im zasugerowalem aby podawali takie

info na stronie, albo przy cenniku w kasie.

Ogolnie nie polecam tego osrodka...

--
pzdr
Dvski

Data: 2010-03-15 21:15:39
Autor: ADAM
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
Bo na Zarze byli zaskoczeni pytaniem czy przygotowuja trasy na wieczor.

Pytanie retoryczne? :)
Na przyklad w Kielcach na Telegrafie zamykaja od 16 do 16:30 i daja ratrakiem.

A jeszcze bardziej byli zdziwieni, gdy im zasugerowalem aby podawali takie
info na stronie, albo przy cenniku w kasie.
Hehe

Ogolnie nie polecam tego osrodka...
Osrodka? - czy to aby nie za duze slowo :D

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-03-16 12:31:31
Autor: Mirek
ADAM wrote:

zamykaja od 16 do 16:30 i daja ratrakiem.

Na małym stoczku koło mnie ratrakowanie zajmuje dobre trzy godziny i to jak ratrakowy fachowo stwierdził "dziś to jest dobrze, bo nie trza ciąć".
Nie wiem też ile takie ratrakowanie daje, bo ostatnio byłem na Jaworzynie i po południu wijeżdżał jedynką do góry ratrak - byłem gdzieś poniżej połowy trasy - natychmiast całe narciarstwo przeniosło się na ratrakowany pas. Na dole już nie można było poznać którędy jechał.

Mirek.

Data: 2010-03-16 12:45:35
Autor: ADAM
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
Na małym stoczku koło mnie ratrakowanie zajmuje dobre trzy godziny i to jak ratrakowy fachowo stwierdził "dziś to jest dobrze, bo nie trza ciąć".
Po poludniu pewnie leca u nas poprawki, ale zrobione w te 30 min jest dobrze.
Nie wiem co masz na mysli piszac o malym stoczku, ale jezeli faktycznie maly to nie mam pojecia co on 3h ratrakuje...
Moze miejscowe panny w miedzyczasie zabiera na "jazdy" :D

Data: 2010-03-16 13:26:28
Autor: MichałG
Mirek pisze:
ADAM wrote:

[...]

a na 'niemałej' Raczy da sie..... ;). Myśle, że wystarczy nie mieć klientów gdzieś ...

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-16 13:33:04
Autor: ADAM
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
a na 'niemałej' Raczy da sie..... ;). Myśle, że wystarczy nie mieć klientów gdzieś ...

Pozdrawiam
Michał

Michal cytuj po ludzku please. Wyglada jakby ja to wszystko napisal.

Data: 2010-03-16 15:26:59
Autor: MichałG
ADAM pisze:
[...]

eeeeeeeeeeeeeeee........   serdecznie przepraszam!
- ale u mnie (Thunderbird) jest ok..... coś sie może rozjechało ;(

Michał

Data: 2010-03-16 15:43:25
Autor: ADAM
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
eeeeeeeeeeeeeeee........   serdecznie przepraszam!
- ale u mnie (Thunderbird) jest ok..... coś sie może rozjechało ;(

Chodzilo mi o Twoj wczesniejszy post ale nie bede robil zrzutu ekranu :D

Data: 2010-03-16 19:25:05
Autor: Mirek
MichałG wrote:

a na 'niemałej' Raczy da sie..... ;). Myśle, że wystarczy nie mieć klientów gdzieś ...

Nie mają klientów gdzieś. Dziś rozmawiałem z obsługą i zasugerowałem inne ustawienie siatek ochronnych, aby umożliwić powrót na trasę z frirajdu przytrasowego - powiedzieli że to żaden problem. Natomiast co do ratraka - w nocy nasypało sporo a przed południem dosypywało śniegu z przerwami na czyste niebo i słońce. Jezdziłem po nieratrakowanej już od dobrego tygodnia (bo nie było na tyle śniegu) części trasy i poza trasą. To co było ratrakowane rano i przysypane to porażka: narciarze narzekali, że narty "nie idą" natomiast nie rozumiem tych dwoje pozostałych deskarzy, którzy po tym jeździli. Na tej 1/3 nieratrakowanej trasy były tylko moje ślady. Żałuję tylko, że nie nasmarowałem deski.

Mirek.

Data: 2010-03-16 21:09:08
Autor: MichałG
Mirek pisze:
MichałG wrote:

[...]

Mnie tam idą .... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-16 10:33:06
Autor: J.F.
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
Użytkownik "dyszkin" <dyszkin@siec2000.pl> napisał w ^
[...]

No wiesz, wszystko od klientow zalezy.
Moze lubia sobie poszalec po muldach a nie pomarznac godzine.

Ewentualnie moze np okoliczne knajpy nie zaplacily za przerwe,  :-)

J.

Data: 2010-03-16 14:51:51
Autor: jurski
W dniu 2010-03-15 20:47, dyszkin pisze:
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?

Według narciarzy na pewno tak, według właścicieli wyciągów niekoniecznie.

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-03-17 22:16:04
Autor: Kuba Rybiński
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
Po pierwsze - przyjmij do wiadomości, że śnieg po przejeździe ratraka tężeje (twardnieje) mniej więcej ok. 4 godziny - wcześniej jest tylko równy jednak dalej miękki i bardzo szybko się rozjeżdża.
Czyli mówiąc wprost przejazd ratraka w trakcie dnia to zabieg tylko i wyłącznie kosmetyczny nie dający żadnego efektu.
A tak na marginesie - naucz się jeździć po muldach bo to naprawdę zaj... zabawa!

--
Pozdrawiam!

Kuba Rybiński
tel. 607 886 046
www.para-pro.pl
www.white-devil.pl

Data: 2010-03-18 10:50:30
Autor: Tytus z fabryki
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
Siemka
*** "Kuba Rybiński"
Po pierwsze - przyjmij do wiadomości, że śnieg po przejeździe ratraka tężeje (twardnieje) mniej więcej ok. 4 godziny

Mosz recht chlopie - ratrak to wieczorkiem po zamknieciu zeby na rano stok byl cudny...
Ratrakowanie w dzien ma tak jak pisales efekt psychologiczno-marketingowy ale za to trafiajacy do wiekszosci narciarzy.

***A tak na marginesie - naucz się jeździć po muldach bo to naprawdę zaj... zabawa!

No tylko nozki trza mniec ze stali jak sprzezynki :) a  wczesniej to tylko pot i lzy :) :) :)

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4953 (20100317) __________

Data: 2010-03-18 10:56:39
Autor: Moper
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:hnst17$k1k$1inews.gazeta.pl...
Siemka
*** "Kuba Rybiński"
[...]

Panowie, po prostu ubaw po pachy :)

Data: 2010-03-18 11:00:41
Autor: ADAM
[...]
Dokladnie tak jest ale...

Czyli mówiąc wprost przejazd ratraka w trakcie dnia to zabieg tylko i wyłącznie kosmetyczny nie dający żadnego efektu.
Nie zgodze sie. Jezeli masz lodowisko to przejazd ratraka je zlikwiduje.
To, ze snieg jest miekki to owszem ale przez pewien czas (zalezy od liczby jezdzacych) warunki do jazdy sa znacznie lepsze.

Data: 2010-03-19 10:24:48
Autor: MichałG
Kuba Rybiński pisze:
[...]

Niegdający efektu dla ośrodka.... ;)
Sam piszesz, że daje bardzo istotny dla wiekszości klientów efekt:
Jest równo - chociaż przez chwile.
Własnie za to są skłonni zapłacić płacąc za popołudniową jazde.

A tak na marginesie - naucz się jeździć po muldach bo to naprawdę zaj... zabawa!

Niektórzy umieją... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-19 15:25:35
Autor: dyszkin
czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?
potrafie jezdzic po muldach choc dla deskarza to srednia
przyjemnosc, natomiast nie lubie jezdzic po lodzie, a
akurat przetarcie trasy przez ratrak likwiduje oblodzenie...

--
pzdr
Dvski

czy przed wieczorna jazda powinno sie ratrakowac?