czy przelew walutowy SEPA idzie eliksirem? czy jak im¶ innym, wolniejszym przesyłem?

Data: 2009-09-22 19:05:23
Autor: MarekZ
czy przelew walutowy SEPA idzie eliksirem? czy jak im¶ innym, wolniejszym przesyłem?
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> wrote in message news:506a.00000020.4ab90256newsgate.onet.pl...

<najważniejsze>
czy jeżeli np. zaloguję sie na www banku X rano o 6:30
i złożę dwa przelewy, jeden złotówkowy krajowy PLN-PLN
a drugi eurowy SEPA krajowy EUR-EUR
to przelew walutowy wyjdzie z banku póĽniej niż złotowy?
</najważniejsze>

One "id± inn± drog±". Technicznie to każdy z nich z banku może wyj¶ć wcze¶niej ale nie determinuje to daty dotarcia na rachunek docelowy.

SEPA obecnie do 3 dni bankowych. Ten okres będzie skracany. Za jaki¶ czas będzie do dwóch dni, a od 2011 czy tam 2013 dopiero 1 dzień.

czy przelew walutowy SEPA idzie eliksirem? czy jak im¶ innym, wolniejszym przesyłem?