czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?

Data: 2010-12-02 21:12:18
Autor: Q
czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
Interfejs jest tragiczny, logowanie z tokenem gsm wkur.....iące na maksa.

niestety to samo bedziesz pisal po interfejsie polbanku;

mBank - bardzo wygodny interfejs

o tak, jeden z lepszych;

Myślę o polbanku bo:
5% bez belki to sporo, a gotówka zawsze pod ręką.

chyba do mocnych nie ma karty - lepiej jeszcze sie upewnij;

O tym że nie są w bfg tylko w greckim odpowiedniku wiem.

slyszalem o bankach, ktore byly mialy polskie gwarancje,
potem upadly a potem - no wlasnie :)

Chcę założyć konto + karta kredytowa (musi być wypukła). Polecacie?

jesli chcesz, zeby byla wypukla tylko, zeby moc nia placic w internecie,
to wiedz, ze ichnia zwykla debetowka mozna placic w necie
(jak onegdaj slynna debetowka inteligo :)

Odradzacie? Ile to u nich kosztuje? Jaki jest interfejs, logowanie,

od lutego bodajze konto nie bedzie kosztowac
jak sie iles transakcji karta zrobi;

czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?