czy rozbita matryca lcd w laptopie jest szkodliwa dla zdrowia?

Data: 2009-12-29 01:13:45
Autor: dr nauk boskich
czy rozbita matryca lcd w laptopie jest szkodliwa dla zdrowia?
witka, jw, w stanie spoczynku jak i kiedy świeci, bo raz na jakiś czas działam na zewnętrznym monitorze, dopóki nie poleci na części...

Data: 2009-12-29 00:36:22
Autor: tg
"dr nauk boskich" <ccccc@ccc.cc> wrote in message news:hhbg24$6kk$1node1.news.atman.pl...
witka, jw, w stanie spoczynku jak i kiedy świeci, bo raz na jakiś czas działam na zewnętrznym monitorze, dopóki nie poleci na części...

jezeli w miare wspolczesny to raczej nie, od dobrych kilku lat w produkcji matryc
lcd nie sa uzywane toksyczne substancje

matryce prawdopodobnie mozna latwo wykrecic (ew. zostawic sama elektronike jezeli
bedzie trzeba)

Data: 2009-12-29 09:32:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-29 01:36, Użytkownik tg napisał:

[...]

Jest szkodliwa i to bardzo dla zdrowia psychicznego.
Bo co włączysz laptopa to przypomina Ci o rozbitym ekranie.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 12:29:16
Autor: dr nauk boskich
RadoslawF pisze:
Dnia 2009-12-29 01:36, Użytkownik tg napisał:

dzięki za odp:}

czy rozbita matryca lcd w laptopie jest szkodliwa dla zdrowia?