czy s? zale?no?ci mi?dzy

Data: 2011-02-04 22:05:15
Autor: Smok Eustachy
czy s? zale?no?ci mi?dzy
Dnia Fri, 04 Feb 2011 22:24:44 +0100, R.Madejski napisa艂(a):

Przymierzam si臋 do modernizacji komputera. Kieruj臋 si臋 w stron臋
platformy AMD, ale nie wybra艂em jeszcze konkretnego procesora. Na rynku
s膮 dost臋pne p艂yty obs艂uguj膮ce pami臋ci DDR2 i DDR3.

Czy s膮 jakie艣 wytyczne wi膮偶膮ce parametry CPU z parametrami i rodzajem
pami臋ci? Chodzi mi o to, 偶e np. gdy zdecyduj臋 si臋 na procesor X o
taktowaniu Y to najlepszym wyborem w艣r贸d pami臋ci b臋dzie DDR2 800
poniewa偶 (i tu uzasadnienie) i nie ma sensu kupowa膰 DDR3 o taktowaniu Z.

Je艣li s膮 jakie艣 wytyczne kt贸rymi si臋 powinno kierowa膰 to prosz臋 o
naprowadzenie na nie. Chcia艂bym z艂o偶y膰 mo偶liwie optymalny zestaw pod
wzgl臋dem koszt贸w i jak najlepszego dopasowania parametr贸w komponent贸w
bazowych.

 Kupuj na DDR3, d艂u偶ej b臋d膮 produkowane ni偶 DDR2 czyli za par臋 lat ta艅sze.
Ile kasy chcesz wyda膰?
Ja da艂em za pud艂o z mysz膮 819 z艂, ale bez nagrywarki. + PCLINUXOS 1z艂
Grafika zintegrowana Ci wystarczy?

czy s? zale?no?ci mi?dzy