czy sie wyjasni ze to Blaski probowal posadzic TU-154 na polecenie Kaczora

Data: 2010-06-06 07:52:36
Autor: Bruner
czy sie wyjasni ze to Blaski probowal posadzic TU-154 na polecenie Kaczora
Na trankrypcie nie slychac pilota w ostatnich minutach, o czym to moze swiadczyc. Blasik byl pilotem i instruktorem z 1300 wylatanymi godzinami. Jako instruktor mial mozliwosc trenowania na somolotach we wszystkich warunkach pogodowych.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7977188,Gen__Skrzypczak__Czesto_general_siada_za_sterami_.html

Data: 2010-06-06 15:21:15
Autor: bolek

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hug266$ata$1news.onet.pl...
[...]

To by tłumaczyło dlaczego nie ma nagrania głosu dowódcy
 przed wmeldowaniem się w ziemię.

bolek

Data: 2010-06-06 16:25:45
Autor: cyc

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c0ba0cb$0$17086$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No co Ty !!. Przeciez wszyscy na swiecie juz wiedza a szczegolnie "prawdiwi Polscy " to , co do publicznej wiadomosci podal Rydzyk , mianowicie , ze kapitan nie odzywal sie dlatego , bo byl juz zimny rup - zastrzelony przez ludzi Tuska i Putina !.Nawet slady pokulach w kokpicie Antenka osobiscie widziala na zdjeciach .
Ona  Ci to potwierdzi !.Potem go wywiezli , dla niepoznaki spalili  i po spreparowaniu , czyli wyjeciu kul  przywiezli spowrotem podrzucajac na miejsce katastrofy .

cyc

Data: 2010-06-06 16:38:18
Autor: bolek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hugb5r$1oj$2news.onet.pl...

[...]

To by był dobry temat dla Pospiesznego.
Już widzę tych ekspertów.

bolek

Data: 2010-06-06 17:44:31
Autor: cyc

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c0bb2da$0$2595$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciuez nieml doslownie w tym klimacie Pospieszalki sie wypowiadal . Widac sluchal Rydzyka , doktora rownie pilnie jak Antenka .

cyc

Data: 2010-06-06 20:25:56
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -
ty pokurwiony smieciu - powinienes zdechnac w polskim wiezieniu
awe

Data: 2010-06-06 20:28:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hugp1o$an5$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego tak źle mu życzysz?
Brak w tobie odrobiny miłosierdzia chrześcijańskiego, jakie powinno cechować "prawdziwego Polaka" i "prawdziwego chrześcijanina".

Data: 2010-06-07 11:33:54
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0be8b5news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
brak mi totalnie
awe

Data: 2010-06-07 12:39:50
Autor: cyc
[...]

To katolik w rydzykowym wydaniu .

cyc

Data: 2010-06-06 15:58:52
Autor: MH
[...]

============

Ostrożnie  bym do tego podchodził. Nie twierdzę ani TAK ani NIE. Mając jednak na
uwadze mentalność "trepów" , TOTALNY brak profesjonalizmu naszych dowódców
wojskowych , ich PORAŻAJĄCĄ głupotę , NIEUCTWO , BUTĘ (wiem co piszę , bo trochę
styczności z tymi burakami miałem) , ten scenariusz nie jest całkowicie
bezzasadny. A tak nawiasem mówiąc , pod takim dowództwem jakie dzisiaj mamy ,
możemy dostać srogi wpirdol nawet od plemienia Tutsi...

MH

Data: 2010-06-06 10:42:24
Autor: Bruner
czy sie wyjasni ze to Blaski probowal posadzic TU-154 na polecenie Kaczora
podali ze w kabinie znalezli piec cial, Blasik byl pilotem, jezeli on siedzial za sterami musial tam tylko przyjsc z czyjegos polecenia, zwierzchnika, kogo, kazdy sie domysla. Nie stoi sie w kabinie i podziwia widoki przed ladowaniem, Blasik jako pilot i instruktor chyba wiedzial o tym.

Jako instruktor i pilot mial wiecej doswiadczenia niz kapitan TU154, latal i trenowal we wszystkich warunkach pogodowych.

Data: 2010-06-06 17:46:57
Autor: cyc

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hugc4i$46h$1news.onet.pl...
[...]

Blasik nie mial uprawnien do pilotowania TU 154. Dopiero terminowal w tym zakresie i probowal zdobyc licencje , ktora byla mu potrzebna do jakichs tam , scisle organizacyjnych celow .
Tak pisala pare dni temu prasa .

cyc

Data: 2010-06-07 03:14:03
Autor: DJ MC Donald Musk
On 6 Cze, 17:46, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Bruner" <so...@buziaczek.pl> napisał w wiadomościnews:hugc4i$46h$1news.onet.pl...

> [...]

zakresie i probowal zdobyc licencje , ktora byla mu potrzebna do jakichs tam

alez z te ruskie komuchy probuja wybielac Putina i jego kumpla Tuska...

Data: 2010-06-06 19:27:33
Autor: cirrus
[...]

Tylko małe ale, wogóle nie latał na TU154.

--
stevep

Data: 2010-06-06 19:54:51
Autor: u2
W dniu 2010-06-06 19:27, cirrus pisze:
[...]

Nieważne,  byle kolesie z peło mieli rację :)

Data: 2010-06-06 20:13:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0be0ef$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli fakty mówią co innego, to jebać fakty.

Data: 2010-06-06 20:52:50
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-06 13:52, Bruner pisze:
[...]

dopoki nie uslysze ze sie zmieniaja miejscami to nie uwierze.

--
the_foe

Data: 2010-06-07 18:09:09
Autor: 'heÂŽsk'
czy sie wyjasni ze to Blaski probowal posadzic TU-154 na polecenie Kaczora
On Sun, 6 Jun 2010 07:52:36 -0400, "Bruner" <sopot@buziaczek.pl>
wrote:

[...]

Nie sadze, by general chcial pokazac: "o tak sie laduje we mgle!", pytanie jest zupelnie inne: dlaczego general pozwolil by jego podwladni wykonali taki manewr? Z 50 m nie widzieli ziemi, a przypomne, byla godz 10:40 czasu moskiewskiego. Dlaczego ladowali
nie widzac nic ?! Tu wlasnie brak logiki. Pisalem juz o tym.

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 10:17:18
Autor: konserwator

wrote:

[...]

jak to nie widzieli z 50 skoro podstawa byla na 50?
wlasnie z 50-1 powinni zobaczyc ziemie!
Czemu nie zobaczyli?
czemu nie zobaczyli na 40,  na30,  na20?
Bo mgla w dolinie byla - w stosunku do pasa NIZEJ niz 50 A KTO IM MOWIL, ZE schodza dobra sciezka?
kontroler lotu!
I WSZYSTKO JASNE!
UWIERZYLI RUSKIEMU KONTROLEROWI ZAMIAST taws! I PRZYRZADOM -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

czy sie wyjasni ze to Blaski probowal posadzic TU-154 na polecenie Kaczora