czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?

Data: 2011-10-04 13:44:49
Autor: Lukasz
czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?
Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.00000153.4e8aa6e5newsgate.onet.pl...
Witam,

przymierzam sie do zakupu sharan/alhambra z roku 2007-2008. W tych latach w
ofrecie sa zarowno silniki 1.9TDI (116KM) jak i 2.0TDI (140 i 170KM). Z tego
co czytalem silniki 2.0TDI z poczatku produkcji sa niedopracowane, maja wady
materialowe (pekanie blokow silnika, wycieranie sie zebatek). W skutek tego po
okolo 150tys km czekaja powazne remonty.

mój z 2007r. ma 215000km, zębatki i blok jeszcze całe (odpukać ;), niepokojących objawów nie zauważyłem

Czy wiadomo cos czy te silniki 2.0 zostaly poprawione? jezeli tak, to od kiedy?

nie mam pojęcia ale wiem że 2.0 140KM jak dla mnie ma wystarczającą moc a na mniejszą bym narzekał ;)

Lukasz

czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?