czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?

Data: 2011-10-04 17:20:32
Autor: Kuba \(aka cita\)
czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?

Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.00000153.4e8aa6e5newsgate.onet.pl...
Witam,

przymierzam sie do zakupu sharan/alhambra z roku 2007-2008. W tych latach w
ofrecie sa zarowno silniki 1.9TDI (116KM) jak i 2.0TDI (140 i 170KM). Z tego
co czytalem silniki 2.0TDI z poczatku produkcji sa niedopracowane, maja wady
materialowe (pekanie blokow silnika, wycieranie sie zebatek). W skutek tego po
okolo 150tys km czekaja powazne remonty.

Czy wiadomo cos czy te silniki 2.0 zostaly poprawione? jezeli tak, to od kiedy?

Bede wdzieczny za kazda informacje w tym temacie.

generalnie od 2008 (choć czytałem już ze i od 2007)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-04 18:08:16
Autor: Lukasz
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:j6f87t$7rd$1inews.gazeta.pl...

generalnie od 2008 (choć czytałem już ze i od 2007)

to by mogło wyjaśniać mój brak problemów z w/w. - jest z końca 2007r.

Lukasz

Data: 2011-10-04 19:03:42
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:j6fb1i$foq$1inews.gazeta.pl...
[...]

brat ma A4 2007 i po rozebraniu (w celu sprawdzenia na wszelki wypadek) okazało sie, ze problem go ... dotyczy (ale nie wiem z którego miesiąca ma auto)