czy skrzynia to przemieli ? :))

Data: 2009-12-12 01:53:59
Autor: mbuniek
czy skrzynia to przemieli ? :))
na skrzyni mam zamontowany czujnik, impulsator, ktory jak wiadomo jest
"elektronicznym" napedem licznika.

ostatnio mialem z tym problem, az dzisiaj sie zato zabralem bo niedzialalo.
odkrecilem plsatikowy czujnik,,
patrze, nakredka jest lekko luzna - tulejka-nakretka - ktora mocuje walek ze
slimakiem przy mechanizmie roznicowym.
odkrecam nakredke, delikatnie, patrze, a tam pustka.

najprawdopodobniej [jedyna mozliwa opcja] walek napedzajacy czujnik wpadl do
skrzyni.

sprawdzilismy ze znajomym mechanikiem, i jest to element plastikowy.

droga ekonomicznego rozmyslania, ryzyka, oraz innych metod wrozenia z fusow,
doszlismy do wniosku, ze skrzynia to powinna w razie czego zmielic. - bez
wiekszej szkody dla niej.
bo koszt wyciagniecia skrzyni, rozebrania jej, zlozenia, wsadzenia do auta,
wymiany oleju, to niemal koszt wyciagniecia starej zakupu uzywanej i
wsadzenia do auta;)

jak myslicie, skrzynia to przemieli, i wystarczy tylko za 0jakis czas olej
zmienic?:)

czy moze jej to istotnie zaszkodzic? na moje, powinna zmielic;)

Zmieli na miazge, wymienic olej, lipa jak spuszcza sie z boku a nie od spodu bo moze zostac, na zdrowie pewnie nie wyjdzie ale nie powinna sie rozleciec, skrzynie maja magnesy do sciagania opilkow metalu i w mojej jak padla i rozkrecilismy to byl niezly jez :) a to duzo twardsze niz plastik.
To moim zdaniem, ale moze ktos zna z autopsji.

Buniek

Data: 2009-12-12 09:43:00
Autor: Robek
czy skrzynia to przemieli ? :))