czy skrzynia to przemieli ? :))

Data: 2009-12-13 12:03:58
Autor: Mlody
czy skrzynia to przemieli ? :))
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:hfuo3f$voc$1node1.news.atman.pl...

Hehe klasyka w Golfach, pocieszę Cię że jest to bardzo częsty przypadek.
Czy przemieli?
Czasami przemieli czasami nie, czasami dostanie się pod taki jeden wałek i nie da się wstecznego wrzucić.
Podjedź do jakiegoś mechaniora zajmującego się VW, np. ten do którego ja jeżdżę chwalił się ze potrafi wyciągnąć to bez wyjmowania i rozbierania skrzyni, tyle że ma warsztat pod DC więc raczej  Cię to nie urząda.

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-12-14 10:11:56
Autor: Artur\(m\)
czy skrzynia to przemieli ? :))

Data: 2009-12-15 10:31:28
Autor: Bartek
czy skrzynia to przemieli ? :))
Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:hg2ibo$1p1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

mlody, jak ja cie nielubie, oj jak ja cie strasznie nielubie;)
:-))
kurwa,mac!
wiesz co mi sie stalo?
wpadlo pod taki walek dzieki ktoremu nie moge wrzucic stecznego 1  i  3;)

zajebiscie;)

nie wiesz jak oni to wyciagaja? sproboje dzisiaj cos tam drutem pogrzebac, niech to przemieli a nie blokuje mi auta;)

pod dc nie dojade, a tu u siebie nawet niewiem kogo pytać, bo na vw to sie wszyscy znaja ale jak przyjdzie co do czego to mechanika dobrego znalesc latwo nie jest.

oj bracie, wykrakales.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-12-15 18:34:45
Autor: Mlody
czy skrzynia to przemieli ? :))
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:hg7kob$lei$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak też bywa ;)

nie wiesz jak oni to wyciagaja? sproboje dzisiaj cos tam drutem pogrzebac, niech to przemieli a nie blokuje mi auta;)

Jakoś tyn deklem od boku skrzyni co jest za lewym kołem*
I oczywiście dutem śrubokrętem i co tam się jeszcze pod rękę nawinie :)

oj bracie, wykrakales.

Nie wykrakałeś tylko wiedziałeś, bo już nie jedną taką historię słyszełeś, przecież pisałem że to klasyka :P

*) - obecność i zajmowalność dekla zależy od modelu skrzyni

Pozdrawiam!

Data: 2009-12-16 08:30:09
Autor: Bartek
czy skrzynia to przemieli ? :))
Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:hg8i0h$49b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

bardzo smieszne;)
:))

[...]

no, mam tam coś takiego, zobacze jak z rozbieralnością tego elementu. wziąłem wczoraj taką starą skrzynię, dzisiaj ją na warsztat na sucho wezmę, zobaczę jak tam się do tego dobrać.
może się coś uda zdziałać... bo przez ten otwor w ktorym to było chyba tego nie wyciągnę, chyba że bym miał umiejętności ginekologa.

oj bracie, wykrakales.

Nie wykrakałeś tylko wiedziałeś, bo już nie jedną taką historię słyszełeś, przecież pisałem że to klasyka :P

dobra, dobra. i tak będzie na ciebie :-)

*) - obecność i zajmowalność dekla zależy od modelu skrzyni

wlasnie. cos tam jest, ale czy tam sie gdziekolwiek dostane, tego niewiem. zobaczymy.

Pozdrawiam!

pozdrawiaj, pozdrawiaj i powodzenia zycz.