czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy

Data: 2012-03-15 21:49:37
Autor: Mirek
czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy

Użytkownik "bagno"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jjt4nk$kuk$1@inews.gazeta.pl...

Jedziemy sobie za jakimś gościem w smarcie. Jedzie z prędkością między
30 a 40 km/h i jeszcze prawie cały trzyma nogę na hamulcu. Zjeżdzamy
na pas do skrętu w lewo a gość nagle włącza PRAWY kierunkowskaz i pcha
nam się przed maske. Wpuściliśmy go. W końcu skręcił, jedziemy dalej
za nim, gość włącza znowu chyba prawy kierunkowskaz (nie wiem po cholere w
sumie
bo tam nie za bardzo byÅ‚o gdzie skrÄ™cić albo zjechać)  i zaczyna zjeżdzać
nie
w prawo tylko na przeciwny pas. Tym pasem jechał akurat dupny tir. Mało
brakowało
a ze smarta zostałyby kawałki a przy okazji pewnie zahaczyłoby o nas. W
końcu go
wyprzedziliśmy i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinniśmy to gdzieś
zgłosić.

Skąd wiesz że był starszym czlowiekiem?
--
ma

Data: 2012-03-15 23:47:22
Autor: John Kołalsky
czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy

Użytkownik "Mirek" <Mirek53@yahoo.com>

Skąd wiesz że był starszym czlowiekiem?

Może to nawet była kobieta. Coś to zmienia ?

czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy