czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy

Data: 2012-03-15 12:38:22
Autor: tadek
czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
On 15 Mar, 17:17, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:
Jedziemy sobie za jakim¶ go¶ciem w smarcie. Jedzie z prędko¶ci± między
30 a 40 km/h i jeszcze prawie cały trzyma nogę na hamulcu. Zjeżdzamy
na pas do skrętu w lewo a go¶ć nagle wł±cza PRAWY kierunkowskaz i pcha
nam się przed maske. Wpu¶cili¶my go. W końcu skręcił, jedziemy dalej
za nim, go¶ć wł±cza znowu chyba prawy kierunkowskaz (nie wiem po cholere w
sumie
bo tam nie za bardzo było gdzie skręcić albo zjechać)  i zaczyna zjeżdzać
nie
w prawo tylko na przeciwny pas. Tym pasem jechał akurat dupny tir. Mało
brakowało
a ze smarta zostałyby kawałki a przy okazji pewnie zahaczyłoby o nas. W
końcu go
wyprzedzili¶my i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinni¶my to gdzie¶
zgłosić.

nie ma reguły. Jedni starsi ludzie jeżdż± dobrze inni tragicznie. Być
może jest to spowodowane tym w jakim wieku delikwent zasiadł za
kierownic±. jeżeli facet po 50 a nie daj Bóg po 60 pierwszy raz zacz±ł
jeĽdzić autem to tragedia ale jeżeli facet jeĽdzi samochodem w miarę
dużo od np 20-25 roku życia to w wieku 70 lat będzie jeĽdził dobrze.

Data: 2012-03-15 22:36:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-03-15 20:38, tadek pisze:
dużo od np 20-25 roku życia to w wieku 70 lat będzie jeĽdził dobrze.

O ile mu stan zdrowia na to pozwoli. A póki co, nie ma nad tym za bardzo kontroli.

Tak w temacie, lekko przedpi±tkowo:
Dom starców, dyskusja przy porannej herbatce:
- Wiecie, mam już tak słabe ręce, że ledwo trzymam tę filiżankę.
- Ja to mam tak słaby wzrok, że nawet nie widzę tej filiżanki.
- No, ja też. Nie wiem nawet, na kogo ostatnio zagłosowałem, nie widziałem nazwisk na tej karcie.
- Co? Mów gło¶niej!!!
- A ja to mam taki reumatyzm, że nawet nie mogę się do was obrócić.
- Ja to jestem ci¶nieniowiec. Jak tylko wstanę, to tak mi się kręci w głowie, że nie mogę zrobić ani kroku.
- Ta? Ja to mogę, ale nigdy nie pamiętam, dok±d miałem i¶ć.
- Ech, taka jest cena naszego podeszłego wieku.
- No, ale nie jest tak Ľle, panowie - przynajmniej mamy jeszcze wszyscy prawa jazdy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-03-15 23:00:08
Autor: to
czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
begin tadek
nie ma reguły. Jedni starsi ludzie jeżdżą dobrze inni tragicznie. Być
może jest to spowodowane tym w jakim wieku delikwent zasiadł za
kierownicÄ…. jeĹĽeli facet po 50 a nie daj BĂłg po 60 pierwszy raz zaczÄ…Ĺ‚
jeździć autem to tragedia ale jeżeli facet jeździ samochodem w miarę
dużo od np 20-25 roku życia to w wieku 70 lat będzie jeździł dobrze.

Mój dziadek powoli zbliża się do 90-tki i nadal potrafi zapieprzać Puławską dużo powyżej ograniczenia. ;)

Data: 2012-03-16 09:59:13
Autor: Arek
W dniu 2012-03-16 00:00, to pisze:
[...]

Po kimś te "genialne" geny musiałeś odziedziczyć.

A.

Data: 2012-03-16 12:51:47
Autor: to
czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
begin Arek
Mój dziadek powoli zbliża się do 90-tki i nadal potrafi zapieprzać
Puławską dużo powyżej ograniczenia. ;)

Po kimś te "genialne" geny musiałeś odziedziczyć.

Nie przesadzajmy, setki raczej nie przekracza, zwykle jedzie 80-90.

czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy