czy stary piec kaflowy jest coś warty ?

Data: 2012-05-24 03:08:23
Autor: czeremcha
czy stary piec kaflowy jest coś warty ?
On 24 Maj, 11:55, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:

To srebrne coś na górze da się zmyć. Moim zdaniem piec jest brzydki i
zniszczony
ale może ludzie szukają brzydkich i zniszczonych pieców.

A mnie się podoba. Jakkolwiek kupić nie chcę.

Spróbuj sprzedać, kto wie? Szkoda byłoby rozwalać, jeśli znajdzie się
chętny...

Ania

Data: 2012-05-24 14:05:18
Autor: krys
czeremcha wrote:

[...]

Mnie też, zwłaszcza, że wiem, jaki piękny potrafi być zimą. Szczególnie jak mrozu po kokardę, i centralne nie nadąża, choć licznik bije ;-)

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-05-24 14:47:23
Autor: bagno

Użytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4fbe23fe$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
czeremcha wrote:

[...]

Szczególnie jak w całym domu masz pełno dymu, na podłodze jakiś syf
a ciepła jak nie bylo tak nie ma. Jak mam to dziadostwo rozgrzewać przez
5 godzin po to żeby się zrobiło troche cieplej w 1 pokoju i to zwykle
akurat kiedy muszę wyjść z domu to chyba jednak bardziej opłacają mi
się inne rodzaje ogrzewania.

Data: 2012-05-24 06:10:44
Autor: Kris
W dniu czwartek, 24 maja 2012 14:47:23 UTC+2 użytkownik bagno napisał:
Szczególnie jak w całym domu masz pełno dymu,

Moi teście w mieszkaniu w bloku pale od ponad 50 lat w piecu kaflowym i dymu jeszcze jak mówia nie było

na podłodze jakiś syf
Syf można pozamiatac. Zresztą posiadacze tak modnych teraz kominków twierdza ze dymu ani syfu nie ma;)

[...]

A to fakt regulować temperature piecem trudno. Ale z tym 5 godzinnym rozgrzewaniem to przesadziłeś;)Ale tak jak z dwie godziny go nagrzewasz to póxniej kilkanascie godzin ciepło oddaje.

Data: 2012-05-24 15:08:49
Autor: krys

czeremcha wrote:

[...]

Widocznie nie był czyszczony od kiedy go postawiono. Nie mam takiego pieca, ale mam okazję czasem zimą pokorzystać z jego uroków. Zdecydowanie nie ma nic z tego, co opisałeś. Rozbierz i po kłopocie.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-05-30 07:25:02
Autor: Ikselka
On 24 Maj, 14:47, "bagno" <ba...@o2.pl> wrote:

Szczególnie jak w całym domu masz pełno dymu, na podłodze jakiś syf
a ciepła jak nie bylo tak nie ma.

Piece się CZYŚCI i konserwuje. Hint: zdun.
Reszta w poprzednim poście.

Data: 2012-05-30 07:31:54
Autor: Ikselka
On 30 Maj, 16:25, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> a ciepła jak nie bylo tak nie ma.

Piece się CZYŚCI i konserwuje. Hint: zdun.

....tym o grzałkach w piecu i kominkach z kafli... Coś się do tej pory
nie wyświetla.
Powtarzam link:
http://tiny.pl/hpv78
A te szczególnie mi się podobają: