czy straz miala racje?

Data: 2010-11-05 00:06:59
Autor: Wiesiaczek
czy straz miala racje?

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <asiuniap.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:iavnch$4e6$1inews.gazeta.pl...
[...]
Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc
awaryjne
i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?
Bumba

Nie parkuje się na trawniku.
Mandat zatem się należy.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-11-05 07:03:34
Autor: Massai
czy straz miala racje?
Wiesiaczek wrote:

> [...]
> awaryjne
> i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie

Nie parkuje się na trawniku.
Mandat zatem się należy.

Nie parkuje się na autostradzie, a jak samochód się zepsuje, to co,
teleportujesz go? Czy zepchniesz przez barierkę z nasypu?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-05 08:54:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> [...]

Nie parkuje się na autostradzie, a jak samochód się zepsuje, to co,
teleportujesz go? Czy zepchniesz przez barierkę z nasypu?

Na autostradzie masz pobocze/pas serwisowy a nie trawnik.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-05 08:06:08
Autor: Massai
czy straz miala racje?

On 2010-11-05, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> teleportujesz go? Czy zepchniesz przez barierkę z nasypu?

Na autostradzie masz pobocze/pas serwisowy a nie trawnik.

Na którym też PARKOWAĆ nie wolno - co nie przeszkadza go używać w
awaryjnej sytuacji.

Takoż trawnik - parkować nie wolno, w awaryjnej sytuacji - można użyć.
IMHO przyczepili się że tego trójkąta nie było, bo byłby on w pewnym
sensie potwierdzeniem że to awaria.

Jak się samochód zepsuje na zwykłej drodze to się go spycha w
najbliższe miejsce, trawnik, chodnik, a nie pcha kilkaset metrów w
poszukiwaniu wolnego miejsca parkingowego (w Warszawie może się zrobić
kilka kilometrów takiego szukania ;-)).

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-05 09:58:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

Na autostradzie masz pobocze/pas serwisowy a nie trawnik.

Na którym też PARKOWAĆ nie wolno - co nie przeszkadza go używać w
awaryjnej sytuacji.

Który (w przeciwieństwie do trawnika) się nie niszczy od jeżdżenia po
nim samochodem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-09 00:35:59
Autor: Michal Lukasik
czy straz miala racje?

On 2010-11-05, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

[...]

Bardziej martwiłbym się, że można w g***o wjechać. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2010-11-05 10:21:07
Autor: glang
czy straz miala racje?
Nie parkuje się na trawniku.
Mandat zatem się należy.

Nie parkuje się na autostradzie, a jak samochód się zepsuje, to co,
teleportujesz go? Czy zepchniesz przez barierkę z nasypu?

nie. ale wystawia się trójkąt i włącza awaryjne :))
pzdr
GL

Data: 2010-11-05 07:11:19
Autor: to
czy straz miala racje?
begin Wiesiaczek
Nie parkuje się na trawniku.
Mandat zatem się należy.

Na środku pasa też się nie parkuje. Skoro miał awarię to lepiej, że zjechał na trawę niż miał bez sensu blokować pas.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-05 08:55:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, to <to@abc.xyz> wrote:

Nie parkuje się na trawniku.
Mandat zatem się należy.

Na środku pasa też się nie parkuje. Skoro miał awarię to lepiej, że zjechał na trawę niż miał bez sensu blokować pas.

Pod warunkiem, że w zębach przyniesie pieniądze na renowację tego
trawnika. A o 23 to ruchu nie blokował.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-05 08:07:12
Autor: Massai
czy straz miala racje?

On 2010-11-05, to <to@abc.xyz> wrote:

Pod warunkiem, że w zębach przyniesie pieniądze na renowację tego
trawnika. A o 23 to ruchu nie blokował.

Ta, jak służby przyjeżdżają studzienkę przetkać i rozkładają sprzęt na
trawniku to też mają przynosić pieniądze na renowację trawnika?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-05 09:59:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> [...]

Ta, jak służby przyjeżdżają studzienkę przetkać i rozkładają sprzęt na
trawniku to też mają przynosić pieniądze na renowację trawnika?

Tak powinno być.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-05 10:35:30
Autor: Sebastian Kaliszewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, to <to@abc.xyz> wrote:

Nie parkuje się na trawniku.
[...]

Bo?
Rzadko pojedyncze zatrzymanie niszczy trawnik. Co innego parkowanie notoryczne.

A o 23 to ruchu nie blokował.

Ale zwiększała zagrożenie

\SK

Data: 2010-11-05 11:05:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, Sebastian Kaliszewski <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> wrote:

Pod warunkiem, że w zębach przyniesie pieniądze na renowację tego
trawnika.

Bo?

Bo inaczej to my za to zapłacimy.

Rzadko pojedyncze zatrzymanie niszczy trawnik. Co innego parkowanie notoryczne.

Teoretycznie masz rację. Praktycznie na utrzymanie zieleni "przydrożnej"
idzie duża kasa.

A o 23 to ruchu nie blokował.

Ale zwiększała zagrożenie

Wystarczy wystawić trójkąt i włączyć awaryjne.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-05 13:33:00
Autor: to
czy straz miala racje?
begin Krzysiek Kielczewski
Rzadko pojedyncze zatrzymanie niszczy trawnik. Co innego parkowanie
notoryczne.

Teoretycznie masz rację. Praktycznie na utrzymanie zieleni "przydrożnej"
idzie duĹźa kasa.

M.in. po to, żeby ktoś tam zjechał jak mu się popsuje auto i nie blokował ruchu. Po za tym idzie zima i tak to wszystko zeschnie z zimna, a co nie zeschnie zostanie wytrute solą z jezdni.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-05 16:23:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, to <to@abc.xyz> wrote:
[...]

Polecam zapoznanie się z kodeksem wykroczeń.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-06 10:55:16
Autor: to
czy straz miala racje?
begin Krzysiek Kielczewski
Polecam zapoznanie się z kodeksem wykroczeń.

Polecam przeczytać coś więcej niż jeden artykuł KW, szczególnie przepisy ogólne itp.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-09 19:31:20
Autor: Rysiek G.
czy straz miala racje?
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnid88b9.te7.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-ho.pl...

Polecam zapoznanie się z kodeksem wykroczeń.

Podstawą powstania/zmian/nowelizacji/... wszelakich przepisów "drogowych" jest jeden powód - zapewnić bezpieczeństwo CZŁOWIEKOWI. To główny  i nadrzędny cel (zresztą nie tylko tych paragrafów). Inne sprawy to margines. Życie i zdrowie człowieka jest tu wartością nadrzędną i tak też wszelakie służby powinny na sprawę zaglądać. W tej konkretnej sytuacji sprawa rozjechanej trawy to dla mnie po prostu dobry temat na skecz.
Zachowanie pAnów z SM którzy nie tylko nie udzielili jakiejkolwiek pomocy ale jeszcze straszyli mandatem to po prostu wielkie... hmm, nieporozumienie. Takie "służby" w cywilizowanych krajach nie maja prawa istnieć.
Po 12-tu latach w USA przyznam że mam nieco "spaczone" poglądy ale mam wrażenie że nasze służby to nic innego jak pewna odmiana urzędników skarbowych którzy bardzo się troszczą jedynie o... własne portfele nie mając przy tym zielonego pojęcia o powodach dla których zostali powołani.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-09 23:42:21
Autor: Adam Płaszczyca
czy straz miala racje?
Dnia Tue, 9 Nov 2010 19:31:20 +0100, Rysiek G. napisał(a):

[...]

Byzydura. Każdy ruch pojazdu to zmniejszenie bezpieczeństwa człowieka.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-10 14:57:24
Autor: Rysiek G.
czy straz miala racje?
Użytkownik "AdamPłaszczyca"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c1.01.3NKlrw$J66@mike.oldfield.org.pl...

Byzydura. Każdy ruch pojazdu to zmniejszenie bezpieczeństwa człowieka.

No, jak w ten sposób chcesz podchodzić do tematu to, nie tylko... każda zmiana stanu czy pozycji w jakim znajduje się nasze ciało stwarza zagrożenie. Czy w związku z tym należy nie wstawać z łóżka, nie jeść i nie oddychać ? ;). Chyba nie o to chodzi... ale to już dysputa daleko poza tematem głównym.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-11 12:37:09
Autor: Adam Płaszczyca
czy straz miala racje?
Dnia Wed, 10 Nov 2010 14:57:24 +0100, Rysiek G. napisał(a):

[...]

Istotnie, tak jest. Każde działanie człowieka jest obraczone pewnym
ryzykiem.
Czy w związku z tym należy nie wstawać z łóżka, nie jeść i nie oddychać ? ;). Chyba nie o to chodzi... ale to już dysputa daleko poza tematem głównym.

Ależ ską. Pewien poziom ryzyka jest akceptowalny. Rzecz w tym, że trzeba
sobie z tego zdawać sprawę, że pojęcie 'bezpieczeństwo ruchu drogowego' to
eufemizm. Prawdziwym jest 'akceptowalny poziom zagrożenia wynikającego z
ruchu drogowego'. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-05 13:45:04
Autor: Sebastian Kaliszewski
czy straz miala racje?
On 2010-11-05, Sebastian Kaliszewski <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> wrote:

Pod warunkiem, że w zębach przyniesie pieniądze na renowację tego
trawnika.
Bo?

Bo inaczej to my za to zapłacimy.

Nie zapłacimy bo nie będzie żadnej dodatkowej czynności ponad to co i tak robić muszą w ramach regularnegbo utrzymania tego trawnika.

Rzadko pojedyncze zatrzymanie niszczy trawnik. Co innego parkowanie notoryczne.

Teoretycznie masz rację. Praktycznie na utrzymanie zieleni "przydrożnej"
idzie duża kasa.

Idzie i tak. Bo i tak po zimie trzeba skutki piasku z solą naprawić, bo i tak trzeba liście zgrabić, i tak trzeba kosić itd... Trawnik sam nie rośnie -- nieutrzymywany zamienia się w chwastowisko.

A o 23 to ruchu nie blokował.
Ale zwiększała zagrożenie

Wystarczy wystawić trójkąt i włączyć awaryjne.

I tak stojący pojazd zwiększa zagrożenie. Jak ma możliwość usunięcia (się) z drogi to powinien być poza drogą.

\SK

Data: 2010-11-09 19:46:59
Autor: Rysiek G.
czy straz miala racje?
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnid7ln8.te7.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-ho.pl...

Wystarczy wystawić trójkąt i włączyć awaryjne.

Uszkodzony pojazd należy najszybciej jak to możliwe usunąć z drogi (pomijając temat trawnika, nic nie słyszałem o ofiarach :) ). Gdyby na ten przykład napatoczyła się drogówka a Pani nie oczekiwała by na lawetę to faktycznie dostała by mandacik.

czy straz miala racje?