czy straz miala racje?

Data: 2010-11-05 09:22:10
Autor: PH
czy straz miala racje?

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <asiuniap.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iavnch$4e6$1inews.gazeta.pl...
Godzina ok. 23. [...]
Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc awaryjne
i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?

tak

Data: 2010-11-05 08:35:41
Autor: Myjk
czy straz miala racje?
2010-11-05 09:22:10 PH

> Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc
> awaryjne i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az
> ostygnie chlodnica?
tak

Po co? Czy to dyskoteka PANA DŻEKA?

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-05 09:41:03
Autor: PH
czy straz miala racje?

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:ib0fkt$num$1news.onet.pl...
2010-11-05 09:22:10 PH

> Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc
> awaryjne i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az
> [...]

1. po to żeby tępaki z SM nie nękali właściciela o parkowanie na pasie zieleni

2. po to żeby jadący wiedzieli że stoi jakiś grat w miejscu gdzie stać nie powinien i mało kto się go tam spodziewa a wokół niego może biegać zfrapowany właściciel dmuchając [na] chłodnicę.

Data: 2010-11-05 08:47:07
Autor: Myjk
czy straz miala racje?
2010-11-05 09:41:03 PH

1. po to żeby tępaki z SM nie nękali właściciela o parkowanie na pasie zieleni

Aha, to już wiem dlaczego jak ktoś nie ma gdzie normalnie zaparkować, to parkuje na pasie zieleni, albo wręcz na jezdni, załącza awaryjne i zadowolony. Wtedy się go SM nie czepnie.

2. po to żeby jadący wiedzieli że stoi jakiś grat w miejscu gdzie stać nie powinien i mało kto się go tam spodziewa

Jak jadących obok to dotyczy? Nijak. W niczym to auto im nie przeszkadza.
a wokół niego może biegać zfrapowany właściciel dmuchając [na] chłodnicę.

Dopóki nie biega po jezdni może być zafrapowany ile chce.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-05 09:58:57
Autor: PH
czy straz miala racje?

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:ib0gab$q7g$1news.onet.pl...
2010-11-05 09:41:03 PH

[...]

odwracasz Alika ogonem :)

2. po to żeby jadący wiedzieli że stoi jakiś grat w miejscu
gdzie stać nie powinien i mało kto się go tam spodziewa

Jak jadących obok to dotyczy? Nijak.
W niczym to auto im nie przeszkadza.
rozumiem że jak jedziesz to zakładasz klapki na oczy takie jak miała "nasza szkapa" i nie widzisz nic poza swoim pasem??

a wokół niego może biegać zfrapowany
właściciel dmuchając [na] chłodnicę.

Dopóki nie biega po jezdni może być zafrapowany ile chce.

awaria! ten samochód miał awarię i stoi na pasie zieleni wchodzącym w skład pasa drogowego. włączenie świateł awaryjnych w tym przypadku jest lepsze niż stanie na pozycyjnych albo całkowite wyłaczenie świateł.

Data: 2010-11-05 10:10:19
Autor: Myjk
czy straz miala racje?
2010-11-05 09:58:57 PH

> Aha, to już wiem dlaczego jak ktoś nie ma gdzie normalnie
> zaparkować, to parkuje na pasie zieleni, albo wręcz na jezdni,
> załącza awaryjne i zadowolony. Wtedy się go SM nie czepnie.
odwracasz Alika ogonem :)

Nie, tyle wynikło z Twojego stwierdzenia.
Wystarczy zaparkować na pasie zieleni, włączyć awaryjne i już się "Strasz Wiejska" nie czepnie. Czyż nie?

> Jak jadących obok to dotyczy? Nijak.
> W niczym to auto im nie przeszkadza.
rozumiem że jak jedziesz to zakładasz klapki na oczy takie jak miała
"nasza szkapa" i nie widzisz nic poza swoim pasem??

Widzę swój pas, pasy sąsiednie, pasy krzyżujące, sygnalizatory, znaki
które mnie w danej chwili bezpośrednio dotyczą. Zwracam uwagę na
pieszych, etc. Ale co mnie obchodzi zepsute auto stojące na pasie
zieleni, tymbardziej, że sam mam światła, a tamto auto ma odblaski? Po
co ma mi jeszcze błyskać awaryjnymi, a do tego ma mieć jeszcze trójkąt
wystawiony -- i gdzie ten trójkąt ma stać? Na trawniczku czy na pasie
ruchu na którym doszło do uszkodzenia? Przecież to jakaś bzdura.

> [...]
skład pasa drogowego. włączenie świateł awaryjnych w tym przypadku
jest lepsze niż stanie na pozycyjnych albo całkowite wyłaczenie

Miał awarię, ale zdążył zjechać z pasa ruchu.
Jeśli nie znajduje się na jezdni, ani na styk z jezdnią, sygnalizowanie że tam stoi jest bezsensowne i tylko dodatkowo rozprasza.

Co innego gdyby trzy koła stały na pasie zieleni,
a jedno przed krawężnikiem, zablokowane byłyby koła
albo kobieta nie miałaby siły podepchnąć dalej auta.
Wtedy oczwyiście, trójkąt i awaryjne konieczne.

W omawianej sytuacji, kompletnie zbyteczne.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-05 12:40:34
Autor: kamil
czy straz miala racje?

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:ib0l6b$b5h$1news.onet.pl...
2010-11-05 09:58:57 PH

> [...]

Nie, tyle wynikło z Twojego stwierdzenia.
Wystarczy zaparkować na pasie zieleni,
włączyć awaryjne i już się "Strasz Wiejska"

Nie, lepiej oczekiwac ze SM ma szklana kule za pazucha i od razu wie, kto po prostu zaparkowal, a kto mial awarie. Litosci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-05 13:56:02
Autor: Myjk
czy straz miala racje?
2010-11-05 13:40:34 kamil

> [...]
Nie, lepiej oczekiwac ze SM ma szklana kule za pazucha i od razu wie,
kto po prostu zaparkowal, a kto mial awarie. Litosci.

Litości -- właśnie w tym rzecz. Tak czy siak muszą sprawdzić
czy się zepsuł, czy zaparkował i tylko markuje zepsucie.

--
Pozdor Myjk

czy straz miala racje?