czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?

Data: 2010-02-01 23:33:50
Autor: yapann
czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=872040), co się przepaliła z dymem?

Data: 2010-02-01 23:42:05
Autor: Olo
W dniu 2010-02-01 23:33, yapann pisze:
czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=872040), co się przepaliła z dymem?

Wszystko jest sens naprawiać, pytanie tylko za ile. W wypadku drobnego sprzęty AGD nie opłaci się tego robić - chyba że sam umiesz.
Koszty samej robocizny przewyższą wartość sprzętu, lub będą do niej zbliżone. A nowe to nowe, zawsze lepiej wygląda i ma gwarancje.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2010-02-02 03:40:25
Autor: Prawusek

"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message
czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=872040), co się przepaliła
dymem?

Nie ma. Wiele drobnego sprzętu jest nienaprawialnego - brak części
zamiennych, a nawet są nierozbieralne.

Data: 2010-02-02 12:11:13
Autor: kogutek
czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=872040), co się przepaliła z dymem?
Nie ma sensu w kupowaniu tak drogich suszarek do włosów. W marketach jest spory
wybór suszarek po 20 złotych. Uszkodzenie wszystkich jakie widziałem polegało na
wkręceniu się pojedynczych włosów na ośkę silnika i zablokowaniu dmuchawy.
Drogie suszarki tak samo jak najtańsze nie są zabezpieczone przed taką sytuacją. --

Data: 2010-02-02 22:03:30
Autor: yapann
"kogutek" <kogutek44@vp.pl> wrote in message news:354f.00000414.4b680851newsgate.onet.pl...
wybór suszarek po 20 złotych. Uszkodzenie wszystkich jakie widziałem polegało na
wkręceniu się pojedynczych włosów na ośkę silnika i zablokowaniu dmuchawy.

nic mi się w nią nie wkręciło
zostawiłam na biegu i się wyczerpała (przy ponownym wączeniu dała dyma)

miałam nadzieję, że jakiś bezpiecznik czy inny zwojek do ręczej robótki dla kotoś kt osię nie boi śrubokręta...

Data: 2010-02-03 03:14:24
Autor: Prawusek
> [...]

zostawiłam na biegu i się wyczerpała (przy ponownym wączeniu dała dyma)

miałam nadzieję, że jakiś bezpiecznik czy inny zwojek do ręczej robótki

Gdzie mieszkasz?

Data: 2010-02-03 10:22:37
Autor: yapann
czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hkamqh$ca2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gdzie mieszkasz?

nad morzem :)

Data: 2010-02-03 10:47:10
Autor: nom

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:hka404$tb3$1node2.news.atman.pl...

miałam nadzieję, że jakiś bezpiecznik czy inny zwojek do ręczej robótki dla kotoś kt osię nie boi śrubokręta...

W lepszych modelach jest bezpiecznik termiczny, w sklepie do kupienia za 5zł.
Mi kiedyś w żelazku phipsa "poszedł" bezpiecznik termiczny (chyba na 210*C), wymieniłem i żelazko działa już kilka lat. Niektórzy nie naprawiają tego i kupują nowe żelazko. :-)
Ja kupiłem super suszarkę w Lidlu na wyprzedaży za 10zł, działa super. Ma 2 biegi wiatraka, 2 temperatury, przycisk szybkiego schładzania i jonizację (nie elektryzują się po suszeniu włosy). :-)

Data: 2010-02-04 09:42:30
Autor: yapann
"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote in message news:hkbgna$bla$1inews.gazeta.pl...
W lepszych modelach jest bezpiecznik termiczny, w sklepie do kupienia za 5zł.

dzięki

Data: 2010-02-04 17:41:49
Autor: Irokez
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:354f.00000414.4b680851newsgate.onet.pl...
[...]

Polemizowałbym

Mam suszarkę Braun. Już długo. Nic się nie wkręca, nie śmierdzi spalonymi włosami i kurzem.
Co jakiś czas trzeba tylko zciągnąć filterek z tyłu i wytrzeć.

--
Irokez

Data: 2010-02-06 13:08:19
Autor: kogutek
> [...]

Co jakiś czas trzeba tylko zciągnąć filterek z tyłu i wytrzeć.

To fajnie że masz taką suszarkę. Kosztowała na pewno tyle co 5 takich po 19,90.
Stosunek jakości do ceny w twojej jest bardzo zły. 5 suszarek po 19,90 wystarczy
na 20 lat. Żadna droga tyle nie wytrzyma. A jaki ból jak drogą upuścić na
podłogę. Przy taniej człowiek jest niezadowolony bo, w takiej sytuacji włosów
nie wysuszył. Dwóch dych też szkoda, ale mniej niż stówki. Myślisz że gdzie ten
Twój Brown był zrobiony? Małe chińskie rączki go skręcały. Wszystkie podzespoły
do niego zrobiły inne małe chińskie rączki. Ale jak ktoś się lepiej czuje jak ma
markową nalepkę, to jego sprawa. --

Data: 2010-02-06 16:01:10
Autor: Irokez
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:6617.00000261.4b6d5bb3newsgate.onet.pl...

[...]

Zgadza się,

Stosunek jakości do ceny w twojej jest bardzo zły. 5 suszarek po 19,90 wystarczy
na 20 lat.

Polemizował bym, z praktyki a nie teorii oczywiście.

A jaki ból jak drogą upuścić na
podłogę. Przy taniej człowiek jest niezadowolony bo, w takiej sytuacji włosów
nie wysuszył. Dwóch dych też szkoda, ale mniej niż stówki.

Codziennie rzucasz suszarką o podłogę?
Ta ma kilka lat i ma się dobrze, plastiki wysokiej jakości nic sie nie kruszy, uderzeń też się nie boi.

Myślisz że gdzie ten
Twój Brown był zrobiony? Małe chińskie rączki go skręcały.

Browna pewnie tak, ale mój Braun mógł być też składany przez chińskie rączki - jeśli wyemigrowały do Irlandii. Made in Ireland.

Wszystkie podzespoły
do niego zrobiły inne małe chińskie rączki.

Jesteś tego pewien? tak samo jak powyżej?

Ale jak ktoś się lepiej czuje jak ma
markową nalepkę, to jego sprawa.

Czuje się lepiej, bo wiem że po wciśnięciu guzika zadziała a nie jest to loteria. Wiem że podziała parę dobrych lat tak jak reszta sprzetu Brauna jaki mam.
Czuje się lepiej, bo Braun pewnie zadbał o bezpieczeństwo użytkowania i nie zabije mnie suszarka tak jak jakis czas temu chińska tania wiertarka człowieka wiercacego w ścianie.

Poza tym próbowałem experymentów na taniźnie.
Nawigacja z biedronki wróciła w 2 tygodnie do sklepu. DVD Manta padło 3 razy na gwarancji a tydzień po zakończeniu znowu umarła. Nawigacja Manty rozsypała się jedna w 2 miesiące gdzie zakładałem ją kilkanaście razy ledwie. DVD z Rossmana załapałem się miesiąc przed końcem gwarancji na zwrot. Tani mixer kuchenny działał 45 sekund zostawiając po sobie smród i dym. Suszarki wytrzymywały góra 2 lata (te za 19,90 pół roku) ale zanim padły przez połowę ich czasu życia waliło smrodem jakbym świniaka opalał.
Sprzęt Zelmera jak wymieniałem to ze starości.Ostatnio wywaliłem taki ponad 20-sto letni odkurzacz bo zastąpił go stary dobry Zelmer meteor do odkurzania auta a tego Zelmer Syriusz. Reszta AGD Zelmera czy Brauna ma się dobrze. Firmowy sprzęt RTV też.

--
Irokez

Data: 2010-02-15 18:41:28
Autor: M&C
W dniu 2010-02-06 16:01, Irokez pisze:

[...]

Pewna wielka amerykańska firma składa w Irlandii centralki alarmowe domowego użytku. Składanie wielu z nich (nie wszystkich) polega na wyciągnięciu z kartonu, włożeniu do nowego, dołożeniu odp papierów i naklejki Made in EU zamiast Made In Mexico. Podzespoły pozostałych są głównie made in PRC :).

Ale ten filterek to fajny pomysł. Proste do bólu i skuteczne.

Cyprian

Data: 2010-02-15 18:50:26
Autor: M&C
[...]

Tanie suszarki u mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Remington (nie ten słynny tylko chińszczyzna) po wielu latach pracy został w IE - nie opłacało się go przywozić z powrotem, kumplowi się przydaje. Clatronic dostała teściowa po padace Zelmera. W domu mam teraz MPM. Wszystkie są OK, bez smrodków itp.
Nie polecam odkurzaczy Samsunga - taki za prawie 500 niewiele przeżył gwarancję.
Stare roboty zelmera faktycznie długie lata chodziły.
Czajnik Zelmer padł po 2,5 roku.
Robi Zelmera zaliczył już ze trzy awarie - ma trzy lata. Dobrze, ze części tanie.
Maszynka do mięsa Zelmer nie wiem ile ma lat - to chyba wieczny sprzęt. Wymieniłem tylko raz jedną zębatkę. Padła chyba jeszcze u poprzedniego właściciela. Ja mam ją już z osiem, może  dziesięć lat.

Marka nie jest więc chyba tak do końca wyznacznikiem :)

Cyprian

Data: 2010-02-08 02:11:38
Autor: yapann
czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
"kogutek" <kogutek4@op.pl> wrote in message news:6617.00000261.4b6d5bb3newsgate.onet.pl...

wystarczy
na 20 lat.
błędna teza: to nie jest jedyne krterium. dziekuję.

Data: 2010-02-09 17:29:26
Autor: kogutek
> [...]

> wystarczy
> na 20 lat.
błędna teza: to nie jest jedyne krterium. dziekuję.

Podaj swoje kryteria. To że nazwa szpanerska musi być już wiadomo.

Data: 2010-02-09 20:50:09
Autor: yapann
"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:095f.00000105.4b718d66newsgate.onet.pl...
Podaj swoje kryteria. To że nazwa szpanerska musi być już wiadomo.

Twój nick mówi sam za Ciebie.
Nie będzie żadnych kryteriów - nie jestem zainteresowana wywodami nad kryteriami i polityką zakupu suszarki - kieruj je do zainteresowanych. Dzięki.

Data: 2010-02-09 23:39:17
Autor: kogutek
> [...]

Nie będzie żadnych kryteriów - nie jestem zainteresowana wywodami nad kryteriami i polityką zakupu suszarki - kieruj je do zainteresowanych. Dzięki.

Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie masz
żadnych argumentów na poparcie swojego zdania. --

Data: 2010-02-10 18:31:51
Autor: Irokez
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000151.4b71e415newsgate.onet.pl...

> [...]

Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie masz
żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

nosz kur... piszesz bzdety o wiecznych suszarkach z bazaru a nawet nie wiesz komu odpowiadasz.

Z męskiego punktu widzenia może Tobie i pasuje cokolwiek co dmucha ciepłym z rury, nawet odkurzacz z rurą od tyłu.
Jednak kobieta do pielęgnacji włosów potrzebuje czegoś dobrego, praktycznego, funkcjonalnego.
Skąd wiem? bo przechodziłem parę bazarówek i teraz panie nie chcą na nic innego zamienić aktualnego Brauna

yapann - obejrzyj Braun swing, mam w rodzinie 2 sztuki modelu swing 1400 kolor stalowo-czarny. Teraz widzę swing ma nowe modele.
Może funkcjonalnością przypasuje. Ma filtr na wlocie, nic sie nie wkręca, kurzu na grzałki nie łapie i nie smierdzi palonymi włosami.
Dwa biegi ciepłego i dmucha na zimno także. Ja uzywam tylko 1-go bo łeb urywa na 2-ce, ale to moja męska głowa :)
No i cicha jest w porównaniu z tymi za 9,99.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-02-02 12:41:23
Autor: Prawusek
[...]

Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może mieć
nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

Data: 2010-02-02 10:20:07
Autor: s_13
czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może mieć
nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

powiedz to mojej Pani... co rozkłada wszystko na środku salonu, przed
telewizorem, bo jak suszy, to akurat leci jakaś "moda na
sukces"... :-)
pozdrawiam
s_13

Data: 2010-02-02 19:55:01
Autor: Prawusek

"s_13" <s_13@interia.pl> wrote in message
[...]

Kup minitelewizor i zamontuj w łazience lub telefon komórkowy z wbudowanym
telewizorkiem.

Data: 2010-02-02 20:08:54
Autor: Prawusek

Data: 2010-02-15 18:51:45
Autor: M&C
W dniu 2010-02-02 19:20, s_13 pisze:
[...]

To już wolę to co moja ogląda - Bollywood. Przynajmniej laski ładne :)

Cyprian

Data: 2010-02-06 00:09:26
Autor: wolim
czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może mieć
nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

Kurwa, Panslaw, lubie Cie. Ale, chłopie, czy Ty prowadzisz jakieś gospodarstwo domowe zakrojone na szeroką skalę?

Za każdym razem polecasz rozwiązania niemal produkcyjne... jak ktoś pyta o szynkowary, to polecasz linię produkcyjną rodem z masarni... jak inny chce wyprać dywan - polecasz Rainbowa... kolejną razą - polecasz wanny do masowania i marynowania mięsa (znowu masarnia). Do wyciskania soku z winogron polecasz prasy winowarskie. Jak polecasz konserwy, to tylko paczki po 30 kg. Dzisiaj, do suszenia włosów, zaproponowałeś suszarkę basenową. Czy pod lustem masz też dozownik mydła z wrocławskiej Meridy? A powyżej sedesu dozownik na papier fi 19?

Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że masz te wszystkie urządzenia i innowacje we domu. Chyba, że parasz się garmażerką i sportem na szeroką skalę.

Cos mi się jednak widzi, mimo całej sympatii do Twojej osoby, że pompujesz trolla na całego.

Data: 2010-02-08 02:16:26
Autor: yapann
"wolim" <nie@tutaj.pisz> wrote in message news:hki6rl$l5h$1news.interia.pl...
Dzisiaj, do suszenia włosów, zaproponowałeś suszarkę basenową. Czy

:D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

he
/ubawiona

Data: 2010-02-08 03:04:46
Autor: Prawusek

> [...]

:D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

Zwykła naścienna, nie wiem co was śmieszy.

Data: 2010-02-08 03:07:45
Autor: Prawusek
> [...]

:D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

Durna.
http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/suszarki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

Data: 2010-02-08 21:20:37
Autor: wolim
[...]

Zwróć uwagę na frazę w linku - "hotelowe, basenowe".

Potwierdza się to, o czym pisałem.

I odpowiedz mi, masz taką w domu?

Pzdry,
/\/\\/\/

Data: 2010-02-08 22:12:16
Autor: Prawusek

> [...]

> Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

Zwróć uwagę na frazę w linku - "hotelowe, basenowe".

Mam. Kupiona od Rosjanek na placu przy Dworcu Śródmiescie "Najada".

Data: 2010-02-09 20:52:51
Autor: yapann
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hknsah$9ul$1nemesis.news.neostrada.pl...
Durna.
http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/suszarki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

to jest bardzo dobre rozwiązanie
jednak przy założeniu, że się suszy włosy w łazience - w tym przypadku nawet sobie innej 'nie wyobrażam'.
ja natomiast nigdy przenigdy nie suszę w łazience.

czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?