czy system getinonline dzia?a w nocy?

Data: 2011-02-10 13:18:42
Autor: wiatrak
czy system getinonline dzia?a w nocy?

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1297339662.516782d1.icnet...
Chodzi mi o to czy o 5 rano przeleje z oszczędnościowego na ROR?

Ostatnio eurobank ma u mnie dużą krechę bo zapomniałem że w nocy działa ofline i musiałem przelewać z oszczędnościowego bezpośrednio na konto karty kredytowej - w efekcie czego jestem 2 zł w plecy!!

Zamierzam się przenieść do Getinu bo ma nawet lepsze % niż eurobank tylko nie wiem jak działa ichniejszy system? Nie chciałbym trafić z deszczu pod rynnę!

Pozdrawiam

Podobnie, albo jeszcze gorzej. To sie nadaje jedynie do zakładania lokat.

czy system getinonline dzia?a w nocy?