czy system getinonline dzia?a w nocy?

Data: 2011-02-10 14:51:51
Autor: Grażyna.Ł
czy system getinonline dzia?a w nocy?

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1297339662.516782d1.icnet...
Chodzi mi o to czy o 5 rano przeleje z oszczędnościowego na ROR?

Ostatnio eurobank ma u mnie dużą krechę bo zapomniałem że w nocy działa ofline i musiałem przelewać z oszczędnościowego bezpośrednio na konto karty kredytowej - w efekcie czego jestem 2 zł w plecy!!

Zamierzam się przenieść do Getinu bo ma nawet lepsze % niż eurobank tylko nie wiem jak działa ichniejszy system? Nie chciałbym trafić z deszczu pod rynnę!

Niestety trafisz z deszczu pod rynnę,mam konto i w Eurobanku i Getinie.Eurobank nie jest idealny,ale Getin i Open Finance to jakaś porażka, ich system jest gorzej jak beznadziejny. Lepiej zamiast tracić pieniądze na ich kretyńskie reklamy,przeznaczyli by tą kasę na solidne ulepszenie systemu. Radzę,jeżeli nie chcesz tracić nerwów nie przenoś sie do nich,chyba że tylko będziesz trzymał u nich oszczędności,bo do natychmiastowych przelewów ich konta sie nie nadają.

Pozdrawiam
Grażyna

czy system getinonline dzia?a w nocy?