czy ta karta zadziała... greeen

Data: 2009-11-05 09:54:10
Autor: BETON
czy ta karta zadziała... greeen
Witam
 Musze kupić nową karte graficzną i osadzić ją na starszej płycie http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1700-16 " PŁYCIE z PCI E 1.0
Karta grafiki to Gainward 9600GT 512MB 256bit PCI-E Green Edition DDR3
Chodzi mi głownie o  tą wersje "green"  karta nie ma dodatkowego zasilania   a moja płyta ma  PCI E 1.0  Czy pociągnie tą karte ?
Słyszałem ze "green" działają tylko na 2.0  gdyż pobierają więcej Energi z  tego złącza które może przekazać większą moc.
A moze green  oznacza obniżony poziom  poboru aby poszła na PCI E 1.0 ?
Chyba ze mozecie polecić jakąś inną- lepszą  karte w cenie   do 300zł

Data: 2009-11-05 16:59:20
Autor: Doxent
czy ta karta zadziała... greeen
A moze green  oznacza obniżony poziom  poboru aby poszła na PCI E 1.0 ?
Chyba ze mozecie polecić jakąś inną- lepszą  karte w cenie   do 300zł
nie miałem problemów z żadną kartą typu green (od 9600GSO do 9800GT) jaką testowałem. Co prawda wolałbym jakąś szybszą karte a zasilanie można wtedy podlączyć przez przejściówkę którą każda ma na wyposażeniu.

czy ta karta zadziała... greeen