czy tak mozna, ze

Data: 2013-07-28 07:48:00
Autor: Andrzej Kubiak
czy tak mozna, ze
Dnia Sat, 27 Jul 2013 19:57:50 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):

...dam druga debetowke do mojego konta zonie mojej do uzytkowania? Nie bedzie  problemu przy placeniu, ze tam nazwisko konczy sie  na ...ski a nie ...ska? pozdrawiam

Teoretycznie nie powiniene¶, w praktyce mało kto zwraca uwagę. Żona często
płaci moimi kartami, ja - jej, i nikt nie marudzi.

AK

Data: 2013-07-28 01:06:35
Autor: jack
czy tak mozna, ze
Zdecydowanie odradzam.
Bankomaty i kasy s± nagrywane. Je¶li trafi Ci się fraud na karcie albo inna  potrzeba reklamacji, to bank z palcem w ... udowodni Ci, że złamałe¶ regulamin udostępniaj±c PIN.

Data: 2013-07-28 13:16:42
Autor: Andrzej Kubiak
czy tak mozna, ze
Dnia Sun, 28 Jul 2013 01:06:35 -0700 (PDT), jack napisał(a):

Bankomaty i kasy s± nagrywane. Je¶li trafi Ci się fraud na karcie albo inna  potrzeba reklamacji, to bank z palcem w ... udowodni Ci, że złamałe¶ regulamin udostępniaj±c PIN.

Z pewnych względów taka ewentualno¶ć nie spędza mi snu z powiek, ale OK,
przyjmijmy ten niemiły scenariusz: składam reklamację i... wła¶nie, i co?
Bank weĽmie nagrania ze spożywczaka obejmuj±ce wszystkie płatno¶ci t± kart±
od momentu jej wydania?

AK

Data: 2013-07-30 08:45:24
Autor: Marek
czy tak mozna, ze
On Sun, 28 Jul 2013 07:48:00 +0200, Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> wrote:
Teoretycznie nie powinieneś, w praktyce mało kto zwraca uwagę. Żona
często
płaci moimi kartami, ja - jej, i nikt nie marudzi.

No chyba, ze będzie robić zakupy w Castoramie, tam będą pod lupą kartę sprawdzać. Kiedyś zapytałem kasjerkę tej sieci, kiedy w końcu wyprowadzą płatności zbliżeniowe, żeby nie wyciągać karty z portfelu bo tak wygodniej, odpowiedziała z dumą, że chyba nigdy bo "muszą weryfikować każdego użytkownika karty".

--
Marek

czy tak mozna, ze