czy taka pamiec SDRAM "pojdzie" w laptopie

Data: 2009-09-21 19:23:46
Autor: 1634Racine
czy taka pamiec SDRAM "pojdzie" w laptopie
czy taka pamiec:
http://allegro.pl/item749282713_nowa_pamiec_ram_ibm_256_mb_pc133_sdram_sodimm.html
przynajmniej _teoretycznie_ "pójdzie" na laptopie wymagajacym pamieci pc100?

Pytam w zasadzie o calosc problemu :),czyli:
   1.
co wiadomo o marce ibm w pamieciach? Nie szukam cudow, laptop stary jak dąb, ale moze miec ram=576, wiec szukam 2x256.

   2.
jesli pamiec jest pc133, to czy "setka" laptopa udzwignie te pamiec?
chodzi mi oczywiscie o rokowania, nie o gwarancje. Wiec i o to, ze np. nie ma nawet mowy,albo bez sensu, bo murowane klopoty pozniejsze.

   3.
bowiem odwrotnie: jesli pamiec = pc100, to zdaje sie, ze 133 w laptopie daje z reguly rade, tak jest [jak w pecetach]?

dzieki za odp. w sprawie tej groszowej pamieci, bo i to istotne w tym starenkim laptopie.

Data: 2009-09-21 20:33:18
Autor: astro
czy taka pamiec SDRAM "pojdzie" w laptopie
Uzytkownik 1634Racine <1634@Racinepl> napisal w wiadomosci
jesli pamiec jest pc133, to czy "setka" laptopa udzwignie te pamiec?
chodzi mi oczywiscie o rokowania, nie o gwarancje. Wiec i o to, ze np. nie ma nawet mowy,albo bez sensu, bo murowane klopoty pozniejsze.

Mam Della C600. Obsluguje tylko PC 100MHz w pamieciach 16. chipowych.
Sprawdzone - ani na PC 133 ani na pamieciach o innej ilosci modulow sie nie
uruchamial.
http://images45.fotosik.pl/1/dbd8bf49c31a38d0.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/5761/img0291q.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/192/dell6yr.jpg
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-09-21 21:17:12
Autor: 1634Racine
czy taka pamiec SDRAM "pojdzie" w laptopie
astro in news:h98gtc$h5q$1inews.gazeta.pl
[...]

poniewa ten moj laptop "chodzi" na zupelnie przypadkowych sdram-ach w tej chwili - bylaby szansa, ale wlasnie ktos mi powiedzial, ze bariera moze byc _najprawdopodobniej_ 133 mhz.

czy taka pamiec SDRAM "pojdzie" w laptopie