czy taki sposób okradania przez mBank jest powszechny?

Data: 2014-06-13 10:58:15
Autor: zarząd komplementariusza
czy taki sposób okradania przez mBank jest powszechny?
matka założyła sobie ekonto i IzzyKonto
do IzzyKonta zamówiła Izzy kartę, aktywowała
ustawiła limity itd. Zrobiła z Izzykonta parę
przelewów, działało poprawnie.

wpłaciła na Izzy pieniądze których nie można
za cholerę wypłacić bo "rachunek nadawcy lub
odbiorcy nie jest w pełni aktywny" (tak brzmi
komunikat w systemie transakcyjnym)

wcześniej działało i jakoś było aktywne, więc
ktoś (mBank) tutaj coś kłamie.

interwencja na mLinię - obiecano przekazać
sprawę do jakiegoś działu który za kilka dni
ma sie odezwać (taka "łaskawość" mBanku). a pieniędzy w tym czasie nie ma jak użyć.
są, a jakby ich nie było. czy moja matka ma wybitnego pecha czy są inne
osoby, których dotknęły podobne problemy i czy
ma to charakter techniczny (błąd systemu lub
błąd człowieka) czy też głupiomądre systemy
jakieś bigdaty poczytały moją matkę za członkinię alkaidy?

Data: 2014-06-14 01:23:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy taki sposób okradania przez mBank jest powszechny?

"zarząd komplementariusza" 35ed74b9-246f-40f7-9449-68aab8265bb1@googlegroups.com

: czy moja matka ma wybitnego pecha

Niekoniecznie.

: czy są inne osoby, których dotknęły podobne
: problemy i czy ma to charakter techniczny
: (błąd systemu

W mBanku nie ma błędów systemu -- są efekty
funkcjonalności systemu.

: lub błąd człowieka)

Tych w mBanku nie ma, nie było i nie będzie!

: czy też głupiomądre systemy jakieś bigdaty
: poczytały moją matkę za członkinię alkaidy?

W świecie ludzi uczciwych takie coś byłoby nie
do przyjęcia, ale żyjemy w jakimś absurdzie...

Dla mnie mBank to świat paranoiczny -- aż trudno
uwierzyć, że za nazwą mBank stoi niby poważny BRE!

  http://www.mbank.pl/jedenbank/korpo/

Najwyższa jakość, nowe możliwości...

czy taki sposób okradania przez mBank jest powszechny?