czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?

Data: 2011-02-02 18:01:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:iibmd2$6gd$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=BLx1HQWVNCI

Jak to traktowac - jako dwie naczepy, naczepe i przyczepe? Co to w ogole jest za dziwadło? :D

odpowiedz od kierowcy tego konkretnego zestawu z filmiku:
"Takie sklady moga jedynie bez wiekszych przeszkod jezdzic po Szwecji i Finlandii,a w Norwegii i Danii sa wyznaczone drogi,po ktorych mozna sie takimi sestawami 25m poruszac."

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-02-02 21:16:38
Autor: Scyzoryk
czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?
Data: 2011-02-02 20:25:17
Autor: masti
czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?
Dnia pięknego Wed, 02 Feb 2011 21:16:38 +0100 osobnik zwany Scyzoryk
wystukał:

http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related

też niezły tasiemiec

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-03 12:42:35
Autor: Tomek

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:iicejd$gke$2news.onet.pl...
Dnia pięknego Wed, 02 Feb 2011 21:16:38 +0100 osobnik zwany Scyzoryk
wystukał:

http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related

też niezły tasiemiec
Ale to standardowe przyczepy, a nie naczepa na naczepie.
W Australii taki pociąg drogowy może mieć 5 zestawów. Masakrycznie się to wyprzedza przy nierównej drodze - ostatni buja po metr w każdą stronę...
Tomek

czy takie co? jest dopuszczone w PL do ruchu?