czy takie rozwiazanie jest bezpieczne

Data: 2009-06-30 17:48:14
Autor: Papa Smerf
czy takie rozwiazanie jest bezpieczne
Órzytkownik "Adam Gramowski" napisal:
Czy wiec takei rozwiazanie jest 100% bezpieczne - czy w ten sposob
uzytkownik nie bedzie mial mozliwosci skopiowania klucza (karty micro sd)?

ja mysle ze ukryty za siedzeniem zwykly przelacznik jest bezpieczniejszy:O)

a tak do tematu to powiedz mi gdzie bedzie schowany ten komputerek sterujacy ta karta?:O)
bo jak karta nie zadziala to ktos sie moze zdenetwowac i recznie zewrzec te styki od akumulatora!:O)

czy takie rozwiazanie jest bezpieczne