czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?

Data: 2017-08-16 12:39:25
Autor: Kris
czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 21:45:22 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
interesuje mnie taka karta https://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-do-kont/karta-bankomatowa/karta-bankomatowa.html

mam pytania:
1) czy da się zapłacić takową kartą w hipermarkecie?
2) czy da się zapłacić takową kartą w polskim internecie?
3) czy da się zapłacić takową kartą w zagranicznym internecie (w szczególności na barbarzyńskich anglojęzycznych stronach www)?

Czytałeś co podlinkowałeś?
Bo na stronie którą podałeś jest link do dokumentu
"Zasady wydawania i używania Karty bankomatowej BZ WBK S.A. dla ludności"
a tam już w 1 punkcie jest odpowiedź na Twoje pytania

Data: 2017-08-18 02:37:27
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu środa, 16 sierpnia 2017 21:39:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

"Zasady wydawania i używania Karty bankomatowej BZ WBK S.A. dla ludności"
a tam już w 1 punkcie jest odpowiedź na Twoje pytania

ok, faktycznie jest tam link do zalacznika w zip-ie, który
początkowo mi się nie otwierał (ale po zainstalowaniu lepszej przegladarki już otwiera się bezproblemowo)

Data: 2017-08-18 04:51:08
Autor: Kris
W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 11:37:31 UTC+2 użytkownik nowyj....@poczta.pl napisał:

ok, faktycznie jest tam link do zalacznika w zip-ie,

PDF zwykły

który początkowo mi się nie otwierał (ale po >zainstalowaniu lepszej przegladarki już otwiera >się bezproblemowo)

I tej wersji się trzymaj;)

czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?