czy te glaby z PO

Data: 2010-08-25 03:25:58
Autor: D.J.MC Donald Musk
czy te glaby z PO
pracuja tu na zmiany?
najpierw niejaki Idzikoski spamuje, pozniej jakis Zachir (pewnie
Khazar)
potem ten magdacostam kwa, kwa...
Pewnie biora dyzury...

Data: 2010-08-25 12:33:30
Autor: PesTYcyD
czy te glaby z PO
W dniu 2010-08-25 12:25, D.J.MC Donald Musk pisze:
pracuja tu na zmiany?
najpierw niejaki Idzikoski spamuje, pozniej jakis Zachir (pewnie
Khazar)
potem ten magdacostam kwa, kwa...
Pewnie biora dyzury...

A ciebie pis eksploatuje bez odpoczynku i dajesz się robić jak bura suka.

Data: 2010-08-25 12:39:38
Autor: Zahir
czy te glaby z PO

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:a713b474-e0da-4afb-a85f-bcb67fd964f2s9g2000yqd.googlegroups.com...
pracuja tu na zmiany?
najpierw niejaki Idzikoski spamuje, pozniej jakis Zachir (pewnie
Khazar)
potem ten magdacostam kwa, kwa...
Pewnie biora dyzury...

Zauważyłem, że każdego dnia od samego rana na tej szanownej grupie pojawia się: awe, u2, djmc donald musk, hans kloss, jaksa, neko, jadrys, grzegorz z i kilku innych jak razor czy hammer przy czym awe, raff, u2, djmc donald musk to dyżurni opluwacze sypmatyzujący z prezesem PiS.

--

Zahir

Data: 2010-08-25 03:41:10
Autor: D.J.MC Donald Musk
czy te glaby z PO
On Aug 25, 12:39 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a713b474-e0da-4afb-a85f-bcb67fd964f2s9g2000yqd.googlegroups.com....

> [...]

i kilku innych jak razor czy hammer przy czym awe, raff, u2, djmc donald
musk to dyżurni opluwacze sypmatyzujący z prezesem PiS.

ktos musi dawac odpor neokomunistom z PO...

Data: 2010-08-25 12:49:36
Autor: Zahir
czy te glaby z PO

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5e8a274-4217-46f8-ac1c-4ccd0f59e374w30g2000yqw.googlegroups.com...
> [...]

--

Zahir

ktos musi dawac odpor neokomunistom z PO...

Pozwól, że wyrażę własne zdanie w tym temacie jako nienależący do ani PO, ani PiS. Tak się składa, że w/w reprezentują sobą miernotę umysłową! Czy ci ludzie (?) tak samo zachowują się domu? Przecież to co tu wypisuje taki awe, jaksa, raff, hans kloss czy razor jednoznacznie kwalifikuje ich do leczenia zamknietego! Ci ludzie (?) są chorzy! Od  samego rana potrafią jedynie ujadać! Obrażają żonę prezydenta (jaksa, raff), bluzgają do każdego kto ma inne zdanie (awe). To jakiś obłęd! Oni naprawdę są chorzy! CHORZY! Początkowo sądziłem, że to kupa gówniarzy ale okazuje się, że to wiekowi faceci! Tak nawet nie bluzgają menele! Gdyby którys z w/w zachowywał się tak w realu miałby obitą buźkę w ciągu kilku sekund! Ci TCHÓRZE chowając się za anonimowością internetu czują się bezkarni! Tu na psp leczą swoje kompleksy i fobie. Niemożliwe by byli zdrowi psychicznie!

--

Zahir

Pozwólmy prezesowi PiS zostać prezydentem! Jeżeli nie spełnią się jego
marzenia grupowi wielbiciele PiS będą ciągle zalewać psp fekaliami!

Data: 2010-08-25 03:57:18
Autor: DJ MC Donald Musk
czy te glaby z PO
On Aug 25, 12:49 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f5e8a274-4217-46f8-ac1c-4ccd0f59e374w30g2000yqw.googlegroups.com....
> [...]

anonimowością internetu czują się bezkarni! Tu na psp leczą swoje kompleksy
i fobie. Niemożliwe by byli zdrowi psychicznie!

- nie nazywaj kogos tchorzem skoro sam sie za nickiem ukrywasz!
Rozmawiamy tu o tematach politycznych i czesto ocieramy sie o granice
prawa wiec uwazam to za zrozumiale (nie pisz mi o "anonimowosci
internetu" - znam te bajdy...)
- nie miej pretensji o obrazanie _zony_prezydenta_
bo to nie oni zaczeli obrazac poprzednia _zone prezydenta_ tylko
wlasnie Platfonsy
to nie oni zaczeli nazywac prezydenta kurduplem, kaczka, konusem itd
tylko wlasnie Platfonsy Hesk, Kałecki i reszta tych smieci.
Chcieliscie to macie.

Data: 2010-08-25 14:02:15
Autor: Zahir
czy te glaby z PO

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:a6c65cba-d345-4d90-b9fe-cd211504394dl6g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

to nie oni zaczeli nazywac prezydenta kurduplem, kaczka, konusem itd
tylko wlasnie Platfonsy Hesk, Kałecki i reszta tych smieci.

Nazywam i będę nazywał tchórzami tych, którzy obrzucili mnie błotem chociaż nic im nie zrobiłem! To TCHÓRZE! W realu obiłbym im mordy i tyle by było ich pyskowania. Rozmawiamy powiadasz? Poczytaj swoich kolesi! To jest ROZMOWA? Ci dranie potrafią jedynie obrażać, opluwać żonę prezydenta. Nie wciskaj mi proszę kitu, że ktoś obrażał panią Marię. Jeżeli tak było to robił to Rydzyk i prezes PiS.  Cóż to, pamięć zawodzi? Pocztaj tego bandytę jaksę i raffa. Ten ostatni w sygnaturce nawet ma obraźliwy link! Kurduplem UMYSŁOWYM po raz 1-wszy nazwał prezesa PiS Palikot. Kartoflem nazywali go Niemcy. Nie wiem kto taki "kałecki",  nie znam hesk i innych "śmieci". Pisząc "śmieci" potwierdzasz tylko to co napisałem wyżej. Oko za oko,co? Dokąd to doprowadzi? Skąd w was tyle nienawiści? Wstydźcie się!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 10:47:16
Autor: Hans Kloss
czy te glaby z PO
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
Zauważyłem, że każdego dnia od samego rana na tej szanownej grupie pojawia się: [...] hans kloss

Lzesz platfonsie jak pies albo jak tusk. Od ponad miesiaca jezdze sobie po ojropie i bywam w tutejszym bagienku bardzo sporadycznie albo i wcale.
J-23

Data: 2010-08-25 12:51:26
Autor: Zahir
czy te glaby z PO

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i52sbj$p0f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam jestes platfonsem nawiedzony katopisie. Jeździsz po Europie? Jesteś kierowcą zawodowym? No to teraz się nie dziwię!

Data: 2010-08-25 14:05:46
Autor: Neko
czy te glaby z PO
Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal
pracuja tu na zmiany?
najpierw niejaki Idzikoski spamuje, pozniej jakis Zachir (pewnie
Khazar)

Zahir to dawny "bombel" i "kurdupel". Czyli pospolity troll internetowy.

Nie warto sobie trollem zawracac glowy...

Data: 2010-08-25 14:18:23
Autor: Zahir
czy te glaby z PO

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i53106$pb8$1news.onet.pl...
[...]

I tu się zdziwisz! Kiedyś, dawno temu miałem inną ksywkę.  Podpowiem, taką jaką masz w swoim adresie.

--

Zahir

czy te glaby z PO