Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Data: 2010-04-12 04:09:53
Autor: muto2100
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
Data: 2010-04-12 13:13:03
Autor: Neko
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal
http://www.globalnaswiadomosc.com/


W Photoshopie Elements 2.0 takie cos moge zrobic w kilkadziesiac sekund (a jestem
tylko amatorem).

Nie dajmy sie zwariowac... :(

Data: 2010-04-12 13:24:22
Autor: exPO
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
W Photoshopie Elements 2.0 takie cos moge zrobic w kilkadziesiac sekund (a jestem
tylko amatorem).
Nie dajmy sie zwariowac... :(

To nie Photoshop, filmik jest tutaj:
http://wiadomosci.onet.pl/2153299,11,1,1,item.html
0:15 - 0:16 - nie wiem co to, moze element oswietlenia pokladowego.

--   exPO

Data: 2010-04-12 13:17:15
Autor: raff
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
muto2100 pisze:
http://www.globalnaswiadomosc.com/

To sa zdjecia ze startu w Warszawie uchwycone przez "łapaczy startow" i innych fanow lotnictwa.

A ten niby blysk to jest czerwone migajace swiatelko pozycyjne.

R.

Data: 2010-04-12 13:19:58
Autor: Neko
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

A ten niby blysk to jest czerwone migajace swiatelko pozycyjne.


No i spiskowa teorie dziejow szlag trafil.

Przypomina mi to historia (nie wiem czy slyszales) o ufologu prof. Pająku
co to wszedzie doszukuje sie spisku obcych cywilizacji.

Data: 2010-04-12 13:50:23
Autor: sofu
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:4ec80abc-3ae8-45cb-9f1f-0f82f637e2c4w17g2000yqj.googlegroups.com...
http://www.globalnaswiadomosc.com/

Nie wiem czy sa prawdziwe ale ktos napisal tam cos takiego:

Wypowiedz Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki
Szczecinskiej (ZUT)

Jako pilot oceniam, ze sugerowany w mediach blad pilota jest malo
prawdopodobny. Na podejsciu do ladowania nie wykonuje sie zadnych manewrów
typu silne przechylenie lub nagle zmiany predkosci. A takie silne
przechylenie zauwazyli swiadkowie. Pilot wykonal dodatkowe kregi
nadlotniskowe, aby upewnic sie co do warunków ladowania i na tej podstawie
podjal uzasadniona decyzje o ladowaniu. Nieprawdopodobne tez jest, aby
doswiadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili sie co do wzrokowej oceny
wysokosci, nawet w przypadku awarii przyrzadów, która jest równiez
nieprawdopodobna. Nalezy tutaj zauwazyc, ze mgla jest na ogól z przeswitami
i przy dziennym swietle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny
warunków ladowania. Okolicznosci wskazuja jednak na powazna awarie lub
celowe zablokowanie ukladu sterowania. Taka blokade mozna celowo zamontowac
tak, aby uruchomila sie przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezposrednio na
prostej przed ladowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej
katastrofa byla nieunikniona, gdyz pilot nawet zwiekszajac nagle ciag, nie
byl w stanie wyprowadzic mocno przechylonej ciezkiej maszyny, majac wysokosc
rzedu 50-100 m i predkosc rzedu 260 km/h.


-- -- -

Pokrywa sie to calkowicie z tym co ja napisalem kilka atków wyzej o
mozliwosciach sabotazu gdy sie ma nieograniczony dostep do samolotu.



sofu

Data: 2010-04-12 13:59:22
Autor: Neko
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w


Jako pilot oceniam, ze sugerowany w mediach blad pilota jest malo
prawdopodobny. Na podejsciu do ladowania nie wykonuje sie zadnych manewrów
typu silne przechylenie lub nagle zmiany predkosci. A takie silne
przechylenie zauwazyli swiadkowie. Pilot wykonal dodatkowe kregi
nadlotniskowe, aby upewnic sie co do warunków ladowania i na tej podstawie
podjal uzasadniona decyzje o ladowaniu. Nieprawdopodobne tez jest, aby
doswiadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili sie co do wzrokowej oceny
wysokosci, nawet w przypadku awarii przyrzadów, która jest równiez
nieprawdopodobna. Nalezy tutaj zauwazyc, ze mgla jest na ogól z przeswitami
i przy dziennym swietle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny
warunków ladowania. Okolicznosci wskazuja jednak na powazna awarie lub
celowe zablokowanie ukladu sterowania. Taka blokade mozna celowo zamontowac
tak, aby uruchomila sie przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezposrednio na
prostej przed ladowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej
katastrofa byla nieunikniona, gdyz pilot nawet zwiekszajac nagle ciag, nie
byl w stanie wyprowadzic mocno przechylonej ciezkiej maszyny, majac wysokosc
rzedu 50-100 m i predkosc rzedu 260 km/h.


CELOWE ?????????????????

Data: 2010-04-12 14:15:06
Autor: sofu
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
news:hpv20e$ks7$1news.onet.pl...
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w


> Jako pilot oceniam, ze sugerowany w mediach blad pilota jest malo
> prawdopodobny. Na podejsciu do ladowania nie wykonuje sie zadnych
manewrów
> typu silne przechylenie lub nagle zmiany predkosci. A takie silne
> przechylenie zauwazyli swiadkowie. Pilot wykonal dodatkowe kregi
> nadlotniskowe, aby upewnic sie co do warunków ladowania i na tej
podstawie
> podjal uzasadniona decyzje o ladowaniu. Nieprawdopodobne tez jest, aby
> doswiadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili sie co do wzrokowej
> oceny
> wysokosci, nawet w przypadku awarii przyrzadów, która jest równiez
> nieprawdopodobna. Nalezy tutaj zauwazyc, ze mgla jest na ogól z
> przeswitami
> i przy dziennym swietle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej
oceny
> warunków ladowania. Okolicznosci wskazuja jednak na powazna awarie lub
> celowe zablokowanie ukladu sterowania. Taka blokade mozna celowo
> zamontowac
> tak, aby uruchomila sie przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezposrednio
> na
> prostej przed ladowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej
> katastrofa byla nieunikniona, gdyz pilot nawet zwiekszajac nagle ciag,
nie
> byl w stanie wyprowadzic mocno przechylonej ciezkiej maszyny, majac
> wysokosc
> rzedu 50-100 m i predkosc rzedu 260 km/h.


CELOWE ?????????????????

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Strona jest spiskowa wiec trzeba podchodzic ostroznie do tego co tam piszą.
Natomiast jesli chodzi o pewne zawarte tam tezy, to niczego nie mozna
wykluczyc.
Ja napisałem podobny teks kilka watków wyżej. Chodziło mi o teoretyczne
możliwosci zamachu.
Na poczatku myslałem, ze to byl bład pilota spowodowany presja chwili i
złymi warunkami meteoroligicznymi.
Ale dzis znajac wiecej szczegółow lotu (choc nadal niewiele na ten temat
wiem) biorę tez i inne przyczyny pod uwaę takie jak:
uszkodzenie samolotu, zamach lub sabotaż.




sofu

Data: 2010-04-12 15:41:40
Autor: Tomy M.
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpv3q0$v43$1node2.news.atman.pl...

Strona jest spiskowa wiec trzeba podchodzic ostroznie do tego co tam piszą.
Natomiast jesli chodzi o pewne zawarte tam tezy, to niczego nie mozna
wykluczyc.
Ja napisałem podobny teks kilka watków wyżej. Chodziło mi o teoretyczne
możliwosci zamachu.
Na poczatku myslałem, ze to byl bład pilota spowodowany presja chwili i
złymi warunkami meteoroligicznymi.
Ale dzis znajac wiecej szczegółow lotu (choc nadal niewiele na ten temat
wiem) biorę tez i inne przyczyny pod uwaę takie jak:
uszkodzenie samolotu, zamach lub sabotaż.

A np. zwyczajne zaniedbanie, wykluczasz?
WSI24 nadal lansuje tezę o czterech okrążeniach.
Teraz twierdzą że to było krążenie nad lotniskiem
a podejście do lądowania tylko jedno.


--


Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 15:53:10
Autor: sofu
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości
news:hpv83i$dj9$1atlantis.news.neostrada.pl...
-- -- -- -samolotu, zamach lub sabotaż.

A np. zwyczajne zaniedbanie, wykluczasz?
WSI24 nadal lansuje tezę o czterech okrążeniach.
Teraz twierdzą że to było krążenie nad lotniskiem
a podejście do lądowania tylko jedno.


--

Nic nie wykluczam. Własnie o to chodzi ze nic juz nie wykluczam.



sofu

Data: 2010-04-12 16:50:14
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
sofu wrote:


Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości
news:hpv83i$dj9$1atlantis.news.neostrada.pl...
-- -- -- -samolotu, zamach lub sabotaż.

A np. zwyczajne zaniedbanie, wykluczasz?
WSI24 nadal lansuje tezę o czterech okrążeniach.
Teraz twierdzą że to było krążenie nad lotniskiem
a podejście do lądowania tylko jedno.


--

Nic nie wykluczam. Własnie o to chodzi ze nic juz nie wykluczam.

No to super. Cel osiągnięty. Niestety.

Po to właśnie cały ten szum medialny, tyle sprzecznych niusów prasowych, tyle wywiadów, niedomówień i przejęzyczeń, aby dowolna teza mogła później pasować do końcowego raportu. :(
--
Pit

czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona