czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN

Data: 2010-04-12 13:13:03
Autor: Neko
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal
http://www.globalnaswiadomosc.com/

W Photoshopie Elements 2.0 takie cos moge zrobic w kilkadziesiac sekund (a jestem
tylko amatorem).

Nie dajmy sie zwariowac... :(

Data: 2010-04-12 13:24:22
Autor: exPO
czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN
W Photoshopie Elements 2.0 takie cos moge zrobic w kilkadziesiac sekund (a jestem
tylko amatorem).
Nie dajmy sie zwariowac... :(

To nie Photoshop, filmik jest tutaj:
http://wiadomosci.onet.pl/2153299,11,1,1,item.html
0:15 - 0:16 - nie wiem co to, moze element oswietlenia pokladowego.

--   exPO

czy te zdjecia sa prawdziwe a byly pokazane pare sekund na TVN