czy ten ethenet over...

Data: 2013-05-04 20:45:20
Autor: ...:::WISKOLER:::...
czy ten ethenet over...
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Mr. Misio naskrobał(a):

czy ten ethenet over gniazdka elektryczne (PCL) to jest coś wart?

mam miedzianą instalację, i ... po wifi to raczej marnie (predkosc), a kabla nie bardzo mam jak pociagnac bez zdemolowania sporej czesci scian.

Coś jak to

http://www.morele.net/urzadzenie-plc-tp-link-tl-pa511-starter-kit-zestaw-dwoch-adapterow-448561/

Może nie te same ale na podobnych komponentach mam zbudowaną sieć u jednego
z klientów. Działa wyśmienicie, domek jednorodzinny - budowa to lata ok 70
ubiegłego wieku, brak mozliwości pociągnięcia kabli ethernetowych.
Dodatkowo musiałem oddzielić jeden segment sieci od reszty by działała
drukarka sieciowa tylko z jednym komputerem, postawiłem za taką końcówką
router, skonfigurowałem nowy segment sieci i działa tak jak chciałem.
--
....::: WISKOLER :::...
Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu

Data: 2013-05-04 20:58:50
Autor: Olaf Frikiof Skiorvensen
czy ten ethenet over...
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 May 2013 20:45:20 +0200  doszła do mnie wiadomość
<1axxbr2k4y82g$.13f24kee7rt18$.dlg@40tude.net>  od " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>  :
[...]

Jakie u tego klienta są transfery? Bo tu:
http://us.generation-nt.com/gigabit-hd-plc-belkin-starter-kit-test-hardware-review-2097921-3.html
nie wygląda to najlepiej.
--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

Data: 2013-05-05 07:46:15
Autor: ...:::WISKOLER:::...
czy ten ethenet over...
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiof
Skiorvensen naskrobał(a):

Jakie u tego klienta są transfery? Bo tu:
http://us.generation-nt.com/gigabit-hd-plc-belkin-starter-kit-test-hardware-review-2097921-3.html
nie wygląda to najlepiej.

No nie jest to żadna korporacja, kilka komputerów w różnych częściach domku
podłączonych do sieci. Każdy z nich uzyskuje IP od modemoroutera
centaralnego i nikt nie narzeka na prędkości lub zrywanie połączeń jak
miało to miejsce przy pierwszych próbach zastosowania WiFi.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących

czy ten ethenet over...