czy ten ethenet over...

Data: 2013-05-04 23:21:48
Autor: maX
czy ten ethenet over...

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:km3ipo$dcg$1node1.news.atman.pl...
czy ten ethenet over gniazdka elektryczne (PCL) to jest coÅ› wart?

mam miedzianÄ… instalacjÄ™, i ... po wifi to raczej marnie (predkosc), a kabla nie bardzo mam jak pociagnac bez zdemolowania sporej czesci scian.

PLC ewoluuje, sprzęt do tego typu transmisji jest coraz lepszy. Test kilku urządzeń PLC z zeszłego roku:
http://pclab.pl/art50907.html

Data: 2013-05-05 10:30:47
Autor: Mr. Misio
czy ten ethenet over...
Użytkownik maX napisał:

[...]

Wiem, ze to nie bedzie gigabit, ale widze, ze dosc roznie jest tutaj. Bez testowania - nie da rady okreslic, jakie beda realne transfery w porownaniu do wifi :/

Data: 2013-05-05 11:04:30
Autor: BartekK
czy ten ethenet over...
W dniu 2013-05-05 10:30, Mr. Misio pisze:
[...]

W wifi to też nigdy nie wiadomo na 100% jakie będą transfery, jakie ściany się trafią u klienta i jaki syf eterowy w otoczeniu, więc nie można sprzedać tego jako "na pewno będzie X MB/s".
Ale na pewno wifi jest rozwiązaniem prostszym i tańszym - karty sieciowe wifi w każdym laptopie/telefonie/byleczym, wystarczy ten AP, lub czasem dwa połączone kablem, i zasięg _jakiś_ jest. A jeśli komuś naprawdę zależy na konkretnych transferach, to nie ma to jak fizyczna skrętka.

Data: 2013-05-05 11:06:23
Autor: Mr. Misio
czy ten ethenet over...
Użytkownik BartekK napisał:
[...]

Mnie by wystarczylo tak cos pomiedzy - lepiej niz wifi, niekoniecznie jak gigabit.

Data: 2013-05-05 14:24:05
Autor: R.e.m.e.K
czy ten ethenet over...
Dnia Sun, 05 May 2013 11:06:23 +0200, Mr. Misio napisał(a):

Mnie by wystarczylo tak cos pomiedzy - lepiej niz wifi, niekoniecznie jak gigabit.

Jesli Ci sie nie pali to polecam zapolowac na iBoodzie, co jakis czas sa tam
takie urzadzenia sprzedawane, ostatnio byly:

http://pl-pl.forum.ibood.com/31281-zyel_powerline_wireless_etender_combo_pack_-_etend_your_wireless_coverage_with_powerline/

Ceny sa zazwyczaj dosc atrakcyjne, tu akurat nie widze ceny, bo ona byla na
glownej stronie a w watku nie zawsze ja podaja.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-05-17 13:19:40
Autor: R.e.m.e.K
czy ten ethenet over...
Dnia Sun, 5 May 2013 14:24:05 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

O prosze, jest dzisiaj, minelo 12 dni :-)

http://pl-pl.forum.ibood.com/33753-2_adaptery_zyxel_500_mbps_powerline_gigabit_ethernet/

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-05-05 15:47:34
Autor: qwerty
czy ten ethenet over...
Użytkownik "Mr. Misio"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:km55bm$uk2$1@node1.news.atman.pl...
Wiem, ze to nie bedzie gigabit, ale widze, ze dosc roznie jest tutaj. Bez testowania - nie da rady okreslic, jakie beda realne transfery w porownaniu do wifi :/

A od czego sÄ… testy?:
http://openrouter.info/forum/viewtopic.php?f=39&t=2526&start=0
http://openrouter.info/forum/viewtopic.php?f=39&t=2507

czy ten ethenet over...